Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli Ilves Tampere - mitä järkeä tässä on

Vierailija
29.01.2023 |

Legendaarinen hotelli Ilves uudistui Tampereella. Nyt ei jengi löydä huoneitaan, kun uudistus on niin "hieno". Mitä hel--ttiä? Vai onko tässä kyse siitä että jengi on nykyisin niin kännyköillään läsnä, että ne löytääkin sen huoneen siten helmpommin.

https://www.como.fi/uutiset/asiakas-tuli-hotelli-ilvekseen-mita-ihmetta…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse yövyin tuolla elokuussa eikä kyllä ollut minkäänlaista hankaluutta löytää huonetta. Ihan samalla tavalla ne oli merkitty kuin hotelleissa aina. 

Vierailija
2/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäselvä numerointi kyllä. En minäkään löytäisi oikeaan. Menisi varmaan yrittämään väärää ovea ja ihmettelisi kun se ei aukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilves on hieno. Modernia sisustusta ja uudet huoneet. Harrastan teatteria ja käynyt siellä yötä 2 kertaa kuukauden sisään. Istun yöllä siideri kädessä leveällä ikkunalaudalla katsomassa näkymää kaupungille ja Tammerkoskeen.

Vierailija
4/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä! Ihan samalla tavalla merkitty kuin hotelleissa aina? Oletko daiju? Itse asun työkseni hotelleissa, enkä missään ole nähnyt tällaista.

Vierailija
5/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän edes katsonut kuvaa, kunhan vaan pääsi ääneen- Näitä narsisseja riittää.

Vierailija
6/6 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä! Ihan samalla tavalla merkitty kuin hotelleissa aina? Oletko daiju? Itse asun työkseni hotelleissa, enkä missään ole nähnyt tällaista.

Eikö se oo aika tylsä duuni. Ei varmaan lomilla tuu reissattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi