Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia "kauneusrituaaleja" miehillänne on?

Vierailija
27.01.2023 |

Miten hoitavat ulkonäköään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaa partaansa ja joskus leikkaa itse hiuksiaan ja laittaa niihin hiuslakkaa.Ihoa ei juuri hoida mutta joskus huomaa että on kuivaa ihoa kasvoissa ja silloin tulee käyttööni minun kosteusvoiteet. :D 

Vierailija
2/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylää parran ja kampaa hiukset päivittäin ja käy parturissa kuukausittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajaa parran ja kampaa tukan.

Vierailija
4/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parranajo ja hiustenleikkuu. Ja on jo sen ikäinen, että nenä- ja korvakarvat pitää välillä tuunata.

Vierailija
5/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trimmaa partaansa ja joskus leikkaa itse hiuksiaan ja laittaa niihin hiuslakkaa.Ihoa ei juuri hoida mutta joskus huomaa että on kuivaa ihoa kasvoissa ja silloin tulee käyttööni minun kosteusvoiteet. :D 

Hiuslakkaa?

Vierailija
6/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankkaa kengät armeijakiiltoon

Vierailija
7/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuslakkaa?

Niin? Onko sekin nyt miehilta kielletty tuote?

Vierailija
8/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parranajo, hiustenleikkuu ja jokapäiväinen kasvovoiteen käyttäminen. Rasvaa naamaansa ahkerammin kuin minä.

Vierailija
9/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ja hiusten hoito, kulmien siistiminen. Ihon puhdistus ja kosteutus. Hajuvesi.

Vierailija
10/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankkaa kengät armeijakiiltoon

11/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se absurdia, että naiset käyttävät hirveästi rahaa panostaakseen ulkonäköönsä, sitten miehille riittää se, että harjaa hampaat ja käy suihkussa pesemässä tukan.

Minäkin kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka tuli sinne suoraan futispelistä.

Vierailija
12/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaa, ajaa parran ja käyttää hiusvahaa. Tarpeen tullen nenäkarvat ja muut karvat sekä kosteusvoide.

Vierailija
13/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parran ja hiusten hoito, kulmien siistiminen. Ihon puhdistus ja kosteutus. Hajuvesi.

Hajuvesi?

Vierailija
14/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Onhan se absurdia, että naiset käyttävät hirveästi rahaa panostaakseen ulkonäköönsä, sitten miehille riittää se, että harjaa hampaat ja käy suihkussa pesemässä tukan.

Minäkin kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka tuli sinne suoraan futispelistä.

'

Älä yleistä. Ei mulla mee mitään naisena kauneudenhoitoon.

Vierailija
15/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylvetän miehen kerran viikossa tai kahdessa. Mökillä saunotan.

Vierailija
16/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole mitään rituaaleja. Miksi oletat niin?

Vierailija
17/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaan partaa, käyn parturissa parin kuukauden välein. Käytän kasvovoidetta, trimmaan nenäkarvat silloin tällöin, käytän muotovaahtoa ja hiuslakkaa sekä viiksivahaa.

Vierailija
18/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauttaa hiukset 4 viikon välein, kun tykkää sellaisesta sivuilta superlyhyestä. Laittaa hiuksia myös hiusvahan avulla. Käyttää parturista ostettuja tuotteita.

Ajelee parran, pesee kasvot miehille tarkoitetulla pesuaineella ja laittaa jotain miesten kosteuttavaa hyaluronihappovoidetta. 

Laittaa suihkun jälkeen hyväntuoksuista vartalovoidetta ja saman tuoksusarjan dödöä. Poistaa ihokarvoja säännöllisesti joka paikasta. 

Vierailija
19/19 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mikä siinä on absurdia, että nainen laittautuu ITSEÄÄN VARTEN, kuten naiset jaksavat aina muistuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän