Oletteko jo matkalla rantakuntoon kesäksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen pitäisi päästä? Kaikilla on rantakuntoinen kroppa. Laittaa bikinit ja uikkarit päälle ja menee rannalle painosta riippumatta. Ja jos ei ole sopivia niin voihan sitä vaatteet päälläkin uida.
Siksi, että olisi itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja myös muut olisivat siihen tyytyväisiä.
Kyllä mä voin rehellisesti myöntää, että en tykkää katsella valaan kokoisia selluliittinaisia rannalla.
https://bodyliberationphotos.com/wp-content/uploads/2021/08/Body-Positi…
Esim tuollaisia.
Onko samoissa rasvoissa oleva mies kuitenkin ok? Muistutan että lihava mies on vielä luonnottomampi kuin lihava nainen. Miehen on paljon helpompi saavuttaa rasvaton kroppa. Silti rannoilla näkee noita samassa kunnossa olevia miehiä yhtälailla.
Juu, hyvää vauhtia pääsemässä rantakuntoon. Tullut 5 kiloa lisää painoa, vielä pitäisi hieman enemmän sitä saada kartutettua mutta onneksi se on helppoa. Tavoitteena 85kg paino, tällä hetkellä painan 70 kiloa.
Tulee mieleen joku, joka asuu veneen alla.
On todella rantakuntoinen.
Hyvää vauhtia! Aloitin toukokuussa 2022. Näillä näkymin mulla on viisikymppisenä parempi kroppa kuin koskaan.
Maanpuolustushaaste . fi vastaanotettu.
Tavoitteena taso kaksi eli toukokuussa puolimaraton juosten 10 kg repun kanssa ja lihaskuntotestistä hyvät pisteet.