Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille tiedoksi, että minä todellakin

Vierailija
27.01.2023 |

vihaan tuota yhtä naapuriani. Siinä on tyyppi, joka tekee kaiken mahdollisen kiusan. Eikä tämän seutukunnan lakikirja kyllä tunne käsitettä vainoaminen! Ei todellakaan.
Sitä tullaan asunnon ovea potkimaan ja hakkaamaan, tehdään tuota toistuvasti, sitä levitellään täysin törkeitä puheita ympäri kyliä, huudellaan parvekkeelta, rappukäytävässä kulkiessa soittaa juuri siinä minun asuntoni oven takana provokatiivisesti suutaan, tekee kaiken kiusan. Kauppakeskuksessa, siellähän niitä omituisia hiippareita liikkuu, prismassa viimeksi käydessäni yks niistä rupea huutamaan mut nähdessään, huutaa loukkaavaa puhetta, solvaavaa ja herjaavaa! Tuo tyyppi, minä en sen jätkän nimeä tiedä, tosin auton rekkarista voi sitä yrittää selvittää, mutta kun se autokaan ei ole sen jätkän nimissä! Että sellaista. Sanotaas näin, että mielisairas se on kun ovien kanssa tappelee! Mielisairas!

VAINOAJA!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt että saat tuollaisen vainoojan kimppuusi sillä syyttähän ei tuollaiseen joudu. 

Vierailija
2/2 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin löisin turpaan jos päin naamaa soittaisi poskeansa tai oveani hakkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi