Mitä naiset syövät? Tapailemani nainen tulossa vierailulle ensi kertaa
minulla on ollut tapana joka lauantai syödä uunimakkaraa mutta sillä tuskin vaikutusta teen häneen
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. raikkaita salaatteja. Iso osa naisista on vegaaneja, tai kalavegaaneja. Jos alkoa juotte niin sitten naiselle siideri tai valkoviini.
Mikä sun mielestä on kalavegaani?
Syö kalaa mutta on muuten vegaani. Myös riistavegaaneita on olemassa.
Ei ole.
Tai sanotaan että vain sukulaisten mielikuvituksessa.
Jos jo jonkin aikaa tapailemani ja lupaavalta tuntuva mies tarjoaisi mulle lauantaitreffeillä uunimakkaraa koska se on hänelle lauantaiperinne, olisin otettu.
On luottamuksen osoitus ottaa uusi ihminen mukaan totuttuihin kuvioihin.
Aikaisemmilta tapaamisilta on ehkä jäänyt korvan taa mistä hän pitää. Olisiko lisukkeeksi esim uunikasvikset tai joku muu kasvislisuke?
Ole vain aito oma itsesi. Pinta karisee ajan myötä joten parempi pelata avoimin kortein alusta alkaen. Jos toinen tykkää sinusta sellaisenaan, lupaavalta näyttää
En kyllä itse innostuisi uunimakkarasta ollenkaan. Kohteliaisuudesta söisin vähän. Toiselta ei mun takia tarttis ruveta hifistelemään. Joku ihan simppeli olis hyvä, lohta ja perunoita uunissa vaikka. Ei kaljaa.
Mun miesystävä tarjosi mulle ensivierailulla makkaraperunoita. Syötiin sohvalla samasta kulhosta, se oli oikein mukavaa ja rentoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jo jonkin aikaa tapailemani ja lupaavalta tuntuva mies tarjoaisi mulle lauantaitreffeillä uunimakkaraa koska se on hänelle lauantaiperinne, olisin otettu.
On luottamuksen osoitus ottaa uusi ihminen mukaan totuttuihin kuvioihin.Aikaisemmilta tapaamisilta on ehkä jäänyt korvan taa mistä hän pitää. Olisiko lisukkeeksi esim uunikasvikset tai joku muu kasvislisuke?
Ole vain aito oma itsesi. Pinta karisee ajan myötä joten parempi pelata avoimin kortein alusta alkaen. Jos toinen tykkää sinusta sellaisenaan, lupaavalta näyttää
Jos alusta asti mennään vaan toisen osapuolen totutulla ruokavaliolla, ei ole yhtään lupaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä tarjosi mulle ensivierailulla makkaraperunoita. Syötiin sohvalla samasta kulhosta, se oli oikein mukavaa ja rentoa.
No hyi ja vielä samasta kulhosta. Ei ollut edes sen verran vieraanvarainen, että olisi antanut oman lautasen tai kulhon
On tämä palsta melkoista elämän tuhlaamista.
Sörssää naiset syö, sipulia tietysti mukaan ja jälkiruuaksi lakritsijäätelöä.
Useimmat naiset syövät sitä mitä tarjotaan, jos ei ole etukäteen ilmoittanut rajoitteista.
Minulle maistuisi uunimakkara mutta sinappia pitää olla!
Ota huomioon, että sellaiselle joka ei juurikaan syö punaista lihaa, siitä voi mennä vatsa sekaisin, myös liian raskaasta ruoasta. Ja tuotahan kannattaa kaikin keinoin treffeillä yrittää välttää...
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää uunimakkaraa vai teetkö jotain muuta sen lisäksi?
Tulee vieläkin mieleen se uunilenkki. Tehtiin ekstemppore lähtö mökille ja yksi otti vanhempiensa pakastimesta makkaraa paistettavaksi. Huonointa ikinä sitä ei makua ei peittänyt sinapilla ja ketsupilla eikä muuta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset syövät sitä mitä tarjotaan, jos ei ole etukäteen ilmoittanut rajoitteista.
Minulle maistuisi uunimakkara mutta sinappia pitää olla!
Kyllä naisena haluan kasvikset siihen rinnalle myös.
Silakkalaatikkoa kannatta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta jotain laadukasta ricotta-täytteistä tuorepastaa sekä tuorepestoa. Annoksen päälle asettelet pari basilikan lehteä. Juomaksi hankit valko- sekä punaviiniä, annat naisen valita kumpaa. Jälkiruuaksi vaikka sorbettia.
Vau. Nainen saa jopa valita, mitä juo.
Jos kutsutaan kylään illalliselle, niin yleensäkö käskytät isäntää valmistamaan jonkun tietyn ruuan?
On kohteliasta kysyä, haluaako vieras puna- vai valkoviiniä.
Saatana, "käsket", ei "käskytät".
Kun minä menin ekaa kertaa nykyisen mieheni luokse syömään, hän oli tehnyt broileripataa ja juustoperunoita.
Jälkkärinä itsetehty marjapiirakka.
Oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi ja vielä samasta kulhosta. Ei ollut edes sen verran vieraanvarainen, että olisi antanut oman lautasen tai kulhon
Öö, mulla oli ollut jo sen muna suussa siinä kohdassa, eikä sekään ollut hyi, joten ihan ok mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Upgreidaa uunimakkara ja kypsennä uunijuureksia sen kanssa. Tee joku kastike vaikka majoneesi-kermaviili-piparjuuritahna, niin eiköhän uppoa. Pari artesaaniolutta vielä peruskeppanan sijaan.
Upgreidaa? Eli mitä?
Mä syön ruokaa.
Makkaraa joka lauantai? Ei helevetti.
Ostaisin punkkupullon ja varoiksi valkkarin. Ruuaksi esim. kantarellikeitto tai joku maa-artisokkakeitto tms. Pääruuaksi esim lohi tai kuha ja ihan lidlin jauhomuussi voin ja kerman kera. Jälkkäriksi vaikka pannacotta tai creme brulee. Yöpalaksi graavilohiruisnappeja.
Alkoholia en itse juo niin olisi kurja jos tarjolla olisi vain siideriä tai muuta alkoholia. Itse toki varaisin itselleni matkaan mukaan varuiksi jotain mitä juon. Toki jäävesikin kelpaa itselleni.