Hotelli Ilves Tampere - mitä järkeä tässä on
Legendaarinen hotelli Ilves uudistui Tampereella. Nyt ei jengi löydä huoneitaan, kun uudistus on niin "hieno". Mitä hel--ttiä? Vai onko tässä kyse siitä että jengi on nykyisin niin kännyköillään läsnä, että ne löytääkin sen huoneen siten helmpommin.
https://www.como.fi/uutiset/asiakas-tuli-hotelli-ilvekseen-mita-ihmetta…
Kommentit (6)
On epäselvä numerointi kyllä. En minäkään löytäisi oikeaan. Menisi varmaan yrittämään väärää ovea ja ihmettelisi kun se ei aukea.
Ilves on hieno. Modernia sisustusta ja uudet huoneet. Harrastan teatteria ja käynyt siellä yötä 2 kertaa kuukauden sisään. Istun yöllä siideri kädessä leveällä ikkunalaudalla katsomassa näkymää kaupungille ja Tammerkoskeen.
Anteeksi mitä! Ihan samalla tavalla merkitty kuin hotelleissa aina? Oletko daiju? Itse asun työkseni hotelleissa, enkä missään ole nähnyt tällaista.
No ei hän edes katsonut kuvaa, kunhan vaan pääsi ääneen- Näitä narsisseja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä! Ihan samalla tavalla merkitty kuin hotelleissa aina? Oletko daiju? Itse asun työkseni hotelleissa, enkä missään ole nähnyt tällaista.
Eikö se oo aika tylsä duuni. Ei varmaan lomilla tuu reissattua.
Jaa, itse yövyin tuolla elokuussa eikä kyllä ollut minkäänlaista hankaluutta löytää huonetta. Ihan samalla tavalla ne oli merkitty kuin hotelleissa aina.