Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa mieheen jonka kanssa seksi on mahtavaa, mutta mies on muuten törppö.

Vierailija
30.01.2023 |

Hankala ongelma. Olen deittaillut miestä jonka kanssa sängyssä on ihan uskomatonta. Himoitsen häntä jatkuvasti.

Mutta meillä ei ole mitään tulevaisuutta, mies on määräilevä, junttimainen, olueen menevä ja vielä katselee muita. Ei ollenkaan minun tyyppiäni.

Haluaisin löytää kunnollisen miehen mutta en pääse irti tästä nykyisestä jutusta. Mitä teen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt vain mieheltä, millainen hääpuku sopisi sinulle parhaiten. Lähtee kuin kuppa Töölöstä.

Eikä jää kuin vieno Wunderbaumin tuoksu lakanoihin. :'(

Vierailija
42/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rikas mies on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää vain miettiä mikä elämässä on tärkeinä, hyvä  seksi vai fiksu  mies. Aina ei saa kaikkea.

Vierailija
44/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että vähän samaistuin.

Minulla on uskomaton seksisuhde mieheen jonka kanssa en ikinä voisi kuvitella seurustelevani. Seksi kuitenkin tajunnan räjäyttävää.

Kerran etsin tinderistä nopealla aikataululla seksiseuraa, menin hänen luokseen. Ihan asiallinen tyyppi mutta olihan hän aika Hmm, tyhmä jos näin saa sanoa. Mutta seksi oli todella hyvää, lähdin monta orgasmia rikkaampana kotiin. Välillä jopa haikailen seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
45/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... sille on varmaan syynsä, miksi vaimo kosi jo nuorena ja vei väkisin naimisiin.  Sillekin on varmaan syynssä, miksi toiset naiset vikittelee varattuja miehiä. Eikä toiveissa on yhdistää seksi ja fiksu mies. Jos joku toinen  nainen olisi jo sellaisen löytänyt. 

Vierailija
46/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava löytö. Törpön kansa pärjää aina. Vähän sama kuin miksi miehet lankeaa tyhmiin blondeihin. Seksi on yli puoli elämää.  Mitä välii vaikka joutuisit jakamaankin. Seuraava pano korvaa kaiken.

Vierailija
47/47 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkenhän tässä vaan eletään seksuaalisesti aktiivista aikaa  joten anna menn'ä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän