Mitä naiset syövät? Tapailemani nainen tulossa vierailulle ensi kertaa
minulla on ollut tapana joka lauantai syödä uunimakkaraa mutta sillä tuskin vaikutusta teen häneen
Kommentit (118)
Kala ois hyvä ja joku lisukesalaatti + valkoviini .
Naiset ei piere, joten eivät myöskään syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. raikkaita salaatteja. Iso osa naisista on vegaaneja, tai kalavegaaneja. Jos alkoa juotte niin sitten naiselle siideri tai valkoviini.
Mikä sun mielestä on kalavegaani?
Syö kalaa mutta on muuten vegaani. Myös riistavegaaneita on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. raikkaita salaatteja. Iso osa naisista on vegaaneja, tai kalavegaaneja. Jos alkoa juotte niin sitten naiselle siideri tai valkoviini.
Mikä v*ttu on raikas salaatti?
Minä syön sitä ruokaa, mitä kaikki ihmiset syövät. Miksi sen pitäisi olla raikasta, en ole tähän asti syönyt mitään tunkkaista ruokaa.
Ei-raikkaita ovat miesten ruuat kuten makkara, punainen liha ja ylipäätään rasvainen ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön sitä ruokaa, mitä kaikki ihmiset syövät. Miksi sen pitäisi olla raikasta, en ole tähän asti syönyt mitään tunkkaista ruokaa.
Hahaa, hyvä!
Oletko puhekyvytön kun et voi kysyä mitä naisesi haluaa syödä?
Jos nainen on vegaani (suuri osa on) niin hän voi kokea miehen kodin turvattomaksi tilaksi jos ehdotetaan ei-vegaanista ruokailua.
Pastaa, vihersalaattia, patonkia ja viiniä
Vierailija kirjoitti:
Tämän jutun olet hävinnyt jo valmiiksi sen takia, että et huomioi naista yksilönä. Kysyt siis huomaavaisesti mieltymykset ja rajoitukset etukäteen, eli osoitat näkeväsi vaivaa.
Illalla sitten näytät olevasi pahoillasi, kun kuitenkin olet toteuttanut tai tulkinnut jotain väärin. Nainen näyttää tällä tavalla olevansa arvokas, ajatteleva ja mielenkiintoinen. Paljon voit saada anteeksi, jos itse olet naisen mielestä tarpeeksi tavoiteltava.
Joo, jos tosta suhde syntyy, seuraavaksi se kysyy mitä naiselle kuuluu ostaa synttäri/joululahjaksi.
Ps. Uunimakkara on mun lempparia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on vegaani (suuri osa on) niin hän voi kokea miehen kodin turvattomaksi tilaksi jos ehdotetaan ei-vegaanista ruokailua.
Hajoa vegaanivihaasi.
Itse olen vegaani, mutta lapsilleni valmistan kyllä liharuokaa, jos haluavat. Ovat teinejä, osaavat kertoa äärimmäisen suoraan, mitä tahtovat.
Vaikka itsetehty pizza olis kiva. Tai joku maukas kunnolla uunissa haudutettu lihapata. Juomaksi punkkua. Enemmistö meistä naisista syö lihaa, vaikka jotkut peräkammarin pojat täällä muuta väittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei piere, joten eivät myöskään syö.
Pierevät enemmän kuin miehet, koska syövät sokeria enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-raikkaita ovat miesten ruuat kuten makkara, punainen liha ja ylipäätään rasvainen ruoka.
Eli normisalaatti on kelpaa myös miehille? Millainen on ei-raikas salaatti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Meinaatko siis esittää olevasi vegaani, ihan varmuuden vuoksi?🤭
naisethan ei tunnetusti käy kakalla, joten eivät kai ne mitään syökään.
Osta jotain laadukasta ricotta-täytteistä tuorepastaa sekä tuorepestoa. Annoksen päälle asettelet pari basilikan lehteä. Juomaksi hankit valko- sekä punaviiniä, annat naisen valita kumpaa. Jälkiruuaksi vaikka sorbettia.
Perus kotiruoka on parasta. Jos ei ole ruokarajotteita, niin vielä helpompaa. Kokkailen tässä juuri laktovegetaarista ruokaa miehelle...
Heinäpaalin pystytät siihen keskelle olkkaria.
Uunimakkara on loistava idea. Itse söisin oikein mielelläni.