Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun luultu olevan humalassa vaikka et ole ollut?

Vierailija
27.01.2023 |

Miksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MS. Etenkin väsyneenä puhe puuroutuu pahasti, ja tasapaino on hukassa - kävely ilman apuvälinettä aika holtitonta. On tultu huomauttamaan, mutta pyydetty myös anteeksi, kun mukana ollut ihminen selvittänyt tilanteen. Mistäpä tuollaista voisikaan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen aina ollutkin silloin humalassa. Toki kieltänyt.

Vierailija
4/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useammin kuin kerran. Ilmeisesti olen liian avoin, puhelias ja nauravainen suomalaiseen makuun. Olen jopa puhunut tuntemattomille(!) ja esim. kulkenut kesällä paljain jaloin. Ja ihan selvinpäin.

Vierailija
5/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun hain uudet silmälasit ja ennenkuin totuin,horjuin aika pahasti.

Vierailija
6/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla migreenin aura on puheen puuroutuminen ja kova kipu oikean silmän takana. Migreenin vuoksi olen vain kerran juonut alkoholia ja en ehtinyt humaltui kun sain monen päivän migreenikohtauksen. Alkoholi on minulle turha aine juomana.

Vierailija
7/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan toisinpäin umpihumalassa poliisitkin kirjanneet selväksi.

Vierailija
8/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulin työpaikan illanvietosta, selvinpäin ja autolla kotiin niin mies kuvitteli minun juoneen. Vissiin liian iloinen olin mukavan illan jälkeen.

Vierailija
9/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pitkän koiralenkin jälkeen olen usein sen näköinen, että olisin humalassa. Saatan jopa hoiperrella ja puhe on epäselvää.  Moni koiranulkoiluttaja on huomauttanut humalassa liikkumisesta koiran kanssa.

En ole, mulla vaan verenpaineet heittää rasituksessa ja voin vaikuttaa humalaiselta myös saunan jälkeen.

Vierailija
10/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun olen ollut humalassa, olen päässyt sisään ravintolaan. Nuoruudesta jäi mieleen tapaus Helsingin linja-autoaseman viereisen kahvilan edustalta. Olin istunut koko päivän bussissa ja päätin käydä kahvilla, mutta paikan portsari (!) esti pääsyni: olin kuulemma ottanut "jotain" - ei pystynyt sanomaan mitä, mutta "jotain" kuulemma olin ihan varmasti ottanut. Toista kertaa en enää pyrkinyt sisään kyseiseen paikkaan. En tiedä missä kyseinen portsari tätä nykyä vaikuttaa. Jos nykyisin tapahtuisi vastaavaa, vaatisin poliisin paikalle, olisi kunnianloukkausasia.

Vierailija
11/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toisinpäin umpihumalassa poliisitkin kirjanneet selväksi.

Tuosta nyt ei ota selvää mutta epäilen etteivät poliisit ole olleet umpihumalassa. Niillä on myös paha tapa työntää se pilli suuhun ja käskevät vielä puhaltamaan. Tiesitkö muuten että sen jopa haistaa kun joku on jotain ottanut? En minäkään tiennyt ennen kun lopetin tupakanpolton.

Vierailija
12/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja aikuinen tytär. Meillä on niin hervottoman monipuolinen, ja samanlainen huumoritaju että räjähdellään nauramaan ihan hervottomasti. Joillekin se on llikaa. Luulevat että ollaan humalassa. 😂🤣😄😂😄🤣😄😂🤣

Vierailija
13/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jessus, vähänkin jos jotain kummallista käytöksessä niin tietenkin se on kännissä tai krapulassa. Voiko enää suomalaisempaa olla?

Vierailija
14/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun olen ollut humalassa, olen päässyt sisään ravintolaan. Nuoruudesta jäi mieleen tapaus Helsingin linja-autoaseman viereisen kahvilan edustalta. Olin istunut koko päivän bussissa ja päätin käydä kahvilla, mutta paikan portsari (!) esti pääsyni: olin kuulemma ottanut "jotain" - ei pystynyt sanomaan mitä, mutta "jotain" kuulemma olin ihan varmasti ottanut. Toista kertaa en enää pyrkinyt sisään kyseiseen paikkaan. En tiedä missä kyseinen portsari tätä nykyä vaikuttaa. Jos nykyisin tapahtuisi vastaavaa, vaatisin poliisin paikalle, olisi kunnianloukkausasia.

Vierailija
15/15 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu. Töissä pomo luuli että olin kännissä ja antoi potkut. Sitten  haastoin firman oikeuteen ja voitin, 22000 euroa korvauksia sain.