Miehellä jää hommat kesken
Olen ollut jo pidemmän aikaa huolissani miehestäni.
Aloittaa monia projekteja yhtä aikaa, kaikki jää kesken. Ajanpuute ei vaivaa, vaan se, että säntäilee sinne tänne noiden keskeneräisten juttujen kanssa.
Ilmaisin huoleni, kohteliaasti. Mietin, onko kaikki hyvin. Hänen vastaus oli, että hän tykkää siitä, kun on monta rautaa tulessa, voi aina valita mikä homma kiinnostaa. Saamattomuuden peittää teennäisellä ajanpuutteella. Kerran kun mainitsin, että minua ahdistaa se, että kodissamme on monta asiaa aloitettu ja jätetty kesken, hän loukkaantui.
Onko tällainen normaalia, että mikään ei valmistu Mi aloittaa
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Joku adhd tai jotain, mulla oli tuttu kerran tollanen, piti olla kokoajan 300 eri autoa mitä "laitteli" yms
Tätä olen kyllä vähän miettinyt... Samoin välillä mies haluaa aloittaa uusia juttuja joihin tarvitsee myös suostumukseni. Kun ilmaisen, että en ole valmis hän saattaakin edistää asiaa ja sitten huomataan, että olisi pitänyt odottaa asioiden kanssa eikä kiirehtiä. Olen välillä aivan loppu tähän.
Paneeko edes loppuun asti, vai jättääkö sinut orgasmitta?
Vähennä soijan määrää ruokavaliossa.
Kiinnostaa ikä ja mahd.sairaudet. Helppohan täällä olisi eri diagnooseja heitellä. Mun miehellä oli tuon tyyppistä, oli aivosairaus.
Joku adhd tai jotain, mulla oli tuttu kerran tollanen, piti olla kokoajan 300 eri autoa mitä "laitteli" yms