Olen koukussa mieheen jonka kanssa seksi on mahtavaa, mutta mies on muuten törppö.
Hankala ongelma. Olen deittaillut miestä jonka kanssa sängyssä on ihan uskomatonta. Himoitsen häntä jatkuvasti.
Mutta meillä ei ole mitään tulevaisuutta, mies on määräilevä, junttimainen, olueen menevä ja vielä katselee muita. Ei ollenkaan minun tyyppiäni.
Haluaisin löytää kunnollisen miehen mutta en pääse irti tästä nykyisestä jutusta. Mitä teen?
Kommentit (47)
Sitten pitää vain miettiä mikä elämässä on tärkeinä, hyvä seksi vai fiksu mies. Aina ei saa kaikkea.
Pakko sanoa että vähän samaistuin.
Minulla on uskomaton seksisuhde mieheen jonka kanssa en ikinä voisi kuvitella seurustelevani. Seksi kuitenkin tajunnan räjäyttävää.
Kerran etsin tinderistä nopealla aikataululla seksiseuraa, menin hänen luokseen. Ihan asiallinen tyyppi mutta olihan hän aika Hmm, tyhmä jos näin saa sanoa. Mutta seksi oli todella hyvää, lähdin monta orgasmia rikkaampana kotiin. Välillä jopa haikailen seksiä hänen kanssaan.
Hm... sille on varmaan syynsä, miksi vaimo kosi jo nuorena ja vei väkisin naimisiin. Sillekin on varmaan syynssä, miksi toiset naiset vikittelee varattuja miehiä. Eikä toiveissa on yhdistää seksi ja fiksu mies. Jos joku toinen nainen olisi jo sellaisen löytänyt.
Mahtava löytö. Törpön kansa pärjää aina. Vähän sama kuin miksi miehet lankeaa tyhmiin blondeihin. Seksi on yli puoli elämää. Mitä välii vaikka joutuisit jakamaankin. Seuraava pano korvaa kaiken.
hetkenhän tässä vaan eletään seksuaalisesti aktiivista aikaa joten anna menn'ä
Eikä jää kuin vieno Wunderbaumin tuoksu lakanoihin. :'(