Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalassa annettiin toisen potilaan lääkkeet

Vierailija
28.01.2023 |

Jouduin sisään sairaalaan, olin korkeassa kuumeessa ja liikuntakyvytön. Ensimmäisenä aamuna lääkkeitä tuotiin kupissa pari-kolme pilleriä yöpäydälle. . Seuraavana aamuna niitä oli lähes kymmenen. Kun olin ne määräysten mukaan ottanut, tuli hoitaja rähjäämään, et kai ole syönyt toisen ihmisen lääkkeitä? Sanoin seuraavana aamulla asiasta lääkärille, hänelle ei oltu kerrottu, vaikka sh sanoi selvittäneensä lääkärin kanssa hengenvaarattomuuden. Lääkäri vain pyöritti päätään, ettei tiedä mitään ja asia jäi siihen.,

Asiasta on jo pari vuotta, mutta painaa mitä olisi voinut käydä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä pöllö menit vetämään lääkkeet kitaasi mitään kysymättä? Olin sairaalassa aika pitkään ja minulle oli täysin itsestään selvää, että kysyin hoitajalta, mikä tämä ylimääräinen pilleri on. Minusta oli silloin vuosikymmeniä sitten ja varsinkin tänä päivänä itsestään selvää, että potilaalle kerrotaan lääkityksistä.

Toinen aamu sairaalassa, mistä tiedon oikeat pillerit??

. Oli tutkimusten jälkeinen aamu, vakavaa sairautta pidettiin todennäköisenä ja kuten mainitsin yli 40 asteen kuumeessa.

Toki jos olisin ollut kuin sinä ja viikko tolkulla ollut selväpäisenä siinä vuoteessa, niin olisin tietenkin kysynyt. Lue ystävällisesti mitä kirjoitetaan.

Vierailija
22/22 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Törkeää huolimattomuutta. Tosiaan, tuosta voi jopa kuolla.

Kuoleekin ja vielä paljon.

Toiset hoitajat peittelee jäljet ja homma jatkuu kuten ennenkin.

Ei näy ministereitä vaatimassa alan toksisten käytäntöjen kitkemistä... Varmaan koska tekijöinä on naiset.

Mitäs hoitajat tuossa tapauksessa on tehnyt väärin? Hoitajahan sanoi, että selvittää asian. Ei siellä joka päivä ole sama lääkäri päivystämässä 24/7. Tuo lääkäri, joka ei tiennyt asiasta mitään, siinä on se joka ei ole lukenut kirjauksia.

Käyvätkös potilaat itse hakemassa kaapista lääkkeet vai jaellaako niitä heille? Kukas ne virheet tekee?

Entä kuinka hoitajilla on mahdollisuus varastaa kuolevan kipulääkkeet? Aivan, toisten hoitajien tuella. Katsotaan toiseen suuntaan kun Kaisalla on nyt vähän vaikeaa, aivan kuten Minnalla aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan