mies mikä anuksessa yllätti sinut kun ensi kerta olit sen kanssa tekemisissä
Kommentit (18)
Meillä kaikilla on ryppyreikä ja sen kanssa ollaan tekemisissä, jos nyt ei päivittäin niin monta kertaa viikossa. Ei pitäisi tulla mitään järisyttäviä yllätyksiä.
Miten helposti aika paksukin muna uppoaa sinne.
Ei se nyt suuri yllätys ollut... mutta siellä tuli sormea vastaan kiinteä pökäle. Otin sormeni pois. Vehjettäni en ole sinne milloinkaan työntänyt.
Vaimo tykkäsi. Kumilla ja liukkarilla. Sai ison O: n Minä taas suikkaria saadessa vaimo sormen peppuun laittaessa laukesin alle 10sek. ja tosi kovaan.
Peppuleikit on meillä parisuhteessa historiaa, kunhan nyt saa edes ykköstäkin nykyisin niin voi olla onnellinen. Muistelmaosastosta siis:
- Peppuun työnnetty sormi ei haise p/S(alle, vaan haju on jotain muuta.
- Puristus tuntuu vain "luukulla"
- On kuitenkin niin kiihottavaa että ei montaa minuuttia pysty
- Nainen voi saada orgasmeja pepusta
- On tavattoman kiihottavaa kun nainen sanoo: "Pane mua peppuun."
- Kun on itse kakkosessa ja sormettaa ykköstä niin siinä on jotain maagista.
Kun sain laitettua terskan sisään niin lopun aivan imaisi. Sisällä tuntui aika tyhjältä mutta puristus reijällä oli aivan upea. Ei tullut sotkua oli ihan siistiä hommaa
Se miten sekaisin kiihotuksesta vaimoni meni, kun ensi kertaa sinne työnnyin. oli sitä 'ei...ei ....ei sinne.huohotusta ja tiesin että kiihottaa, dildo pimpulaan ja uudestaan reiälle. Rouva pyllisti oikeen kunnolla ja tiesin että 'ei ei ei tarkoitti joo joo joo....' mamma sai sellasen sätkyorkun ja pisu roiskui. Muutaman kerran vuoteen on tätä touhua, jos sattuu olemaan vähän viinissä
Naapurin pojan anuksen karvaisuus. Hän oli vasta 17 v kuten minäkin joka olin sieltä posliini. - Petteri
Fysiikan puolelta ehkä se, että kovassa kiimassa onnistuu vaikka kuiviltaan ja pystyy jyystämään pitkään/kovaa, ilman että sattuu.
Tunnelman puolelta se, että tyttöystävä saattoi kerjäämällä kerjätä peppuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Fysiikan puolelta ehkä se, että kovassa kiimassa onnistuu vaikka kuiviltaan ja pystyy jyystämään pitkään/kovaa, ilman että sattuu.
Tunnelman puolelta se, että tyttöystävä saattoi kerjäämällä kerjätä peppuseksiä.
Kuivana kakkoseen. Täytyy kyllä kakkosluukun olla aika väljä, jotta tämmönen onnistuu ilman kyyneleiden valumista naisen poskilla. Toki kipu kiihottaa toisia.
Kuivana yrittäminen kyllä sattuisi jo itseenkin. Joku tosin varmaan sellaisestakin tykkää...
Suuri yllätys oli että pylly ei haise ollenlaan (suihkupuhtaana) ja kieltä voi työntää sisäänkin ilman että tulee kakkaa kielelle. Erikoista oli myös se että kun sormen työnsi sisään, niin se puristus on melkoinen siinä alussa sitten parin sentin jälkeen on tilaa kuin hallissa. Ja ne muutamat naiset joiden kakkospesällä olen käynyt ovat olleet karvattomia sieltä. Onko tämä siis yleistä että naisilla ei ole perskarvoja?
Se, että tosi kovan alkutiukkuuden jälkeen se ei tuntunut juuri miltään. Ei ole mun juttu. Pillu ja suu tuntuu paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tosi kovan alkutiukkuuden jälkeen se ei tuntunut juuri miltään. Ei ole mun juttu. Pillu ja suu tuntuu paljon paremmalta.
Luulen, ettei fyysisyys ole kovin monella muullakaan se juttu siinä, vaan irstaus. Se peppupanossa kiehtoo.
No olihan ne ensimmäiset kerrat jänniä ja tuntui tosi hyvälle, kun sai terskan sulkijan ohi sisälle.
Vaimon kanssa vielä se visualiinen puoli on aika huikea varsinkin takaapäin, kun hän on pienikokoinen ja peppukin on pieni. Oma 13/18cm kulli näyttää aika hyvän kokoiselta. Mutta silti ei nykyään enään pahemmin tule harrasteltua naimista sinne. On se sellaista hissuttelua ja ei oikeastaan edes puolella kalulla naimista, että kyllä pillu paremmalta tuntuu. Vaimoa sormettaessa kyllä myös sormeilen kakkostakin ja hän saa yleensä aina siinä vaiheessa, kun lämmittelyn jälkeen sormi sujahtaa sisälle toosten sormien kopeloidessa ykkösen puolella. Sama homma naidessa, niin välillä liukkarilla kostuteltua peukaloa takaapäin samaan aikaan kalun kanssa laukaisee hänet takuuvarmasti.
Oli yllättävää miten paljon mies kiihottui peppureiän koskettelusta. Meni aivan kivikovaksi.
Toki itseänikin moinen kiihotti. Ihana kosketella ja pussailla miehen peppureikää.
Että miten paljon kiihottavampi se on kuin pillu.
muistaakseni erään naisen peppureikä oli ihmeelinen kun se meni tuuman sisäänpäin kun asettelin terskaa huulille ennenkuin lupsahti sisään ja sitten varovasti kun vedin ulos se tuli tuuman ainakin ulospäin ennenkuin kulli alkoi liukua ulospäin.
oli kivaa katsella sitä liikettä mutta naisen huohotus ja alentunut ääni kieli siitä että oli päässyt makean makuun kun samalla sormetin klitorista ja nainen sai rajut orkut ja en millään kestänyt enää sen persereiän vatkaamista vaan täräytin rectumin täyteen mälliä
vieläkin meinaa lahkeessa pullottaa kun muistelen sen naisen isoja rintoja ja tiukkaa b rappua
Se että kun anukseen työntää sormen sisään se on samettisen pehmeä ja silkkisen sileä verrattuna pimppiin. Tuoksu on myös aivan jumalainen