Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että ärsyttää tämä juhlimista seuraavan päivän masennus :((

Vierailija
18.11.2006 |

Olin eilen kavereitten kanssa ulkona ja oli hauskaa. Mutta nyt silti kaduttaa (mikä, en tiedä, kai koko lähteminen) ja masentaa ja harmittaa. Olo on henkisesti kuin katujyrän alle jäänyt.

Mulle ei kait sitten alkoholi sovi ollenkaan vai mistä tää tulee..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla on ihan yhtä hauskaa ja seuraavan päivän masennukset ja krapulat jäävät pois.

Vierailija
2/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa,väsyttää,itkettää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin baarissa/juhlissa voi olla yllättävän hauskaa.

Minä olen ollut juomatta kolmisen vuotta(lopetin juomisen juuri noiden morkkisten vuoksi), enkä kaipaa alkoholia ollenkaan!

3

Vierailija
4/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silti seuraavana päivänä oli niin likainen olo. Yksi apu on myös se että ottaa siideriä tai kaljaa niin hitaasti että se ei nouse päähän niin paljoa.

Vierailija
5/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi ollut hauskaa eikä mokaillut mitään niin on tosi ankeat fiilikset. Senpä takia nuo baarikeikat on jäänyt aika vähiin. Ja mitä vanhemmaksi tulee sen kauemman kankkunen/morkkis kestää.

Vierailija
6/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vanhetessa sitten.. ei oikeasti kyllä edes tee mieli juoda enää niin usein kun muistaa hyvin tämän olotilan. Fyysistä krapulaa ei ole, mutta henkinen krapula on sitten tuplaten pahempi..

ap

Vierailija
7/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut silloin ei välttämättä ole yhtä hauskaa. Mulla tulee tehtyä tyhmyyksiäkin joskus, vaik ei onneks mitään kauheen vakavaa. Selvinpäin olen käynyt baarissa raskausaikana eikä kyllä ollut yhtä hauskaa täytyy sanoa...

Parasta lääkettä on se että viettää aikaa jonkun oikein läheisen ja hyvän kaverin kanssa, nauraa mokille ja avoimesti voivotella ;-) ja tehdä kaikkia yleviä suunnitelmia (en enää KOSKAAN juo niin paljoa jne...)

Vierailija
8/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta täytyy löytää se positiivinen puoli.

Vierailija
9/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi laskee serotiniinitasoa ja aiheuttaa siten alakuloisuutta. Siksi masentuneen ihmisen ei pitäisi helpottaa oloaan juomalla, sillä sen jälkeen hän on entistä masentuneempi ja tässä onkin sitten noidankehä jo valmis.

Vierailija
10/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koksaan kokeilleet mennä juhliin/baariin selvinpäin (silloin kun ette ole olleet raskaana)?

Kokeilkaa! Asenteesta se on kiinni, onko hauskaa ilman viinaa.

Yksi taika on tämä: kaikki muut ovat baarissa/juhlissa humalassa, joten kukaan ei kiinnitä siihen huomiota, että sinä olet selvin päin. Voit aivan yhtä hyvin tanssia pöydillä ja laulaa karaokea, jutella höpöjä ja irrotella kuin en, jotka juovat.

Kokeilkaa, kokeilkaa!!

3 & 5

Vierailija
11/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä selvästi ilman alkoholiakin oli kysymyksessä sitten juhlat tai tavoista poikkeavat tapahtumat. Seuraava päivä on yhtä tuskaa selvitelessä tunteita. Olotila helpottuu kun asiohin tulee hiukan etäisyyttä. Hyvin monet lievästäkin masennuksesta kärsivät välttävät juhliin ja erilaisiin tapahtumiin menoa koska tuska/morkkis on liian suuri kannettavaksi. On vaikea nukahtaa kun tuhannet asiat pyörivät mielessä. Oravanpyörä on valmis. Masentunut käpertyy lopulta yksinäisyyteen joka on turvallinen olotila, mutta mielenterveyden kannalta ei niin hyvä asia.

Vierailija
12/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa saa alkoholittomia juomia, joista ei tasan huomaa, tai edes maista, ettei niissä ole alkoholia mukana. Jos nimittäin arastelee juomattomuuttaan ja pelkää että muut katsovat kieroon.

Voihan ottaa yhden siiderin ja sen jälkeen siirtyä alkottomaan vaihtoehtoon, ei takuulla ole seuraavana päivänä morkkista. Väsyttää kyllä voi!

Vierailija
13/13 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä. Synkkä ja voimaton olo kesti monta päivää juhlimisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi