Katsokaa orkesterin jäsenien ilmeitä kun Angelina Jordan laulaa 12-vuotiaana James Brownin "It's A Man's World" kappaleen Oslossa!
Katsokaa kahden vasemmanpuoleisimman orkesterin jäsenien ilmeitä!!!!
Eikä ole muuten ainoa kappale samassa konsertissa (tai konserteissa samana vuonna), jossa samanlaiset ilmeet! Hän lauloi esim. "Cry Me A River" samassa konsertissa ja se oli myös ihan käsittämätön.
Tässä videossa on erittäin hyvä laatu.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin että jotain poikkeuksellista hänessä kuitenkin on, koska eri some-kanavissa on useita miljardeja katselukertoja
Onko Psy poikkeuksellisen lahjakas laulaja, koska Gangnam Style on youtubessa kuunneltu 4,6 miljardia kertaa?
Mielelläni näkisin myös lähteen miljardeille toistoille kun ottaa huomioon, että käsittääkseni maailman suosituimmassa musiikkipalvelussa eniten streamattu kappale on The Weekndin Blinding Lights 3,38 miljardilla kuuntelulla. Haiskahtaa sille, että meni miljoonat ja miljardit sekaisin, mutta olen avoin vastakkaisille todisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinkuääninen kähisijä. Vaivalloista kuunneltavaa. Ihan kuin olisi jotain kehittymätöntä kurkussa ja pihisee sen vuoksi.
Musiikkialalla käytetään sanontaa "breathy voice".
Siellä se on arvostettu ominaisuus ja siihen usein nimenomaan pyritään.
Kuuntelijahan sen päättää mitä haluaa kuunnella ja mitä jättää kuuntelematta. Ei tarvitse pakolla kuunnella musiikkialan pakottamaa paskaa. Voi kuunnella vaikkapa lintujen laulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin että jotain poikkeuksellista hänessä kuitenkin on, koska eri some-kanavissa on useita miljardeja katselukertoja
Onko Psy poikkeuksellisen lahjakas laulaja, koska Gangnam Style on youtubessa kuunneltu 4,6 miljardia kertaa?
Mielelläni näkisin myös lähteen miljardeille toistoille kun ottaa huomioon, että käsittääkseni maailman suosituimmassa musiikkipalvelussa eniten streamattu kappale on The Weekndin Blinding Lights 3,38 miljardilla kuuntelulla. Haiskahtaa sille, että meni miljoonat ja miljardit sekaisin, mutta olen avoin vastakkaisille todisteille.
Siis kaikissa Angelinan n. 160 kappaleessa on ilmeisesti miljardeja katselukertoja yhteensä.
N. 4 miljardia Facebookissa ja Youtubessa vajaa 2 miljardia. TikTokia ei ole tässä mukana.
Myöskään "reaction-videot" eivät ole varmaan näissä luvuissa mukana mitenkään.
Hänellä on kaksi omaa Youtube-kanavaa: Angelina Jordan Official ja Angelina Jordan Covers
Kolmas perheen ylläpitämä kanava on Angelina Jordan Fanclub Mosarz (jonne on laitettu paljon materiaalia esim. harjoituksista).
Hänen äitinsä on kuvannut valtavan määrän materiaalia hänestä jo jostain 6-vuotiaasta lähtien ja aika paljon on laitettu tuolle Mosarz-kanavalle sitä materiaalia. Siinä mielessä ihan hauskaa materiaalia, että hän näyttää ottavan välillä harjoituksissa tosi rennosti. Ei mitenkään ryppyotsaista hommaa todellakaan. Samoin huomaa hyvin, ettei ole pelkkä laulaja, vaan jo pienestä pitäen on langat käsissään ja kyllä myös "johtaa" joskus ihan aikuisia ammattimuusikkoja mikä on vähän huvittavaa kun näkee ekaa kertaa.. Aikuiset ammattimuusikot näyttävät suhtautuvan häneen ihan kyllä vertaisenaan jo silloin kun oli vasta ihan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinkuääninen kähisijä. Vaivalloista kuunneltavaa. Ihan kuin olisi jotain kehittymätöntä kurkussa ja pihisee sen vuoksi.
Musiikkialalla käytetään sanontaa "breathy voice".
Siellä se on arvostettu ominaisuus ja siihen usein nimenomaan pyritään.
Kuuntelijahan sen päättää mitä haluaa kuunnella ja mitä jättää kuuntelematta. Ei tarvitse pakolla kuunnella musiikkialan pakottamaa paskaa. Voi kuunnella vaikkapa lintujen laulua.
Toki kuuntelija päättää. Mutta kun kuuntelee enemmän tuon tyylistä musaa, niin oppii kyllä arvostamaan sitä äänenkäytön hallintaa ja teknistä osaamista mitä tuo vaatii.
Kyllä mä voin kuunnella ilokseni välillä vaikka suomalaista tangoa ja siinä ei tarvi tosiaankaaan mitään turhia "henkäilyjä" kuunnella.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikissa Angelinan n. 160 kappaleessa on ilmeisesti miljardeja katselukertoja yhteensä.
N. 4 miljardia Facebookissa ja Youtubessa vajaa 2 miljardia. TikTokia ei ole tässä mukana.
Hänellä on kaksi omaa Youtube-kanavaa: Angelina Jordan Official ja Angelina Jordan Covers
Kolmas perheen ylläpitämä kanava on Angelina Jordan Fanclub Mosarz (jonne on laitettu paljon materiaalia esim. harjoituksista).
Hänen äitinsä on kuvannut valtavan määrän materiaalia hänestä jo jostain 6-vuotiaasta lähtien ja aika paljon on laitettu tuolle Mosarz-kanavalle sitä materiaalia. Siinä mielessä ihan hauskaa materiaalia, että hän näyttää ottavan välillä harjoituksissa tosi rennosti. Ei mitenkään ryppyotsaista hommaa todellakaan. Samoin huomaa hyvin, ettei ole pelkkä laulaja, vaan jo pienestä pitäen on langat käsissään ja kyllä myös "johtaa" joskus ihan aikuisia ammattimuusikkoja mikä on vähän huvittavaa kun näkee ekaa kertaa.. Aikuiset ammattimuusikot näyttävät suhtautuvan häneen ihan kyllä vertaisenaan jo silloin kun oli vasta ihan lapsi.
Et vastannut oleelliseen kysymykseen: onko Psy poikkeuksellisen lahjakas laulaja, koska Gangnam Style on katsottu youtubessa 4,6 miljardia kertaa?
Kommentoin lisää kunhan saan tähän vastauksen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut oleelliseen kysymykseen: onko Psy poikkeuksellisen lahjakas laulaja, koska Gangnam Style on katsottu youtubessa 4,6 miljardia kertaa?
No ei pelkästään tuolla perusteella ole kukaan lahjakas laulaja, jos minulta kysytään.
Itse en ymmärrä alkuunkaan miksi tuo Gangnam Style on kerännyt niin paljon katsojia.. Tuskin ainakaan pelkästään musiikillisin perustein..
Angelinan videoita on minun käsittääkseni pääosin katsottu musiikillisin perustein, koska ei videot muutoin ole kovin kummallisia. Tai en ymmärrä miksi joku jaksaisi niitä katsoa ellei se musiikki olisi jotenkin kiinnostavaa..
Mutta ei tietenkään pelkillä katselukerroilla voi muutoinkaan mitata artistin hyvyyttä tai en ainakaan itse mittaa..
Toisaalta Youtubessa on useitakin todella loistavia muusikkoja (jotka eivät ole kuitenkaan ammattimaisia artisteja varsinaisesti), jotka saavat kyllä ansaitustikin paljon katselukertoja.
Tainnut ap "hieman" ylianalysoida soittajien ilmeitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei pelkästään tuolla perusteella ole kukaan lahjakas laulaja, jos minulta kysytään.
Itse en ymmärrä alkuunkaan miksi tuo Gangnam Style on kerännyt niin paljon katsojia.. Tuskin ainakaan pelkästään musiikillisin perustein..
Angelinan videoita on minun käsittääkseni pääosin katsottu musiikillisin perustein, koska ei videot muutoin ole kovin kummallisia. Tai en ymmärrä miksi joku jaksaisi niitä katsoa ellei se musiikki olisi jotenkin kiinnostavaa..
Mutta ei tietenkään pelkillä katselukerroilla voi muutoinkaan mitata artistin hyvyyttä tai en ainakaan itse mittaa..
Toisaalta Youtubessa on useitakin todella loistavia muusikkoja (jotka eivät ole kuitenkaan ammattimaisia artisteja varsinaisesti), jotka saavat kyllä ansaitustikin paljon katselukertoja.
No muotoillaan uudestaan: jos väittäisin, että Psy on poikkeuksellisen lahjakas laulaja ja käyttäisin todisteena Gangnam Stylen kuuntelumääriä, niin ottaisitko väitteeni yhtään sen vakavammin?
Tässä ollaan nyt "miljoona kärpästä" -argumentoinnin ytimessä. Voit olla älyttömän suosittu olematta poikkeuksellisen lahjakas ja voit olla poikkeuksellisen lahjakas olematta suosittu. Ts. kun pähkäillään sitä, kuka on poikkeuksellisen lahjakas ja kuka ei, niin suosio on yksiselitteisesti irrelevantti asia, eikä sen esiin nostaminen tuo keskusteluun mitään lisää. Jos näillä olisi välttämätön yhteys, niin Jussi Björling olisi kaikkia populaariartisteja suositumpi, koska oli ehkäpä äänitehistorian lahjakkain laulaja.
Kiitos asiallisesta kommentista.
Joo, ei mikään huono esitys tuokaan tosiaankaan.
Vähän eri tyyppinen lauluääni vain ja hänellä on jo kypsempi lauluääni kun on ikääkin selvästi enemmän.
Angelina tietääkseni yleensä studiossa ei tarvitse kovin paljon ottoja. Mutta toisaalta hän itse kuulemma on aikamoinen perfektionisti musiikin suhteen ja saattaa vaatia joskus lisäottoja itse, vaikkei kukaan muu niitä vaatisikaan. Toisaalta hän itse sanoo kuuntelevansa mielellään "lo-fi" musiikkia (vastakohta "hi-fi"), joka nimenomaan ei ole kovin hiottua. Ja hän itse äänittää TikTokiin ihan puhelimellaan pätkiä omista omista lauluesityksistään. Ja hyvinkin eri tyyppisiä biisejä laittaa sinne.
Tuo "My Funny Valentine" toki kyllä kuulostaa niin täydellisen hiotulta tallenteelta, että siihen on kyllä saatettu käyttää aika montakin ottoa. Esim. nuo "liukumaiset" kohdat kappaleella kuulostaa sellaisilta, että voiko kukaan laulaja edes yhdellä otolla saada tuollaisia purkkiin??? Tietoa minulla ei ole, mutta ihan arvauksena..