Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Better call Saul

Vierailija
31.01.2023 |

K4, jakso 7. Miksi naisella on kipsi yhtäkkiä vasemmassa kädessä kun se on ollut koko ajan oikeassa ja jo seuraavassa kuvassa taas oikeassa? Mistä näitä ns vitsejä vois seurata että mitä niillä halutaan kertoa ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä katsonut viimeistä jaksoa ja mietin, että aloittaisinko alusta ja jatkaisin sitten siitä suoraan Breakin Badiin. Onko taitekohta saatu taikinoitua hyvin? Mietin, että miten mahtaa onnistua, kun näyttelijät on yli 10 vuotta vanhempia kuin Breaking Badin alussa. 

Vierailija
22/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siihen pääsee mukaan Breaking Badin jälkeen?

Joka on historian paras sarja

Better Call Saul on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä katsonut viimeistä jaksoa ja mietin, että aloittaisinko alusta ja jatkaisin sitten siitä suoraan Breakin Badiin. Onko taitekohta saatu taikinoitua hyvin? Mietin, että miten mahtaa onnistua, kun näyttelijät on yli 10 vuotta vanhempia kuin Breaking Badin alussa. 

Korjaan: kautta

Vierailija
24/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan: kautta

Ei häirinnyt. Mä katsoin juuri uudestaan Breaking Badin sen jälkeen, kun olin saanut BCS:n viimeisen tuottiksen katsottua.

Vierailija
25/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pettynyt teihin

Breaking Bad on maailman paras sarja - ikinä

.

Better Call Saul on vain sitä ikävöiville

Vierailija
26/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä sarjathan menevät ajallisesti päällekäin, siten että Better Call Saul alkaa ennen Braking Badin tapahtumien alkua ja loppuu niiden jälkeen. Eli ei ole sellaista selvää järjestystä, jossa ne olisi parempi katsoa. Tietysti Better Call Saulin tuotannossa on otettu huomioon, että katsoja on todennäköisesti nähnyt jo Braking Badin, mutta tietysti sarja toimii myös itsenäisenä, ja onhan sillä ollutkin enemmän katsojia, joten moni sellainenkin on katsonut, joka ei ole Braking Badia nähnyt.

Eli mielestäni voit katsoa ihan missä järjestyksessä tahansa tai vaikka molempia samaan aikaan. En usko, että mikään järjestys vaikuttaa kummankaan sarjan katsomiskokemukseen kovin huonolla tavalla.

Vierailija
27/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pettynyt teihin

Breaking Bad on maailman paras sarja - ikinä

.

Better Call Saul on vain sitä ikävöiville

Breaking Bad on tosi hyvä sarja, mutta ei se kyllä paras ole. Better Call Saul on esimerkiksi sitä parempi. Ja vielä paljon parempia ovat vaikkapa Mad Men ja The Leftovers.

Vierailija
28/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on yksi parhaista tv-sarjoista ikinä ja sä keskityt tuollaiseen epäolennaiseen inhimilliseen virheeseen? Ok.

Ei tarvi ottaa kilareita, yleensä sarjoja kattoessa ns multitaskaan eli en keskity sata lasissa. Aattelin vaan että oliko toi sellanen "mikrofoni näkyy" juttu. Ja BBn katoin ensin ja tätäkin nyt sitten näköjään. Ja parhaista parhain ever ikinä koskaan riippuu varmaan keneltä kysyy, koska, minkä ikäsenä etc

Vierailija
29/29 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on yksi parhaista tv-sarjoista ikinä ja sä keskityt tuollaiseen epäolennaiseen inhimilliseen virheeseen? Ok.

Ei tarvi ottaa kilareita, yleensä sarjoja kattoessa ns multitaskaan eli en keskity sata lasissa. Aattelin vaan että oliko toi sellanen "mikrofoni näkyy" juttu. Ja BBn katoin ensin ja tätäkin nyt sitten näköjään. Ja parhaista parhain ever ikinä koskaan riippuu varmaan keneltä kysyy, koska, minkä ikäsenä etc

Ja aappeenä vielä että ehkä siinä oli korostettuna huijaaminen, jonkinlaisena metaforana siis. Anteeksi sarjan armoitetut asiantuntijat.