Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit nähdä/katsella seksissä?

Vierailija
28.01.2023 |

Elävänä, ei päätteeltä

Mitä haluaisit nähdä/katsella seksissä?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon nähny/osallistunut.

Vierailija
2/19 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa jonkun sexyn naisen masturbointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmissä heiluvat tissit on kivat katsella!

Vierailija
4/19 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kun olen takaapäin naitavana. Mieheni kehuu aina kuinka pantavan näköinen olen kun olen seksihepeneisiin pukeutuneena ja takapuoli pystyssä takaapäin naitavana. Olisi kiva, jos olisi kamera, joka näyttäisi minulle livena edessäni olevasta tv:stä, mitä takanani tapahtuu ja miltä näytän aktin aikana. Nyt voin vain arvailla ja niin taitaa olla kaikilla naisilla.

Vierailija
5/19 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, en jaksa katsella toisten panemista. Haluaisin katsella vain alastomuutta.  Alastomia naisia, ei tarvitse olla edes mallivartaloita. 

Silarit, lävärit ja tatskat ei nappaa.

Terve alaston nainen, 20-60v, kyllä kelpaa.   

Vierailija
6/19 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kun olen takaapäin naitavana. Mieheni kehuu aina kuinka pantavan näköinen olen kun olen seksihepeneisiin pukeutuneena ja takapuoli pystyssä takaapäin naitavana. Olisi kiva, jos olisi kamera, joka näyttäisi minulle livena edessäni olevasta tv:stä, mitä takanani tapahtuu ja miltä näytän aktin aikana. Nyt voin vain arvailla ja niin taitaa olla kaikilla naisilla.

No ottakaa kännyköillä kuvapuhelu, siinähän sitä voi mies sulle livekuvaa lähettää

Vierailija
7/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä voi videoida oman aktin. Mutta kannattaa pyöriä sängyssä niin saa nähdä eri kuvakulmia. Tai sitten voi pyytää kaverin kuvaajaksi. Molempia on tehty meillä. Se kaveri muuten löytyi yllättävän helposti. Jo ensimmäinen suostui pullakahvipalkalla. Ei tarvinnut maksaa luonnossa.

Vierailija
8/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen masturboimassa ja kakkaamassa:)

Vierailija
9/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja kusemassa ristiin.

Vierailija
10/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa, aina ollut tämä: Lauantai-Tanssit ..mutta.

Nii että Lavalla olisi kaikki KAIKKI! A l a s t i .. ja ne.

Tekisivät siellä yhdessä jotain muuta kuin VAIN:

Jiveä, Swingiä ja Valssia.. ( Toivotaan Toivotaan ;))

Vierailija
11/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella kiimalimaista valuvaa pillua kasvoillani, samalla kun kovaksi imemäni kulli tunkeutuisi peppuuni. Saisi varmasti kaluni kivikovaksi...jos ei jopa laukeamaan.

Vierailija
12/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva olisi kuvannut kun lihaksikas uros nai kyr vällään takaapäin että rouva meinaa haljeta onnesta. Näyttäisi yllättäen sen minulle ja ystäväpariskunnalle sanoen että näin kävi laivalla viime lauantaina.

Aktin lisäksi olisi kiva nähdä pariskunnan ilmeet rouvan irrottelusta!

M52

Vierailija
13/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kun olen takaapäin naitavana. Mieheni kehuu aina kuinka pantavan näköinen olen kun olen seksihepeneisiin pukeutuneena ja takapuoli pystyssä takaapäin naitavana. Olisi kiva, jos olisi kamera, joka näyttäisi minulle livena edessäni olevasta tv:stä, mitä takanani tapahtuu ja miltä näytän aktin aikana. Nyt voin vain arvailla ja niin taitaa olla kaikilla naisilla.[/

Vanha videokamera jalustalle ja piuha siitä

telkkariin ( esim. Canon legria, tallentaa myös

kortille .tms kamera) On se ihan hauska leikki,

Vierailija
14/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä söpön MILFin sormettavan pilluaan ja saavan orgasmin.

Vierailija
15/19 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä söpön MILFin sormettavan pilluaan ja saavan orgasmin.

Eli minut.

Ap

Vierailija
16/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teimme videon kahdella kännykällä kuvattuna sillai, että kumpikin kirjoitti ensin mieleisensä käsikirjoituksen ja sitten ne yhdistettiin. Mies halusi lopun niin, että hän ruiskutti kiitoradalle. Ensi kerralla toteutetaan minun lopputoiveeni: Lähikuva crempiesta. Molempia kun ei voi toteuttaa yhtä aikaa.

Vierailija
17/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N touhua livenä. Itse osallistuisin vain mikäli kumpikin sitä pyytäisi.

m48

Vierailija
18/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi haluaisin olla piilossa verhon takana hotellihuoneessa kurkkien vierasta miestä panemassa vaimoani. Salaa siksi, vaimo olisi oma itsensä, eikä jännittäisi ylimäärisistä silmäparista.

Toiseksi haluaisin olla mukana aktissa pitämässä kädestä kiinni ja tukena vaimolle. Paneskelisivat joka asennossa rajusti ja pitkään.

En välitä nähdä muiden paneskeluja, mutta olisi hel..tin kiihottavaan katsella rakkaansa naaman väänteitä ja kuunnella huokaisuja sivusta.

M54

Vierailija
19/19 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ihania fantasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi