Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3v hoitolapsi joka ei usko MITÄÄN ja palkka on 4€ tunti, en jaksa kohta enää

Vierailija
27.01.2023 |

Hanskat kätee- EI ja venkoilu, kengät jalkaan- Ei ja potkiminen. Lopulta kun saan hikisenä pojan puettua. Koko ulkoilu on yhtä itkua ja huutoa. Lasketaan nyt mäkeä - ja lötköasento päälle, joten pakko kantaa jo isokokoinen poika väkisin ja tulla sisälle takaisin. Siellä kelpaa telkkari ja muumit. Olen päivän päätteeksi aivan loppu ja usein mustelmilla. Koulussa minulta on kyselty pahoinpidelläänkö minua kotona. Olen pian 15v tyttö.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lspsen itkeä, se ei ole vaarallista ja kuuluu ikään että hän ei tottele mitään. Oot kyllä vielä kovin nuori hoitamaan noin pientä lasta.

Vierailija
2/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan suoraan laitat ne muumit telkkarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt tosi vähän aktiivisesta hoitamisesta, hoitajan iällä ei ole merkitystä jos työ on rankkaa. 

Vierailija
4/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi toinen hoitolapsi ja jätä tämä käytösongelmainen joidenkin toisten huoleksi.

Olet lisäksi alipalkattu. MLL:n lastenhoitajille perhe maksaa 9.50 e / tunti arkena, vkl enemmän.

https://uudenmaanpiiri.mll.fi/https-uudenmaanpiiri-mll-fi-perheil/

Vierailija
5/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle voi välillä antaa vaihtoehtona pukeeko punaiset vai siniset hanskat ja palkita sitten muumeilla ja videoilla jos ulkoilu on sujunut hyvin . Ulkonakin voi antaa valita että haluaako leikkipuistoon vai lähimetsään . Kannattaa jämäkästi sanoa että nyt puetaan reippaasti ja sitten pääset lumikasaan tai minne olettekin menossa. Kannattaa pukea säänmukaisesti , jos on liian paksusti päällä niin hiki tulee nopeasti ja ulkona tulee vetelä väsynyt olo . Muistuta myös pukiessa että laitetaan reippaasti päälle niin ei ehdi tulla kuuma .

Tsemppiä sulle .

Vierailija
6/6 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä koko homma.