Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä menee koti alta, ero tulossa : (

Vierailija
28.01.2023 |

Surullisia aikoja elämme. Mies ilmoitti viime viikolla että rahat ei riitä talolainan maksuun. Velkaa on ihan hitosti jonka se otti nollakoroilla eikä juurikaan ole lyhentänyt sitä vielä.
Haluttiin koronan aikaan isompi talo kun mieskin teki kotona töitä ja mä opiskelen eli kaksi työhuonetta piti olla. Eihän tollaset monen huoneen talot ole Espoossa halpoja mutta oon aina halunnut asua just täällä!
Surettaa ihan hirveesti tää tilanne kun korkoja pitää maksaa monta tonnia kuussa.
Mies sanoi et hänen palkka ei riitä. Oltiin suunniteltu et hän tekee enemmän töitä ja ottaa paremman duunin mut ilmeisesti ei sit huvitakaan. Nyt se haluaa myydä talon ja muuttaa jonnekin Vantaalle tai Keravalla missä on halvempi asua. Se ei käy mulle, mut talo on miehen joten ei oo muuta vaihtoehtoa kuin ero. Aloin just pakkaamaan kamoja ja muutan nyt alkuun siskon kämppään Punavuoressa. Joo kiva juttu viiden vuoden suhteen jälkeen olla taas lähtöruudussa. Ja tällä kertaa viis vuotta vanhempana!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näitä juttuja nyt kukaan usko :D

Vierailija
22/22 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pyytää mieheltä korvauksia menetetyistä viidestä vuodesta ja pahoittuneesta mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla