Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa mieheen jonka kanssa seksi on mahtavaa, mutta mies on muuten törppö.

Vierailija
30.01.2023 |

Hankala ongelma. Olen deittaillut miestä jonka kanssa sängyssä on ihan uskomatonta. Himoitsen häntä jatkuvasti.

Mutta meillä ei ole mitään tulevaisuutta, mies on määräilevä, junttimainen, olueen menevä ja vielä katselee muita. Ei ollenkaan minun tyyppiäni.

Haluaisin löytää kunnollisen miehen mutta en pääse irti tästä nykyisestä jutusta. Mitä teen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa persettä ja tyydy junttiin, voi olla juurikin tasoisesi loppupeleissä.

Vierailija
22/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sovi sen kanssa, että pelkkää s3ksiä. Luulis kelpaavan miehellekin. Sitten lopetatte, kun kyllästytte.

Olen yrittänyt mutta aika vaan kuluu ja en kuitenkaan pysty deittailemaan muita koska se ei sovi mun moraaliin tai tyyliin.

Mulla menee ohi kaikki muut mahdollisuudet.

Miksi et voisi deittailla muita samalla, ketä kohtaan se on väärin, jos kerrot miehelle missä mennään. Ja tämä mies unohtuu sillä sekunnilla, kun ihastut toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Todella.

Vierailija
24/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sovi sen kanssa, että pelkkää s3ksiä. Luulis kelpaavan miehellekin. Sitten lopetatte, kun kyllästytte.

Olen yrittänyt mutta aika vaan kuluu ja en kuitenkaan pysty deittailemaan muita koska se ei sovi mun moraaliin tai tyyliin.

No sitten varmaan pitää punnita sitä, että kuinka taivaallisen hyvää seksi on vs. ne muut mahdollisuudet.

Sanoisin että nauti tuosta mutta pidä silmät auki. Sekä tän tollon suuntaan että muiden mahdollisuuksien suuntaan.

Sitten kun alkaa tollous riittää tai näköpiiriin tulee jotain kiinnostavaa, niin jalat alle. Pieni varoituksen sana: seksin kautta voi myös rakastua. Sitten oletkin kiinni tollossa.

Vierailija
25/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo aika tärkeä alue seksi. Hänhän voi voimaantua muissa asioissa sun seurassa pikku hiljaa. Tsemppiä. Tuo törppöys on suhteellista, hän voi olla jollakin alueella todella etevä.

On kyllä etevä autojen kanssa ja tykkää laittaa autoaan. Mukavaa olla kyydissä kun Captain Jack jytisee ja kuppipenkissä riittää sivuttaistuki.

Vierailija
26/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Lopetin jutun kun en pystynyt samaan aikaan ihastumaan muihin järkevämpiin miehii. vaikka deittailin. Siitä on melkein vuosi ja kadun vieläkin. Onhan noita hyviä miehiä tuossa tarjolla, mutta voi tytöt sitä kemiaa eli pane vaan sitä junttiasi niin kauan kun kipinää riittää!!!

Vierailija
27/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se seksi muka niin erinomaista on? Mitä saat häneltä, mitä et muilta saisi?

Mainitsemasi himo on ihastumista, ehkä rakastumista. Mihin hänessä olet niin ihastunut?

Vierailija
28/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mahda olla kovin hyvä sängyssäkään jos on nuo muut ominaisuudet, en usko.

joo,mullekin tulee mieleen et jos on muutenkin törppö,niin sängyssä: ei puhu oikein mitään,odottaa vaan että pääsee ***,ei oikein kunnon lämmittelyä,tuikkaa vaan...oma nautinto muutenkin tärkein,seksin jälkeen ei jaksa muuta,esim. ottaa naista viereen :) 

Vierailija
29/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten varmaan pitää punnita sitä, että kuinka taivaallisen hyvää seksi on vs. ne muut mahdollisuudet.

Sanoisin että nauti tuosta mutta pidä silmät auki. Sekä tän tollon suuntaan että muiden mahdollisuuksien suuntaan.

Sitten kun alkaa tollous riittää tai näköpiiriin tulee jotain kiinnostavaa, niin jalat alle. Pieni varoituksen sana: seksin kautta voi myös rakastua. Sitten oletkin kiinni tollossa.

:D Mulle meinas käydä noin, se oli ihan hirveetä. Kauhea sex appeal miehessä mutta tyhmä kuin saapas, miksi oi miksi (ja miten.) No, tulin lopulta järkiini ja lopetin tollosuhteen. Nykyään menee hyvin.

Vierailija
30/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset halua kunnollisia miehiä vaan pahis miehiä jotka pettää ja haukkuu naisia.

Vierailija
31/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten tolloa miestä voi pitää haluttavana. Mulle ei ole ikinä käynyt niin.

Vierailija
32/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö nainen samaistuu törppöön mieheen. Törppö törpön valitsee eikä tajua olevansa itse törppö.

Vierailija
33/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät sen vakkari panona ja hoidat muuten perhe-elämäsi kuten muut.

Vierailija
34/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksukuusi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo aika tärkeä alue seksi. Hänhän voi voimaantua muissa asioissa sun seurassa pikku hiljaa. Tsemppiä. Tuo törppöys on suhteellista, hän voi olla jollakin alueella todella etevä.

On kyllä etevä autojen kanssa ja tykkää laittaa autoaan. Mukavaa olla kyydissä kun Captain Jack jytisee ja kuppipenkissä riittää sivuttaistuki.

🤣 Saat aamulla kyydin töihin ja kurvaatte pääoville sillä nissaninrähjällä Captain Jackin raikaessa. Se se vasta olisi elämää

Vierailija
35/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanha nainen. Ymmärrän oikein hyvin. Joissakin miehissä vain on sellainen itsevarmuus ja luontainen voima, jota ei voi vastustaa. Pari kertaa koettu matkan varrella, unelmoitu useasti, muisteltu.

Mitään törkimyksia en tarkoita. Esim lasteni isällä tätä ei ollut, sääli. Hän oli oppinut ja fiksu mies, mutta sängyssä pelasi vain omaan pussiinsa ja oli estynyt. Toiselle nautinnon antaminen on avain tähän.

Vierailija
36/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

törppö kirjoitti:

Törppö nainen samaistuu törppöön mieheen. Törppö törpön valitsee eikä tajua olevansa itse törppö.

Ei se ole näinkään. Mulla on aina ollut "järkeviä" miehiä ja suhteita. Olen korkeasti koulutettu, kuten tämä törppö mieskin.

Nyt vain kävi näin.

-ap

Vierailija
37/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat sen tapailun, tai ala itsekin törpöksi.

Vierailija
38/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sitä eletään. Anna palaa ja unohda järki.

Vierailija
39/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla jotain korvien välissä, ei muuten seksi suju.

Vierailija
40/47 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vain mieheltä, millainen hääpuku sopisi sinulle parhaiten. Lähtee kuin kuppa Töölöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme