Pitkät naiset! Millaisia kommentteja olette saaneet?
Minulle nuorena sanottiin usein että oletko malli tai pelaatko koripalloa. Moni mies kysyi pituutta. Aikuisena kommentointi harveni, lähinnä vanhemmat ihmiset kommentoivat. Yksi vanha mummo kommentoi pitkästi alastomana uimahallissa. Ja vanha mies kadulla kehui. Tämän tyyppistä.
Mutta siis siinä missä nuorena kommentteja tuli jopa päivittäin, vanhempana tulee ehkä vuosittain. Usein joku lyhyt sanoo "kun mä oon tällänen tappi".tms.
Millaisia kokemuksia teillä?
Kommentit (6)
Positiivisia juttuja pelkästään. Missin mitoissa, pitkä kuin malli, upean pitkä nainen.
Tosiaan kommentteja tuli eniten ikävuosina 15-20, nyt on alkanut sillä saralla hiljenemään (olen 30).
Joo, samat malli ja korispelaajakyselyt täälläkin. Koulussa sitten lipputanko, kirahvi, Eiffel-torni, ym.
Sitten se yleinen taivastelu kuinka pitkä nyt olen.
Ja kun mä en ole edes mitenkään erityisen pitkä, 178cm mutta kai se sitten muiden silmiin pisti.
Olen vain 175cm joten pituuteni ei kiinnosta ketään. Joskus teini-iässä kysyttiin olenko ajatellut osallistua missikisoihin.
Siskoni on pitkä nainen ja mieleen on jäänyt yksi hänestä kiinnostuneelta, lyhyeltä mieheltä tullut kommentti "mennään naimisiin ja tehdään lapsia, meidän sukua pitäisi kirjaimellisesti jatkaa".
Tai kosinta tuo kai oikeastaan oli.
Juu mallin urasta kyseltiin kun mulla on muutenkin ulkonäköä ja koriskommentit oli ihan perus. Kirahviksi ainakin nimiteltiin ja yleisesti muutenkin taivasteltiin sitä miten pitkä olen. "Mistä sä löydät vaatteita!", "Miten susta on tullut noin pitkä!" - nojaa oliskohan ne pituuden määräävät geenit kenties.