Diili 2023 OFFICIAL
Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2050)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ottaisin mielelläni esihenkilöksi tuollaisen selkeälinjaisen ja kokonaisuudet hahmottavan henkilön. Vaikuttaa myös persoonallisuuserot ymmärtävältä.
Itse en haluaisi esihenkilökseni Nooraa. Joutuisi jännittämään tuleeko potkut jollain tekaistulla verukkeella juuri ennen koeajan päättymistä, ettei työntekijälle tarvitse maksaa suurempaa palkkaa. Tilalleni voisi ottaa taas uuden työntekijän koeajalle.
En minäkään. Arvostan esihenkilöä, jonka puheille menemistä ei koskaan tarvitse jännittää, oli annetun tai saadun palautteen aihe mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä kilpailijat (mm. Emmi, Tiina ja Anna), jotka selittävät johtoryhmässä aina sitä, ettei heitä kuunneltu ja heille tuli ulkopuolinen olo. Yleensä nämä valittajat ovat niitä, joiden oma ajatuksenjuoksu on hitaampaa eivätkä he ole kovin idearikkaita. Miten he voisivat olla johtajia, jos he eivät osaa ottaa omaa tilaa ja vaatia tulla kuulluksi? Itsekin olen rauhallinen introvettti, mutta saan kyllä tarvittaessa ääneni kuuluviin ja minua kuunnellaan silloin kun on asiaa.
Jep. Välillä pitää vaan jopa puhua päälle, korottaa hieman ääntä, jatkaa puhumista, jos toinen keskeyttää. Sanoa suoraan, että hei kuunnelkaapas kun mulla on asiaa jne. Huitoa vaikka kädellä puheenvuoron merkiksi. Mitä tahansa. Samalla voi edelleen olla kohtelias ja toisia kunnioittava. Mutta kovin pitkään ei vaan voi selittää että muut eivät kuunnelleet ja siksi ei itse saanut mitään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Soinnun kauden Helenaa. Oli tomera ja jämpti. Se tyttöressukka oli ihan hädissään, kun Helena tokaisi ettei häneen voi luottaa ja on vaikeasti johdettava. Voi tyttöä.
Helena oli kyllä loistava, jäi mieleen kyllä. Ihanaa asennetta ja itseluottamusta.
Minulle ei jäänyt mieleen mitään muuta kuin se, kun yritti hommata paikalle sairaimman jalostuksella pilatun koirarodun edustajia ja vielä huvikseen hauskasti puettuina. Aivan todella huono mainos mille firmalle tai asialle tahansa, mikä ei tosin onneksi toteutunut.
Tiinan voitto oli ainakin minulle yllätys.
Hyvin sanoi Mikko lopuksi että jaajo etsii sihteeriä ja häntä se ei kiinnosta.
Hyvä Mikko.
"Huippuosaajia", jotka eivät osaa englantia (vaikka oma ammattinimike olisi englanninkielinen).
Tuo Atte sopisi paljon paremmin sinne pullojen lajittelijaksi automaatin taakse kuin Diili-ohjelmaan
Onko Viljani ja Vertti Harjuniniemi sukua Tuiskun Analle? Kasvonpiirteissä yhtäläisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan sortunut tuossa Rovion pelisuunnittelussa samaan syntiin kuin Kiila. Olisin ajatellut, että liian yksitoikkoiseen peliin kyllästyy nopeasti, joten pelin pitää olla monipuolinen ja laajennettavissa, jotta pelaajien kiinnostus säilyy.
No just näin!!! Käsittämätöntä et peruspeli voitti.
Tapaus Wenla.....
- Ei kuuntele muita, josta saanut koko ajan muulta tiimiltä palautetta.
- Ei kykene keskittymään ja rauhoittumaan tehtävään. Kierokset voisivat laskea joskus.
- Organisointitaitoja ei ole.
- Sählä
Polar-kisa: Juoksi vaan päättömästi paikasta toiseen. Vaikka tekikin kauppaa, niin keskittyminen puuttui. Vauhtisokeus.
R-kioski: Emmin idea mennä radioon. Sinne se sähikäinen ryntäsi ja tuli takaisin sanomaan, että ei sinne pääse. Olisikohan Emmillä ollut paremmat mahdollisuudet raivata tie sinne?
Wenlan kommentti: "sit me lähettiin WILJAMIN kanssa sinne"....ulkoisti sitten Emmin pois ryhmästä.
Suklaa tehtävässä: Näkee vain oman ideansa, ja puskee sitä eteenpäin. Antoi katteettomia lupauksia yhteistyökumppanille. Näkyvyyttä 2 500 eurolla ja näkyvyys oli kiitoskortti. Täyttä kusetusta.
Paitakauppa: Noh, sääntörikkomus. Ei saa käyttää puhelimia, mutta ihan täyttä huijausta. Oli ihan selkeästi mukana soittamassa puhelimella.
Wenlan kommentti: "sit me lähettiin WILJAMIN kanssa sinne"....ulkoisti sitten Tiinan pois ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen Lapin mies 2.0
Heh. Mutta kuka on Rehellinen Lapin mies 1.0? :D Selviytyjissä ja Farmissa manipuloiva ja juonittekeva Kaulanen?
No Jari Isometsähän se. Klassinen juttu Lahden 2001 dopingkisoista.
Vierailija kirjoitti:
Lotta Backlund, kaikessa mukana :O Mutta arvaatteko syntymävuoden? -80 :O
😳 piti käydä tarkistaan ikä..ei vaikuta päivääkään yli viiskymppiseltä..
Jonkin verran häiritsee kisassa semmoiset pakolliset yksinkertaistukset. Urheilussa valmentajat sortuvat hiton usein samaan. Jos pallo menee alaoikealta ohi niin valmentaja kehottaa siirry nyt hemmetti sinne oikeammalle ja pikkasen peppua alemmas että ollaan siellä alhaalla valmiina. Ja seuraava pallo menee vasemmalta yli...
Sama tässä roviotehtävässä. Idea pelkästä pullonpalautuspelistä ei _J A A J O_ ollut sateentekijä. Mutta sen nyt vain kuului rituaaliin esittää että se oli menetetty mahdollisuus. Jos joukkue olisi siihen tyytynyt rituaaliin olisi kuulunut miksi ette laajentaneet pelimaailmaa yleisemmin kierrätykseen ja tehnyt siitä globaalia.
Wenla tosiaan olisi pitänyt potkia jo kisoista pois, mutta kun on työnarkomaani itseään täynnä oleva kaunis nuori nainen, niin homma jatkuu ja katsojia riittää. Se päivä kun tulisi, että keski-ikäinen suomalainen mies voittaisi Diilin. Siinä jo Ohisalokin twiittailisi, että ilmastohätätila.
Atella on ärsyttvä " minä olen paras" virne naamallaan. Pqzka jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanoi Mikko lopuksi että jaajo etsii sihteeriä ja häntä se ei kiinnosta.
Hyvä Mikko.
Sepä olikin "kunnioittavasti" sanottu. Ne kun ovat useimmiten naisten töitä, joten eihän ne mitään oikeita töitä ole. Huvikseen vain palkattuja, että voi näyttää muille miehille, että on henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meni koko ohjelmasta fiilis. Jaajo näyttää niin selvästi, ketä häntä miellyttää. Miksi, muuten? Nyt kun Mikko putosi, on erittän ärsyttäviä Atte ja Viljami. Päivääkään loppuun en olisi heidän kanssaan töissä. Molemmat aivan umpikieroja vastuunpakoilijoita. Ehdoton nou nou. Jaksaako joku vapaaehtoisesti olla heidän kanssaan tekemisissä?
Mikko ja Aki on ainoita noista miehistä, keiden kanssa voisin kuvitella tekeväni töitä. Muut vaikuttavat todella ylimielisiltä ja jopa kieroilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan sortunut tuossa Rovion pelisuunnittelussa samaan syntiin kuin Kiila. Olisin ajatellut, että liian yksitoikkoiseen peliin kyllästyy nopeasti, joten pelin pitää olla monipuolinen ja laajennettavissa, jotta pelaajien kiinnostus säilyy.
Minusta palaute oli ristiriitaista: Roviolla kyseltiin, miten saadaan kiinnostus pysymään yllä, kun peli on niin yksinkertainen, niin Mikko alkoi kertoilemaan näistä kylä-, kaupunki- ja maailmatasoista. Johtoryhmässä taas valitettiin, että olisitte vain lätkineet niitä pulloja siellä, leveleistä viis, miksi laajensitte ja muutitte hyvää ideaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4cd124bc-a773-4a6d-a65a-56516fd…
Kansanedustaja-Noora on näköjän mukana myös uudella Leijonan luola -kaudella. Aika paljon saa näkyvyyttä tv-ohjelmissa...
Helena oli kyllä loistava, jäi mieleen kyllä. Ihanaa asennetta ja itseluottamusta.