Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit aina pimeässä.

Vierailija
27.01.2023 |

Hassua kun ovat kotona,autot pihalla ym.Välillä vilahtaa hahmo ikkunassa.
Itsellä valot ja normisti eletään.Laitan aina verhot kiinni,kun tuntuu että tuijottavat pimeistä ikkunoistaan.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästävät sähköä.

Se voi olla.Mutta miten näkee tehdä mitään?Käyvät normisti päivisin töissä.

Asutaan vastakkain omakotitaloissa.

Siellä ei siis ikinä valoja missään huoneissa.Ovat aina täysin pimeässä.

No koska vastapäätä asuu sellainen kyylä ettei ymmärrä jättää naapuria rauhaan jos kotona palaa valot heille päin. Näin meillä, jo on ihme ettei naapuria voi jättää rauhaan koskaan.

Noh laitappa verhot kiinni,niin ei tarvitse elää pimeässä ja pelätä että naapuri kyylää:D

Katson oikeudekseni pitää verhoja auki, kyylät saavat näkemään punaista mutta siinäpä kyyläävät, köyhä elämähän heillä on. Kyylät kun käy vähän vajaalla, joskus enemmänkin.

Vierailija
62/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se elämä pimeässäkin on todella köyhää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmatkin jättää valot laittamatta mutta ei siellä pimeää ole,paljon paristolla valaistavia led valoja niin hyvin näkee. Toki nyt välillä joku pieni hetki valot on esim vessassa tai suihkukäynnin aikana. Ja johan päivä on pidennyt niin että ei koko ajan ole pimeä ja luonnon valo tulee sisälle.

Vierailija
64/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Kalliossa on tyylinä että kotona pidetään kirkkaat valot päällä puolilleöin eikä verhoja suljeta ollenkaan, koskaan. Asunnot ovat kuin akvaarioita, kaikki näkyy kauas.

Porvoon Kadulla?

Vierailija
65/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästävät sähköä.

No koska vastapäätä asuu sellainen kyylä ettei ymmärrä jättää naapuria rauhaan jos kotona palaa valot heille päin. Näin meillä, jo on ihme ettei naapuria voi jättää rauhaan koskaan.

Noh laitappa verhot kiinni,niin ei tarvitse elää pimeässä ja pelätä että naapuri kyylää:D

Katson oikeudekseni pitää verhoja auki, kyylät saavat näkemään punaista mutta siinäpä kyyläävät, köyhä elämähän heillä on. Kyylät kun käy vähän vajaalla, joskus enemmänkin.

Niin sinähän se kyyläät sieltä pimeästä huushollista meitä,jotka touhuavat normaalisti valot päällä.

Miten sinua edes voisi kyylätä,kun olet säkkipimeässä?

Vierailija
66/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleen, että tästäkin on nyt mielipahaa kun joku elää pimeässä. Minä elän pimeässä, mutta ei ole tullut mieleen kytätä naapureiden tekemisiä

Vierailija
67/77 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut mieleen, että tästäkin on nyt mielipahaa kun joku elää pimeässä. Minä elän pimeässä, mutta ei ole tullut mieleen kytätä naapureiden tekemisiä

Miksi elät pimeässä?

Vierailija
68/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sulkisit joskus omat verhot, niin naapuritkin uskaltaisi pitää valot päällä. Itse käytetään pieniä tunnelmavaloja sen takia, koska näemme selkeästi naapurien kyttäykset pihalta ikkunoihimme. Huhu, huh mitä kyyliä!

Vierailija
69/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pörssisähkö 😂

Vierailija
70/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla pörssisähkö 😂

+toivottavasti nautinnonhalu. Olen itse ollut pimeässä viime aikoina, mutta en todennäköisesti tule olemaan 27.12. 

Vierailija
71/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin 2 euroa kun istuin koko kuukauden pimeässä. Jos sitäkään.

Elämänsä kullakin...

Vierailija
72/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästävät sähköä.

Oletettavasti huoneessa on jonkin verran valoa, jos ihmishahmo näkyy ikkunasta ulkoapäin katsottuna. 

Vierailija
73/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään vaan makoilla ihan säkkipimeässä talossa. Arkihommat sujuu käsikopelolla jos on järjestelmällinen. Jääkaapistakin olen rullannut valon pois.

Vierailija
74/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän edellinen naapuriperhe eli myös täysin pimeässä omakotitalossa ainakin yhden talven. Töissä käyvä mies, kotiäiti pikkulapsen kanssa ja eskarilainen. Äiti tuli kerran kevättalvella ulos, naama oli violetti ja turvonnut. Tein lasun, olisi pitänyt tehdä jo aiemmin. Selvisi (äiti itse kertoi), että mies oli väkivaltainen, äidillä bipo ja eskarilaisella kehitysongelmia. Seurakunta ruokki heitä jonkun aikaa ja järjesti tukihenkilöitä. Sitten erosivat ja muuttivat pois.

Vierailija
75/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin varmaan näyttää pimeältä aina, tieltä näkee sisään joten pimeällä sälekaihtimet on kiinni ettei olla kuin näyteikkunassa. Valoja tarvitaan lisäksi enemmän talon toisella puolella, sieltä ne ei näy kenellekään.

Vierailija
76/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhemmatkin jättää valot laittamatta mutta ei siellä pimeää ole,paljon paristolla valaistavia led valoja niin hyvin näkee. Toki nyt välillä joku pieni hetki valot on esim vessassa tai suihkukäynnin aikana. Ja johan päivä on pidennyt niin että ei koko ajan ole pimeä ja luonnon valo tulee sisälle.

Miksi pitää paristolla valaista, kun on sähkötkin keksitty? Eiväthän nykyiset led-valot vie sähköä melkein ollenkaan.

Ihmisillä taitaa olla 70-luvun sähkönsäästötalkoot mielessä ja hehku/loisteputkilamppujen kulutus.

Vierailija
77/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin valoepämukavuutta, että mitä valoisampaa, sen inhottavampaa, päätä särkee, silmiä särkee jne. Kotona ollaan usein jo asettumassa uneen, niin kirkkaat valot siirtävät nukahtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme