Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät peppuun asti yltävistä hiuksista, jotka latvoista ohuet

Vierailija
31.01.2023 |

Eikä niitä ole selvästi leikattu ehkä vuosiin.

Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman näköiset. Ainakin 20 senttiä pitäisi leikata pois.

Vierailija
2/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva mitä tarkoitat. Sinun mielikuvasi saattaa olla erilainen kuin muiden. Kuinka pitkältä matkalta ohuet yms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, et ne on ohuet, kun jääneet suurin osa pakaroiden väliin ja napsahtaneet päästä katki.

Vierailija
4/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sellaiset. Pitäis leikata, mutta ei jaksa mennä kampaajalle

Vierailija
5/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun ulkonäkö on asia?

Vierailija
6/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. En edes, vaikka eivät ohenisi. Max puoleen selkään.

Vierailija
7/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nyt ap:n tapa päästä naureskelemaan hänen inhoamalleen ihmiselle? Lapsellista.

Vierailija
8/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla On irtoletit ja tuossa iässä. Onko sulla kakkageeni?

Hiustenkasvu vähenee keski-iässä ja ohenee.

Mitä sulla on silloin päässä?

Varmaan peruukki.

Vierailija
9/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on alaselkään yltävät hiukset, jotka ovat koko matkalta tasaisen ohuet. Latvat leikataan kaksi kertaa vuodessa. Jos jotakuta häiritsee hiuksieni ohuus niin se on sitten voi voi, yhtä ohuet ne olisivat lyhyempinäkin.

Vierailija
10/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän epäsiisti

Vierailija
11/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä haetaan sitä, että pitkät hiukset on rumat ja suomalaisnaisten suosimat lyhyet mallit päihittävät pitkät hiukset mennen tullen, niin ei. Ensi tulee pitkät hyväkuntoiset hiukset, seuraavana pitkät heikkokuntoisemmat ja vasta lopuksi lyhyet, räväkät, reippaat leikkaukset. 

Vierailija
12/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noin pitkät hiukset ovat rumat, vaikka olisivat paksutkin.

Ja erityisen ällöttävät, jos jäävät istuessa jo takapuolen alle.

Vierailija
13/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen että sulla menee hyvin kun noin pienet murheet.

Vierailija
14/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuollaiset. Pidän letillä, epäkäytännölliset auki. Mieheni rakastaa niitä mm. ketjussa ylempänä mainitusta syystä, siksi en leikkaa vaikka välillä ärsyttää. Voin mä miestäni sen verran miellyttää, tuntuu ihan kivalta olla haluttu. Ei kiinnosta, mitä joku sivullinen akka ajattelee.

Vierailija
15/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että olivat sitten pitkät tai ohuet, ovat ällöttävän epähygieeniset. Noita näkee silloin tällöin. Hiukset laahaavat bussin penkeillä ja pisin ovenkahvoja kun niitä pitää aina huiskia pois tieltä. Hyi.

Vierailija
16/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin paksut tai ohuet.

/16

Vierailija
17/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on alaselkään yltävät hiukset, jotka ovat koko matkalta tasaisen ohuet. Latvat leikataan kaksi kertaa vuodessa. Jos jotakuta häiritsee hiuksieni ohuus niin se on sitten voi voi, yhtä ohuet ne olisivat lyhyempinäkin.

Oon miettinyt samaa, eihän hiukset siitä paksune että ne leikkaa lyhyiksi. Sitten on vaan entistä vähemmän hiusta jäljellä. Pitkätkin ohuet hiukset on kauniit ja näyttävämmät, kuin joku kynitty kananpeppu, vaikka sellainen pitäisi heti leikata.

Vierailija
18/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosia hitaasti ja kärsivällisesti kasvattanut hiuksiani mm värjäyksiä vähentämällä. Rahaa palanut paljon erilaisiin hoitotuotteisiin ja ravintolisiin. Kampaajalla käyn hoitamassa latvat pakosta, kun kaksihaaraisia tulee.

Mutta on se ihanaa lukea tältä palstalta että väärin tein. Niskan pitää näkyä ja olla se kanapersetukka. Ihan vain, koska jotkut naiset kyttäävät toisten ulkonäköä..

Vierailija
19/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos latvat ovat selkeästi huonokuntoiset, ne siipakkeet kannattaa leikata, vaikka pituudesta lähtisikin vähän reilummin. Minullakin on alaselkään ulottuva paksu, luonnonkihara tukka, joten tiedän mistä puhun. Latvat ovat silti ohuemmat ja kuivuvat, vaikka yrittäisikin hoitaa, ja tiedän, että se ajatus, että lähtee vaikka 5-10cm tuntuu ajatuksena paljolta, eikä tekisi mieli. Mutta äkkiä ne taas kasvavat ja ovat silti edelleen pitkät, näyttävät vain muhkeammilta ja paremmilta ilman niitä latvoja. Niinpä kannustan leikkaamaan edes vähän, jos hiukset ovat omasi. Jos puhut jonkun muun hiuksista, hän tehköön omat päätöksensä, eikä tarvitse mennä arvostelemaan.

Vierailija
20/28 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun asia niitä arvostella.