Miksi monella julkkiksella on aina uudet vaatteet? Eikö nykyään antaisi paremman ja vastuullisemman kuvan itsestään käyttämällä vaatteita uudestaan?
Monilla televisiossa ja mediassa näkyvällä julkisuuden henkilöllä on aina uusi asu.
Onko julkkiksia jotka pukeutuisivat uudelleen ja uudelleen samoihin vaatteisiin?
Onko vielä nykyaikana ok että on aina uudet vaatteet?
Kommentit (42)
Oletuksena että sama sopii kaikille?
Olen ihmetellyt ja miettinyt miten Somessa kaikenlaiset influensserit oikein kokoajan tuntuu saavan uusia vaatteita ja tavaroita, hyvä kun vanhat menneet edes uusiksi, missä kierrätys ja huomioidaan ilmastonmuutos, vastuullisuus kun tällälailla ns tuhlaillaan ja saadaan vaan uutta. Aikamoista kuluttamista sanon minä. Jo kaupassa töissä lajitellaan ja kierrätetään huomioidaan lajittelu ym ilmastonmuutos eli mitäs tässä työnkuvassa some hjteistyö pilipali ostoksissa meikit vaatteet kengät luis vuittonit?
Vierailija kirjoitti:
Kato kun pitää markkinoida itseään.
Ei itseään, vaan niitä vaatefirmoja, joiden kanssa tekee kaupallista yhteistyötä. Ei kukaan maksa siitä, että vaatteita roikotetaan kaapissa.
Johan tässä tuli tekstiilinkierrätys Suomeenkin auttamaan tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ja miettinyt miten Somessa kaikenlaiset influensserit oikein kokoajan tuntuu saavan uusia vaatteita ja tavaroita, hyvä kun vanhat menneet edes uusiksi, missä kierrätys ja huomioidaan ilmastonmuutos, vastuullisuus kun tällälailla ns tuhlaillaan ja saadaan vaan uutta. Aikamoista kuluttamista sanon minä. Jo kaupassa töissä lajitellaan ja kierrätetään huomioidaan lajittelu ym ilmastonmuutos eli mitäs tässä työnkuvassa some hjteistyö pilipali ostoksissa meikit vaatteet kengät luis vuittonit?
Etkö oikeasti ole ikinä kuullut mainostamisesta?
Teattereilla ja mediataloilla on monasti jonkinlainen vaatevarasto niin ettei jokaisen tarvitse itse hankkia aina uusia asuja ja nämä sitten kiertävät.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, minne ne kertaalleen mainoskuviin kuvatut vaatteet laitetaan? Jos vaikka antavat hyväntekeväisyyteen tai palauttavat kuvausten jälkeen. Rahallinen korvaushan mainoksista yleensä saadaan, joten tavaralle ei ole tarvetta. Tuskin kenellekään edes on tiloja säilyttää sitä kaikkea, mitä mainosyhteistöissä saa.
Pukujen vuokraaminen on myös mahdollista. Kyllä näitä ratkaisuja on muitakin kuin se että esiintyjä hankkii kaiken itse ja siinä pysyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet sitä, että yritykset ostavat niillä tavaralahjoilla itselleen näkyvyyttä ja usein maksavat ihan rahaakin niiden mainostamisesta? Hämmentävää, että tällainen asia on jollekin yllätys.
Miten juuri influensserit vaihtavat kokoajan uusiin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa pitää kertoa, että kyse on hyvin usein kaupallisesta yhteistyöstä eli maksetusta mainonnasta? Vaikuttajamarkkinoinnista niin kuin hienosti nykyisin sanotaan.
Koska sama puku, niin lukitaan yksi väri, josta sinä satut tykkäämään? Etkä piittaisi itsekään yhdestäkään muusta. Kapea yhtälö.
Turha mäiskyyttää. Vaatteet ja asusteet ovat heidän työvälineet. 👍👍👍👍👍
No eihän ne kestä pesuväliä ne "vaatteet", hyvä jos pyhättömän viikon. Semmosia pierunkuoria mokomat "vaatteet"
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti. Piruako se kuuluu sulle tai mulle. Ei me niitä makseta.
Kateelliset täällä taas vinkuu, kun osa saa työnsä puolesta "ilmaista" tavaraa ja itse ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne kestä pesuväliä ne "vaatteet", hyvä jos pyhättömän viikon. Semmosia pierunkuoria mokomat "vaatteet"
Ompa sulla huolet. Huohhh. 🤣🤣🤣🤣🤣
Minäkin saan aina uudet työvaatteet, kun menen töihin. Useimpina päivinä enemmät kuin yhdet vaatteet Eikö olekin jännää?
t. leikkaussalihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juontajalla olisi vaikka TTK:ssa joka lähetyksessä sama puku, se voisi käydä pidemmän päälle tylsäksi, varmasti yleisöstä tulisi ehdotuksia ja kyselyitä käyttää muutakin. Eivät kaikki halua nähdä juuri sitä pukua koko aikaa.
Miehillä on hyvin usein "se sama puku". Ei tunnu haittaavan. Naisen pitää silti olla joulukoriste.
Katso, se on heidän ilioma valinta omilla rahoilla. Ei ole meiltä pois. 😄😄😄👠👠💄
Ei ilmastonmuutoksen torjuminen koske eliittiä, se on sysätty rahvaan vastuulle.