Olen koukussa mieheen jonka kanssa seksi on mahtavaa, mutta mies on muuten törppö.
Hankala ongelma. Olen deittaillut miestä jonka kanssa sängyssä on ihan uskomatonta. Himoitsen häntä jatkuvasti.
Mutta meillä ei ole mitään tulevaisuutta, mies on määräilevä, junttimainen, olueen menevä ja vielä katselee muita. Ei ollenkaan minun tyyppiäni.
Haluaisin löytää kunnollisen miehen mutta en pääse irti tästä nykyisestä jutusta. Mitä teen?
Kommentit (47)
No ei mahda olla kovin hyvä sängyssäkään jos on nuo muut ominaisuudet, en usko.
Miten niin et pääse irti? Et vaan tapaa enää koskaan, olipa vaikeaa.
Odotat niin se himo menee ohi, kun mies on idiootti. Ja kohta menee kaljaa niin paljon ettei edes pysty sängyssä mihinkään. Haukkuu sut kun yrität vihjailla että tekis mieli.
T. kokemusta on
No sovi sen kanssa, että pelkkää s3ksiä. Luulis kelpaavan miehellekin. Sitten lopetatte, kun kyllästytte.
Niin mitä pitäisi tehdä? Mitä ihmettä siis ja onko niin... vai näin?
Tuo tyyppi on tarkoitettu vain hetken huviksi.
Vierailija kirjoitti:
No sovi sen kanssa, että pelkkää s3ksiä. Luulis kelpaavan miehellekin. Sitten lopetatte, kun kyllästytte.
Olen yrittänyt mutta aika vaan kuluu ja en kuitenkaan pysty deittailemaan muita koska se ei sovi mun moraaliin tai tyyliin.
Mulla menee ohi kaikki muut mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän ei ole mitään järkeä, kun tuo seksi on juuri se mikä toimii. Jos on pelkkää seksiä, niin sitten ap pikkuhiljaa unohtaa, että mies olikin tyylipuhdas tonttu noin muuten ja alkaa suunnitella naimisiin menemistä.
Monen naisen mielestä juntit on parhaita. Heiltä saa risaisen elämän jossa sattuu ja tapahtuu. Addiktiot ja ylivelkaantuminen sekä nopea vanheneminen sairauksineen Mikä voisi mennä pieleen?
Siksi miehetkin ostaa tekopilluja. Ovat monesti yhtä älykkäitä, kun oikeat lähiönaiset.
Jätät sen ja tapailet jatkossa suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei mahda olla kovin hyvä sängyssäkään jos on nuo muut ominaisuudet, en usko.
Sänkyhommatkin muuttuvat ajan myötä, suuntaan tai toiseen. Mutta moukkamaisuus ei ihmisestä niin vain katoa. En katselisi pelkän seksin takia yhtäkään tolloa miestä.
No jatkat tämän jannun kanssa pelehtimistä JA samalla etsit uutta. Niin miehetkin toimii. Problem solved.
Hahahaaa, näinhän se on aina ollut ja tulee aina olemaan!! Muistan itsekin nuorempana, kun olin kusipää, niin naiset tykkäsivät! Kiltti-mies ei toimi ikinä. Opetan poikaanikin olemaan vähän veemäinen, itsevarma, ottamaan ohjat ja aina lohkeaa sängyssä!
Hakkaat päätäs seinään, lopeta. Hyvää seksiä voi saada ei-tolloltakin.
T. Nimim. been there done that
No onhan tuo aika tärkeä alue seksi. Hänhän voi voimaantua muissa asioissa sun seurassa pikku hiljaa. Tsemppiä. Tuo törppöys on suhteellista, hän voi olla jollakin alueella todella etevä.
Kuulostaa tasan siltä, että ap rakastuu kohta ja alkaa katsella miehen vikoja läpi sormien. Sitten parin vuoden päästä, kun on lapsiakin ja sitouduttu, ap havahtuu siihen, että on kauheassa suhdehelvettiloukussa ja tekee aloituksen, että mitä tehdä.
Meet naimisiin ja teet lapsia niinkuin muutkin mammat. Hetken hurma on tärkeintä.