Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pielessä tyypillä, joka puhuu toisen omaisuudesta omanaan?

Vierailija
30.01.2023 |

Esimerkiksi kesämökistä omanaan. Kyse ei ole avio-/avopuolisosta tai seurustelukumppanista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO yleensä riittää että on se parisuhde ja tuo kehuskelija on nainen "ostettiin talo,mäkki.."

Mies siis maksaa.

Vierailija
2/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO yleensä riittää että on se parisuhde ja tuo kehuskelija on nainen "ostettiin talo,mäkki.."

Mies siis maksaa.

Mies jota tapailin, puhui näin. Kävi ilmi että kyse oli erään toisen tapailunaisen omaisuudesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis yleistäkin että puhutaan tuttavien talosta omana talona?

Vierailija
4/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä ei ole muuta omaisuutta kuin velaksi ostettu asunto, jollainhan varakkuudella sitä täytyy leveillä. Kun omaa ei ole niin sitten toisten.

Vierailija
5/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailijoilla on niin monta kierrossa että menee puurot ja vellit sekaisin.

Vierailija
6/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailijoilla on niin monta kierrossa että menee puurot ja vellit sekaisin.

😄

Vierailija
7/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis maksaa.

Jep tai että parisuhde on pystyynkuollut ja nainen kehuskelee silti ympäriinsä ja somessa ja kaikkialla kaikille kuinka ihana parisuhde ja intiimeistäkin asioista eikä mikään näistä edes pidä paikkaansa.

Vierailija
8/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli kylään, käveli jääkaapille haukkumaan sen sisältöä. Sitten alkoi viskaamaan roskiin kun ei hän näillä mitään tee.

Vierailija
9/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis maksaa.

Jep tai että parisuhde on pystyynkuollut ja nainen kehuskelee silti ympäriinsä ja somessa ja kaikkialla kaikille kuinka ihana parisuhde ja intiimeistäkin asioista eikä mikään näistä edes pidä paikkaansa.

Minulla on ollut 2 tällaista fb-ystävää. Hehkutus oli kova, mutta erot tuli molemmille. Tiesin molempien parisuhteiden ongelmat, joten se hehkutus tuntui pahalta. Tuntui pahalta ystävieni puolesta. Yrittivät kiillottaa ulkopintaa kauniimmaksi. 

Vierailija
10/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin yleinen luonnehäiriö venäläisillä diktaattoreilla.

Vierailija
11/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut erinäisissä parinhakusovelluksissa nyt kaksi vuotta. Hyvä työpaikka ja ei ole hassumman näköinenkään. Kumma, kun ei löydä ketään.

Ap

Vierailija
12/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan mun ex? Erosta tulee keväällä kaksi vuotta täyteen. Mun olisi pitänyt kustantaa hänen ja lastensa elämää vaikka ei asuttu yhdessä ja mulla oli omatkin lapset elätettävänä. Kuulemma tasa-arvoa kun mun lasten isä oli varakas ja hänen exänsä ei. Piti myös ommaisuuttani omanaan. Pikanttina yksityiskohtana vielä se, että hänellä oli parempi palkka kuin mulla. Kaikkia omiani en saanut erotessa takaisin. Hyvä että sulle tämä selvisi heti eikä muutaman vuoden jälkeen.

Vierailija
13/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

putintaudin oireita

Vierailija
14/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan mun ex? Erosta tulee keväällä kaksi vuotta täyteen. Mun olisi pitänyt kustantaa hänen ja lastensa elämää vaikka ei asuttu yhdessä ja mulla oli omatkin lapset elätettävänä. Kuulemma tasa-arvoa kun mun lasten isä oli varakas ja hänen exänsä ei. Piti myös ommaisuuttani omanaan. Pikanttina yksityiskohtana vielä se, että hänellä oli parempi palkka kuin mulla. Kaikkia omiani en saanut erotessa takaisin. Hyvä että sulle tämä selvisi heti eikä muutaman vuoden jälkeen.

Tällä on vain yksi lapsi ja tämä asui yhdessä exänsä kanssa, joten lienee eri mies. Ero tuli kuulemma yllätyksenä..

Kovasti yritti kartoittaa omaisuuttani ja taloni arvoa, ja sitä, oliko asuntolainaa vielä jäljellä.

Ap

Vierailija
15/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi