Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akupisteet

18.11.2006 |

Täällä yksi kärsivä odottelija kyselee neuvoa!

Luin jokin aika sitten akupisteistä, joita painelemalla voisi synnytys käynnistyä. Tietääkö joku, missä nämä pisteet sijaitsevat? Mitä muita poppakonsteja seksin ja saunan lisäksi on olemassa? Saunaa ei ole ja seksiä ei voi harrastaa liitoskipujen takia. :/

Alan olemaan hulluuden rajamailla, olen viettänyt aika pitkän ajanjakson vuoteen omana tuskissa ja haluan siis kokeilla ihan kaikkea, mikä voisi mahdollisesti ehkä käynnistää synnytyksen...

Vinkkejä kehiin! :)

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

CC 39+0.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään ollut apua akupisteiden painelusta? Onko joku saanut alan ammattilaisen akupunktiohoitoa ja ovatko akupisteet olleet samoja kuin edellämainitussa linkissä , kuinka ammattilainen käsitteli pisteitä ja kuinka kauan?

Kuinka kauan pisteitä tulee käsitellä, onko parempi hieroa vaiko painella?

Kuulin eräältä tuttalta että hänen vaimonsa oli saanut akupunktiohoitoa sairaalassa kätilöltä vkolla 41+jotain ja synnytys oli käynnistynyt seuraavana yönä. Mutta menepä sitten kyselemään miehiltä että miten hoito tehtiin ja kuinka kauan se kesti..... Liekö edes itse ollut paikalla, mainitsi vain ohimennen akupunktiosta.

Olen itsekin koittanut pisteitä ilman mainittavia tuloksia, tosin en ole painellut nilkan akupisteitä kun varmaan 15 min...

MrsCruiser

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin hyvällä menestyksellä oikein tulista intialaista ruokaa sekä shamppanjaa! Ja oli myös paljon mieluisampaa (ainakin minulle) kuin seksi siinä olotilassa :)

Kamomilla