Millaisia "kauneusrituaaleja" miehillänne on?
Kommentit (19)
Höylää parran ja kampaa hiukset päivittäin ja käy parturissa kuukausittain.
Parranajo ja hiustenleikkuu. Ja on jo sen ikäinen, että nenä- ja korvakarvat pitää välillä tuunata.
Vierailija kirjoitti:
Trimmaa partaansa ja joskus leikkaa itse hiuksiaan ja laittaa niihin hiuslakkaa.Ihoa ei juuri hoida mutta joskus huomaa että on kuivaa ihoa kasvoissa ja silloin tulee käyttööni minun kosteusvoiteet. :D
Hiuslakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trimmaa partaansa ja joskus leikkaa itse hiuksiaan ja laittaa niihin hiuslakkaa.Ihoa ei juuri hoida mutta joskus huomaa että on kuivaa ihoa kasvoissa ja silloin tulee käyttööni minun kosteusvoiteet. :D
Hiuslakkaa?
Niin? Onko sekin nyt miehilta kielletty tuote?
Parranajo, hiustenleikkuu ja jokapäiväinen kasvovoiteen käyttäminen. Rasvaa naamaansa ahkerammin kuin minä.
Parran ja hiusten hoito, kulmien siistiminen. Ihon puhdistus ja kosteutus. Hajuvesi.
Vierailija kirjoitti:
Lankkaa kengät armeijakiiltoon
Onhan se absurdia, että naiset käyttävät hirveästi rahaa panostaakseen ulkonäköönsä, sitten miehille riittää se, että harjaa hampaat ja käy suihkussa pesemässä tukan.
Minäkin kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka tuli sinne suoraan futispelistä.
Kampaa, ajaa parran ja käyttää hiusvahaa. Tarpeen tullen nenäkarvat ja muut karvat sekä kosteusvoide.
Vierailija kirjoitti:
Parran ja hiusten hoito, kulmien siistiminen. Ihon puhdistus ja kosteutus. Hajuvesi.
Hajuvesi?
Christiiina kirjoitti:
Onhan se absurdia, että naiset käyttävät hirveästi rahaa panostaakseen ulkonäköönsä, sitten miehille riittää se, että harjaa hampaat ja käy suihkussa pesemässä tukan.
Minäkin kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka tuli sinne suoraan futispelistä.
'
Älä yleistä. Ei mulla mee mitään naisena kauneudenhoitoon.
Kylvetän miehen kerran viikossa tai kahdessa. Mökillä saunotan.
Ei hänellä ole mitään rituaaleja. Miksi oletat niin?
Trimmaan partaa, käyn parturissa parin kuukauden välein. Käytän kasvovoidetta, trimmaan nenäkarvat silloin tällöin, käytän muotovaahtoa ja hiuslakkaa sekä viiksivahaa.
Leikkauttaa hiukset 4 viikon välein, kun tykkää sellaisesta sivuilta superlyhyestä. Laittaa hiuksia myös hiusvahan avulla. Käyttää parturista ostettuja tuotteita.
Ajelee parran, pesee kasvot miehille tarkoitetulla pesuaineella ja laittaa jotain miesten kosteuttavaa hyaluronihappovoidetta.
Laittaa suihkun jälkeen hyväntuoksuista vartalovoidetta ja saman tuoksusarjan dödöä. Poistaa ihokarvoja säännöllisesti joka paikasta.
Christiiina kirjoitti:
Mikä siinä on absurdia, että nainen laittautuu ITSEÄÄN VARTEN, kuten naiset jaksavat aina muistuttaa?