Ottaako mies vielä yhteyttä?
Kuinka pitkän ajan jälkeen mies on vielä ottanut teihin yhteyttä? Sen enempi omaa tilannettani avaamatta, odotan itse jos vielä jonain kauniina päivänä laittaisi jonkin viestin. Nyt siis kertokaa omia kokemuksianne, kuinka pitkän hiljaiselon jälkeen vielä tullut yhteydenottoja?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla itse ottaa yhteyttä sillä mies oli alunperin se ketä viestittelyn lopetti. En halua tunkea takaisin elämään väkisin, ennemmin odotan jos laittaa vielä itse jotain ja jossei laita niin annan olla.
- apKuinka kauan aikaa on nyt mennyt, suurin piirtein?
Aikaa mennyt nyt noin kaksi kuukautta. Juttu loppui tappeluun. Kyse ei ollut siitä etteikö olisi ollut kiinnostusta vaan tuli erimielisyyksiä muun asian suhteen. Siksi toivoisin että ottaisi vielä yhteyttä sillä minulla on sellainen olo että meillä olisi vielä ollut kortteja katsottavana. Pelkään itse ottaa yhteyttä, en tiedä kuinka kovasti kyseinen henkilö minulle suuttui.
- ap
Tuskin menetät mitään jos otat yhteyttä. Hän saattaa jättää vastaamatta mutta sittenpähän tiedät missä mennään ja pääset yli asiasta. Ei ole kiva jäädä vuosiksi miettimään mitä jos.
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan että miksi viestittely loppui. Itse en aio häiritä pari kolmea naista, joille tein selväksi että ottavat sitten yhteyttä kun heille sopii, kun vaikutti siltä ettei viestittely eikä tapaaminen kiinnostanut. En aio jäädä roikkumaan jos ei vastakaikua tule, pallo on heillä ja tein sen selväksi, eikä heistä ole kuulunut, vaikka sanoivat olevansa kiinnostuneita.
Tämä on jotenkin, outoa, en tiedä. Mutta siis joka suuntaanko miehet sitten ovat kiinnostuneita? Paria kolmea naista haluaisit jos he kiinnostuisivat? Eikö kukaan näistä sitten ole sellainen, josta ihan oikeasti olisit kiinnostunut? Tuntuu shoppailulta.
Aikaa mennyt nyt noin kaksi kuukautta. Juttu loppui tappeluun. Kyse ei ollut siitä etteikö olisi ollut kiinnostusta vaan tuli erimielisyyksiä muun asian suhteen. Siksi toivoisin että ottaisi vielä yhteyttä sillä minulla on sellainen olo että meillä olisi vielä ollut kortteja katsottavana. Pelkään itse ottaa yhteyttä, en tiedä kuinka kovasti kyseinen henkilö minulle suuttui.
- ap