Pissafetissi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän, kun vaimo pissaa housuun.
Pissaako useinkin?
Tykkään siitä että vaimo pisuttelee mun kalun päälle. Saunoessa pesuhuoneessa tätä silloin tällöin tapahtuu. Äärimmäisen kiihottavaa ensin naida ja kun tietää, että tämä tapahtuu jossain vaiheessa, niin olen aivan täpinöissäni. Kulli seisoo äärimmäisen kovana odotellessani tätä. Kesken ratsastuksen hän nousee hajareisin ylemmäs ja antaa kuuman suihkun tulla kivikovan kalun päälle ja ei aikaakaan kun sperma lentää pissasuihkun kutitellessa kullin päätä. Joskus ihan seisten runkkailen ja hän hyväilee itseään toinen jalka suihku jakkaran päällä. Sitten kun hän käskee lähemmäs ja levittää pilluaan auki ohjaan kivikovan kullin lähemmäs hyväilen hänen peppuaan ja rintojaan samalla ja pissa suihkuaa kalulleni. Lähes välittömästi alkaa vapaasti seisova kalu nykimään ja lasti lentää.
nainen vois ratsastaa ja pissaa "vahingossa" päälle
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä että vaimo pisuttelee mun kalun päälle. Saunoessa pesuhuoneessa tätä silloin tällöin tapahtuu. Äärimmäisen kiihottavaa ensin naida ja kun tietää, että tämä tapahtuu jossain vaiheessa, niin olen aivan täpinöissäni. Kulli seisoo äärimmäisen kovana odotellessani tätä. Kesken ratsastuksen hän nousee hajareisin ylemmäs ja antaa kuuman suihkun tulla kivikovan kalun päälle ja ei aikaakaan kun sperma lentää pissasuihkun kutitellessa kullin päätä. Joskus ihan seisten runkkailen ja hän hyväilee itseään toinen jalka suihku jakkaran päällä. Sitten kun hän käskee lähemmäs ja levittää pilluaan auki ohjaan kivikovan kullin lähemmäs hyväilen hänen peppuaan ja rintojaan samalla ja pissa suihkuaa kalulleni. Lähes välittömästi alkaa vapaasti seisova kalu nykimään ja lasti lentää.
Ajattelisipa omakin mies näin pissaleikeistä.
Tykkään katsoa kun virtsasuihku tulee ulkonevien häpyhuulien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika samanlaista tehty joskus vaimon kanssa, ja se on aika lailla kiihottavinta, mitä tiedän. Haluaisin useamminkin, mutta kun se on vain minun fetissini ja vaimo toteuttaa sitä vain mielikseni, niin toteutuu vähän harvemmin. Tykkään saada pissaa kaikkialle päälleni, vain suuhun en halua ottaa. Tykkään joskus pissata housuun itsekin, mutta kiihottavampaa on, jos vaimo pissaa housuun, erityisesti söpöihin pikkuhousuihin. Myös kaikki naisen pissaamisen katselu kiihottaa.
Ajattelisipa omakin mies näin pissaleikeistä.[/quote]
Valitettavan usein halut eivät kohtaa. Itse toivoisin löytäväni pissaleikeistä(kin) innostuvan Naisen.
Kyllä. Naisen pissa ja naisen pissan haju kiihottaa kaikilla tavoilla. Ja siitä vielä parempaa on tuhmat pierut kalulle ja lopulta tulee paska! Nuuh! Runks ! Ooh! Spruitt!! AAAAAAAAHHHHHHHHH......
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisen pissa ja naisen pissan haju kiihottaa kaikilla tavoilla. Ja siitä vielä parempaa on tuhmat pierut kalulle ja lopulta tulee paska! Nuuh! Runks ! Ooh! Spruitt!! AAAAAAAAHHHHHHHHH......
No eipä tuo kaunis nuori nainen pinnistämässä kakan kalun päälle kuulostaisi kovin pahalta - pesu pitäisi kuitenkin tehdä ennen seuraavaa vaihetta, dirty analissa kun olisi riski emätintulehdukseen... :)
No mä ainakin pissaan ha suuhuni myös sen jälkeen spermat naamalle!
Joku sais kusta ja paskoo mun päälle
Olen vasta löytänyt itseni tämän fetissin kannsa. Huh, huh, mikään ei voi olla parempaa kuin ottaa pissaleikit osaksi seksiä.
Rakastan kun nainen pissaa naamalleni samalla kun nuolen ihanaa märkää pillua ja kylven suihkussa ja otan virtsaa suuhun. Rakastan itse virtsata myös naisen päälle ja yhdessä eritteistä kehot märkänä naida. Pissan ottaminen osaksi seksiä on jotain aivan tajunnanräjäyttävää mitä minulle on koskaan tapahtunut!
Miten minulla kestikin näin kaun löytää tämä seksuaalisuuden puoleni, joka on näin intiimiä ja upeaa. Onkohan suomessa asiasta kiinnosruneita yhteisöjä tms. Olisi kiva päästä lukemaan muidenkin suomalaisten ajatuksia näistä ihanista vesileikeistä 😀
Mulle toi kuseminen on vain kusemista,eli pakollista nesteenpoistoa kehosta siis.
Eikä siis yhtään mitään sen kummempaa (eikä jännenpää)
Mulla ei siis oo sen enempää kusemis-, kuin esim. hengitysfetissiäkään noita elämisen ja olemassaolon pakollisia eteenpäinviemisen toimituksia,kohtaan.
Muistan ikuisesti kouluajoilta, kun koulujen välisissä hiihtokisoissa yksi meidän luokan tyttö pissasi housuun ja opettaja lähti viemään hänet kotiin omalla autollaan kesken päivän. Oltiin 5-luokalla ja muistan elävästi kun näin tytön pissat housuissaan niin mulla alkoi seisomaan ihan väkisin. Ihan selittämätöntä, en tiedä itsekään vielä tänäkään päivänä mikä tuollaisessa kiihottaa, kun joku pissaa housuunsa, mutta joku siinä on!
Mä ainakin tykkään pissata housuun.Tänään just pissasin kun kävelin sateessa kauppaan mut en sit kastunutkaan niin paljon joten sen sit kyllä erotti vähän liian hyvin että mulla oli pisut housussa.Hetken aattelin että mitähän muut aattelee mut sitten vaan menin pisut housussa(Tiukat farkut) kauppaan välittämättä siitä...
Mulle on myös kehkeytynyt tämä fantasia että vois leikkiä pissalla jonkun kanssa. Vaimolle olen puhunut mutta ei innostunut, eikä kyllä hylännytkään. Suunnittelin että käyn vaikka maksullisella tämän toteuttamassa, ni onpahan sitten siitäkin asiasta mielenrauha.
Tykkään enemmän, kun vaimo pissaa housuun.