miten määrittelisit luuserin?
Kommentit (47)
Tietoisesti, ilman lääketieteellistä diagnoosia, vastuuta omasta elämästään kantamaton
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin minä, monisairas ja työkyvyttömyyseläkkeellä. En kelpaa enää yhteiskuntaan, se on tehty harvinaisen selväksi.
Seuraavaksi sinun oikeutesi MAIDiin
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin minä, monisairas ja työkyvyttömyyseläkkeellä. En kelpaa enää yhteiskuntaan, se on tehty harvinaisen selväksi.
Et ole luuseri, sulla on selkeä diagnoosi. Luuseri on hän, joka ei yritä tehdä elämänsä eteen mitään, vaikka olisi edellytykset. Jos on sairaus, ei ole edellytyksiä
Minä nyt tietysti, näin ylempää sivistystasoa edustavana yksilönä ja elämässä muutenkin loistavasti pärjänneenä pitäisin heinä kaikkia muita .
Kaikkia niitä siis jotka eivät ole menestyneet niin erinomaisesti, eivätkä ole yltännet yhtä korkealle yhteiskunnan tikkailla kiivetessä kuin mitä minä itse olen...
Mies, joka ei saa naista. Se tuntuu olevan yleisin määritelmä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole luuseri, sulla on selkeä diagnoosi. Luuseri on hän, joka ei yritä tehdä elämänsä eteen mitään, vaikka olisi edellytykset. Jos on sairaus, ei ole edellytyksiä
Sairaudentunnottomia on kosolti; entäs he?
Epäreilu tekopyhä kaksinaismoralisti
Liian huomiohakuinen tyyppi. Ei tule toimeen ilman liikaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ei saa naista. Se tuntuu olevan yleisin määritelmä täällä.
Johtuu kyllä ihan ajatusmaailmasta, ei naisettomuudesta sinänsä.
Luuseri on ihminen joka syyttelee aina muita ihmisiä omista tekemisistään tai tekemättä jättämisistään ja on omasta mielestään tietenkin pyhimys. Ts. ei ota vastuuta elämästään. Toinen luuseteiden kategoria on nää sarjamurhaajat sun muut. En ymmärrä miten kukaan voi ihailla niitä megaluusereita.
Vierailija kirjoitti:
yh
Joka ikinen yh on kymmenen pykälää palstan ulisijamiesten yläpuolella. Mitä jampat eivät tunnu tajuavan ollenkaan.
Tahallaan yhteiskunnan tai vaimon elätti. Laiska, epäsiisti, sohvaperuna, veltto, voimaton, ei mitään suunnitelmia elämään eikä mihinkään. 🤮
Luuseri on sellainen joka ei ole laittanut tikkuakaan ristiin oman elämänsä ja elantonsa eteen. Koulu mennyt rimaa hipoen, ei ikinä työelämässä, elänyt sosiaalituilla ja elää edelleen.
Ei edes yritä mitään paremman elämän eteen.
Tiedän yhden johon tuntomerkit sopivat.
Enpä viitsi noin ikävästi kenestäkään ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen joka kirjoittaa tänne palstalle.
Ulkomaalainen nähtävästi on sitten voittaja.
Narsistit on pahimpia luusereita. He eivät voi elää ilman että kiusaavat muita.
Henkilö, joka aloittaa hyökkäyssodan ja tapattaa tuhansia viattomia ihmisiä.
Minä = 460 korkeakoulu op, 192 amis osp ja 120 amis ov. Ei töitä.