Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja kauhee tappelu lapsista!!! :(

Vierailija
18.11.2006 |

Mies aikoo saada kuulema lasten huoltajuuden. Pitääkö lähtee oikeuteen vai miten tää homma ratkeaa?

Mies töissä ja minä kotona, joten en käsitä miksei mies voi käsittää että lasten olisi parempi olla minun luona jotta ei tarvitsisi hoitoon viedä. Mies tekee vielä kolmivuorotyötä. J

Miten yhteishuoltajuudessa, monta kertaa viikossa lapset yleensä on miehen luona?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi olla ihan toisenlainen kuin ap väittää

Vierailija
22/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, millä tavalla toisenlainen tilanne? Pitäisikö ap:n paapoa pettäjää ja antaa vielä lapsetkin. Käyttäytyisitkö itse niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä tilanteessa lapset ei jää miehelle. Miksi miehen pitää paapoa huoraavaa akkaansa ja antaa lapset sille?

Vierailija
24/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi minusta on aina epäilyttävää sellaisessa naisessa, joka haluaa kostaa lasten kautta ja panna lapset eniten kärsimään kun kokee olevansa petetty.

Tämä ap ei tee ratkaisullaan pahaa muille kuin lapsille. Sekö on teistä oikein, että lapset menettävät isän siksi että äiti saa kostaa?

Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
25/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukiko kukaan minun kirjoituksiani?? SANOIN ETTÄ MEILLÄ ON MIEHEN KANSSA IHAN OK TILANNE! JA ETTÄ EN HALUA VIEDÄ MIEHELTÄ LAPSIA ENKÄ MINÄ HALUA YKSINHUOLTAJUUTTA VAAN MIES!

Minä siis haluisin yhteishuoltajuuden!!! EN HALUA RIISTÄÄ LAPSILTA ISÄÄ ENKÄ SITÄ ETTÄ MIEHENI JOUTUU OLEMAAN PALJON EROSSA LAPSISTA! Joko nyt käsititte?

EI siis ole mitään petetyn naisen raivoo, tiedän että kaikki tekee virheitä. Meni vaan hermo tuon yhden ihmisen kirjoitukseen jossa heti syytettiin minua erosta!!

Minä siis EN halua riitoja, EN halua että mieheni joutuu olemaan paljon erossa lapsista!!!!

Lukekaa ajatuksella ennenkun alatte heiluttaa sormianne!

ap

Vierailija
26/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera miehelleni, hän teki päätöksensä minun se on vaan hyväksyttävä.

ap

Vierailija
27/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

justjoo

Vierailija
28/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki pitää kääntää vaikka hatusta vedetyillä jutuilla niin päin, että pääsette ap:tä haukkumaan! Jumalauta, menkää hoitoo ja opetelkaa lukemaan!!

Vierailija
29/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halua viedä lapsia isältä vaan yhteishuoltajuuden, mies haluaa viedä lapset ap:lta. Että näin päin!

Vierailija
30/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n siis todeta, että kun mies haluaa yksinhuoltajuutta, että kyllä sopii??

Nyt vähän järkeä peliin... Jos täällä olisi isä valittelemassa, että vaimo haluaa yksinhuoltajuuden ja itse yhteishuoltajuuden, niin kyllä sitten taas puukotettaisiin äitiä selkään! Herätkää!

Vierailija
31/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhteishuoltajuus ei käy?

Oletko sinä hänen mielestään jotenkin huonopmpi? Miksi hän pitää itseään parempana vaihotehtona?

Vierailija
32/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos tässä tapauksessa isä saa yksinhuoltajuuden niin äidillä on joko paha alkoholiongelma tai mielenterveysongelmia.

Asiahan on selvä.

Vierailija
33/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuteen se menee, jos yksimielisyyttä ei löydy.

Ystäviltänne kysytään todistajanlausuntoja-

etsi jo luottoystäviä, jotka tuntevat perhettänne ja tukevat SINUA.

Vierailija
34/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asettumassa uuden naisen kanssa, oli yhdenillan juttu tämä hänen hairahduksensa. Hän nyt on vaan sitä mieltä että hänellä on ihan yhtä suuri tarve olla lapsien lähellä koko ajan kuin minullakin. Ja oikeassahan hän on.. En minäkään mielellään lapsistamme erossa olisi. Joten vaikea tilanne. Kai me joku sopu löydetään sitten. Ei ole kyse siitä että minä olisin huonompi tai hän olisi huonompi vaan kyse on siitä että kumpikin haluisin olla lasten kanssa joka päivä.

ap

Eli miehesi haluaa erota ja asettua tämän naisensa kanssa? Millä perusteella hän on sitä mieltä, että hän saisi yksinhuoltajuuden?

Miksi yhteishuoltajuus ei käy?

Oletko sinä hänen mielestään jotenkin huonopmpi? Miksi hän pitää itseään parempana vaihotehtona?

Vierailija
35/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkoholiongelmia meidän perheessä eikä mielenterveys ongelmiakaan. Tasapainoisia ihmisiä ollaan molemmat, mutta molemmat liian kiinni lapsissa.

ap

Vierailija
36/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex uhkaili, että hän hakee (ja saa!) lasten yksinhuoltajuuden. Taustalla ei ollut mitään sellaista, että olisin ollut kelvoton äiti, vaan silkka ilkeys exän puolelta. Hän vei mut puheillaan hyvin lähelle sairaslomaa. Onneksi ystävien tuella jaksoin pitää puoliani ja onneksi ex tuli järkiin, kun olimme usemman kuukauden asiasta tapelleet.

Lopputulos: meillä on yhteishuoltajuus, jossa lapset asuvat joka toinen viikko mulla ja joka toinen exällä.

Tää on hyvä ratkaisumalli. Luulen, että miehesi (joka on siis hyvä isä?) pelkää joutuvansa tyypilliseksi etä-isäksi, joka saa nähdä lapsensa vain joka toinen viikonloppu (koska monet veemäiset ämmät estävät ex-miehiltään enemmät tapaamiset, vaikka mes olisi lapsilleen kuinka rakas ja hyvä isä tahansa) ja siksi yrittää nyt uhkailla hakevansa yksinhuoltajuutta.

Koittakaa muistaa, että lapset tarvitsevat kummatkin vanhemmat. Pitäisi ajatella lasten, ei omaa etuaan.

Vierailija
37/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla myös muutakin suhteessamme. Vaikea suhde ollut aina, mutta tasapainoinen. Enemmän kaveruutta kun rakkautta.

ap

Vierailija
38/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen haluamisille ei ollut perusteita ja lapsia ei suomessa oteta äidiltä vaan äiti on yleensä se jonka luona lapset asuvat, tilanne on toisin VAIN jos äiti hyväksyy tämän tai äidillä on todettu jo aiemmin mainittuja ongelmia ja on selvästi " huono" vanhempi.

isä luopui meidänkin tilanteessamme aikanaan vaatimuksestaan kun oli jo monta kertaa todettu asian ajajien puolelta että voit halutetssasi viedä käräjille mutta päätös tulee olemaan todennäköisesti tämä.... jne

lapset asuvat luonani ja tapaavat isäänsä aina kun niin on sovittu =)

Vierailija
39/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tyypillinen kotipihatarina

Vierailija
40/57 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vaihtoehtoa olen miehelle ehdottanut. Asuisimme aika lähekkäinkin joten tämän viikon aikana kun lapset on toisen luona niin toinen voisi tulla " kylään" vaikka joka päivä tapaamaan lapsia jos ikävä on kova. Mutta mies ei ole sulattanut tätäkään ajatusta. On kuulema liian rankkaa olla viikko erossa lapsista.. ymmärrän kyllä sen, en tiiä pystynkö itsekkään olemaan, mut pakkohan tässä on joku ratkaisu löytää.

Mutta eikös tuollainen ole aika rankkaa lapsille? Kun on kaksi kotia? Vaikka rankkaa se varmasti on lapsille tullaan mihin tulokseen tahansa.. :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi