Heikelä ja Valtonen yllätysero
Kommentit (533)
Vaalit ovat vasta huhtikuussa, ehtii niitä ennen tuolla aikataululla yhden ja ehkä kaksikin vakavaa suhdetta, sillä nyt on vasta tammikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut heitä kovin tiiviisti, ymmärränkö tämän nyt oikein? Tapasivatko he vasta siis pari kuukautta sitten, marraskuussa? Joulukuussa olivat Linnan juhlissa pariskuntana. Tammikuussa erosivat? Kuulostaa melko, noh, ei kovin vakaalta, jos piti heti esiintyä julkisuudessa vakiintuneena parina niin lyhyellä tapailulla.
Nolo tempaus tuoda uusi poikaystävä juhliin ja etiketin vastainenkin. Mutta varmaan olivat niin onnenhuumassa.
Tolloja minä minä ihmisiä.
Koulutetulle, aikuiselle, hyvin toimeentulevalle, tyylikkäälle naiselle ovat kelvolliset vaihtoehdot valitettavasti Suomessa aika vähissä.
Silloin kun tapasin aviomieheni, meillä oli ensimmäisen kerran seksiä vasta 3 kk deittailun jälkeen. Se alkutapailuhan on ihan huteraa vielä, kestää lopoujen lopuksi pitkään oppia tuntemaan toista.
Aijai, on kyllä Heikelä laskussa, kun eros kuumasta Alexandrovasta
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun tapasin aviomieheni, meillä oli ensimmäisen kerran seksiä vasta 3 kk deittailun jälkeen. Se alkutapailuhan on ihan huteraa vielä, kestää lopoujen lopuksi pitkään oppia tuntemaan toista.
Mitäs tää nyt asiaan kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Heikelä alunperinkin lähtenyt juttuun kevyin perustein? Valtonen on saattanut ottaa liian vakavasti. Joka tapauksessa ikävää Elinalle, hänhän joutui ilmeisesti ex-aviomiehensäkin pettämäksi aikaisemmin. Mutta tätä on tunteiden markkinatalous, siihen ei saa sotkea sääntelyä.
Joku mielenhäiriö Heikellä lienee ollut, kun tuohon sieluttomaan kokkareeseen haksahti. Tai sitten halusi käydä linnassa ja sinne pääsikin.
Vierailija kirjoitti:
Koulutetulle, aikuiselle, hyvin toimeentulevalle, tyylikkäälle naiselle ovat kelvolliset vaihtoehdot valitettavasti Suomessa aika vähissä.
Niinpä, saati sitten Elinalle.
Vierailija kirjoitti:
Valtonen vaikutti kyllä erittäin onnelliselta tässä suhteessä.
Heikelä näytti vaivaantuneelta. Linnan juhlissakin oli todella ahdistuneen näköinen ja ei lainkaa niin kuin kumppanistaan ylpeä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis mutta eikö ton pitänyt olla vain hetki politiikassa ja sitten siirtyä kai takaisin liike-elämän huipulle? Nyt on jo neljäs kausi eduskunnassa hakusessa :O
Kuka tuon palkkaisi? Ei kukaan.
Kukkaa, notkuu eduskunnassa niin kauan kun ääniä saa.
Eduskunnassa on monta muuta kansanedustajaa, joista olisin veikannut tällaisia uusia "Taiveahoja", Valtosta olen pitänyt vakavampana ihmisenä. Tosi yllättävää. Mutta ehkä hänen nuoruutensa on ollut vakavamielinen, kunnollinen ja tylsä ja siksi tällainen repäisyvaihe tuli keski-ikåisenä.
Onko Valtonen yrittänyt kontrolloida mitä Heikelä puhuu ohjelmassaan? Manipuloinut ja syöttänyt ideoita? En olisi yllättynyt - vaalit tulossa ja Ellu on tunnettu bilderbergiläinen.
Outoja kommentteja. Minusta ihan tasavertainen näköinen pari, toinen ei ole huomattavasti toista hyvännäköisempi tai rumempi. Ja mitä väliä jollain koulutustaustalla? Mä olen yliopistossa, enkä edes haluaisi kumppanini olevan akateemisesti koulutettu tai ainakaan akateemisessa työssä....
N24
Mikähän on ollut eron syynä? Ärsyttävää ettei Heikelä avannut ilmoitustaan yhtään. Normaalisti ei kenenkään tarvitsisi tietenkään, mutta nämä julkkisparit saisivat kertoa, kun ovat ensin antaneet haastatteluja siutä suhteestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtonen vaikutti kyllä erittäin onnelliselta tässä suhteessä.
Heikelä näytti vaivaantuneelta. Linnan juhlissakin oli todella ahdistuneen näköinen ja ei lainkaa niin kuin kumppanistaan ylpeä mies.
Kyllä nyt värikynä heiluu.
Ihan olivat molemmat onnellisen näköisiä juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Outoja kommentteja. Minusta ihan tasavertainen näköinen pari, toinen ei ole huomattavasti toista hyvännäköisempi tai rumempi. Ja mitä väliä jollain koulutustaustalla? Mä olen yliopistossa, enkä edes haluaisi kumppanini olevan akateemisesti koulutettu tai ainakaan akateemisessa työssä....
N24
Katsotaan kymmenen vuoden päästä mitä mieltä olet.
Vierailija kirjoitti:
Kukas nyt kokoomuslaisesta pitäisi ei edes PS... joten 10pistettä miehelle joka eros PO jalka vaimosta..
Jospa Ellu jätti Jussin? Löysi paremman.
Elina on parhaita kokoomuslaisia. Älykäs ja sanavalmis.
diplomi-insinööri, kauppatieteiden maisteri
Valtonen ja Taiveaho pysyvät varmasti jatkossakin otsikoissa mies-sotkujensa vuoksi.