Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta ikinä kenestäkään?

Vierailija
31.01.2023 |

Olen siis nainen ja en vaan kiinnostu jotenkin oikein kenestäkään miehestä. Missä vika?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän monen miehen taso on aika kylmää puuroa. Sinun kai sitten vain täytyy olla yksin t: m33

Puuron kuumuus riippuu henkilökemiasta.

Vierailija
22/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee kovaan ääneen koko ajan ja hirveän hajuista kaasua purkautuu pyllystäni kovalla paineella. Mikä avuksi?

Ap

Vierailija
24/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko vielä semmoinen kuin allu että ei ota ikinä neuvoja vastaan?

Vierailija
25/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli yksi vastoinkäyminen lisää. Kärsin kroonisista ilmavaivoista. Kokeilin sellaista keinoa että laitoin takkaan muutaman klapin ja sit piereskelin pitkäkestoisia oikein kunnon myrkkypieruja takkaan. Sen jälkeen yritin sytyttää puut. siitä seurasi valtava kaasuräjähdys. Lensin useamman metrin ilmalennon huoneen seinään ja takka hajosi totaalisesti ko. Räjähdyksessä. Nyt ei ole sitten enää puiden syttymisongelmaa, koska takka on käyttökelvoton.

Ap

Vierailija
26/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkitys voi blokata tunteita ja seksuaalisuutta paljon. Minua ei miehet kiinnostaneet kun olin lääkityksellä. Kun lopetin niin alkoi kiinnostaa ja parin vuoden sisään löysin mieheni.

Vierailija
27/27 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuulut siihen ryhmään jota ei vain kiinnosta. Voi silti elää hyvää elämää, ei kaikki tahdo suhdetta. Onko kavereita kuitenkin? Jos omasta tahdosta yksin, niin ei ole ongelmaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, miten sinua on kohdeltu aiemmin, pelkäätkö pettymystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi