Mitä viedä miehelle?
Okei, ollaan tapailtu miehen kanssa, kerran on nähty toisiamme ja nyt huomenna minä olisin menossa käymään miehen luona. Mitä veisin tuliaisia? Vai vienkö mitään? En jää yöksi, päiväseltään käyn vaikka välimatkaa on 80km.
Kommentit (24)
Jos oot menossa vain kahvilla käymään, niin vie viinerit tai pullat tuliaisiksi. Tai sitten et vie mitään. Noin pienen kyläilyn takia ei tarvitse tuliaisia ostaa.
Älä vie mitään, huomioi miestä jotenkin muuten kun mies arvostaa sitä paljon enemmän. Miehet hommaavat itse kaiken mitä tarvitsevat. Naisilla kun on tapana viedä "miehelle" asioita mitä itse haluaa miehellä olevan eikä mieti yhtään sitä haluaako mies oikeasti sitä
Minä ehdotin miehelle yhteistä yötä, vein kopan kaljaa ja pari pakastepizzaa.
Sanoi pizzoista että ihan hyväähän tämä, totesin että se oliskin kun nainen tulee kaljojen ja pizzojen kanssa, ja vielä kehtaisit valittaa jostain...
Vierailija kirjoitti:
Älä vie mitään, huomioi miestä jotenkin muuten kun mies arvostaa sitä paljon enemmän. Miehet hommaavat itse kaiken mitä tarvitsevat. Naisilla kun on tapana viedä "miehelle" asioita mitä itse haluaa miehellä olevan eikä mieti yhtään sitä haluaako mies oikeasti sitä
Mitä ihmettä tarkoitat?
Minun naisystävä tuo leipomisiaan. Olen otettu.
Vierailija kirjoitti:
Minun naisystävä tuo leipomisiaan. Olen otettu.
Oi oi, tämä kommentti sai minut melkein leipomaan. Mutta käyn nyt katsomassa millainen tyyppi siellä on vastassa.
Ap
Älä ainakaan mitään pullia vie, leimaat itsesi välittömästi palvelevaksi kotihengettäreksi, ja siitä roolista et pääse helpolla eroon, kun sinua alkaa myöhemmin tympiä se miehen passaaminen.
Vie vaikka tosiaan kahvipaketti, keittäköön sulle kahvit, ja hän on hyvässä lykyssä leiponutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en vie mitään.
Ap
Ota alkosta jotain konjakkia tai viskiä.
Viina ei kannata viedä, hän on suurella todennäköisyydellä alkoholisti, et varmaan halua pahentaa ongelmaa.
Veisin pizzaa ja alkosta jotain snapsi ruoka juomaa.
Ghostaa se.