Tekstarimysteeri - tekninen kysymys
Omituista. Puhelimellani voi ottaa vastaan 3 viestin mittaisia viestejä ja lähettää 6 viestin mittaisia. Kun lähetän pitkän viestin tallentuu se lähetettyihin normaalisti yhtenä pitkänä viestinä.
Sen sijaan kun saan YHDELTÄ TIETYLTÄ IHMISELTÄ pitkiä viestejä, tulevat ne kolmena kappaleena. Niin, että jokaisesta voi lukea KOKO pitkän viestin, mutta kuitenkin niin, että saapuneiden viestien luettelossa ensimmäisen viestin kohdalla on pari sanaa viestin alusta, seuraavassa pari sanaa siitä kohtaa missä alkaa toinen pitkän viestin sisältämä 160 merkin sarja ja kolmannessa kolmannen 160 merkin mittaisen viestin pari enimmäistä sanaa. Ja siis kun niistä minkä tahansa avaa, niin koko viesti sieltä kuitenkin on luettavissa. Vaikka viestilistan mukaan voisi olettaa että siellä on vain se yksi 160 merkin pätkä kussakin.
Ystäväni kysyi asiasta puhelinliikkeestä. Siellä hänlähetti myyjän luuriin pitkän viestin joka tuli myyjälle normaalisti; yhtenä pitkänä viestinä joka näkyi listassa yhtenä viestinä. Tästä päättelivät että vika olisi minun puhelimessani.
Minä kävin tänään puhelinliikkeessä kysymässä samaa asiaa. Myyjälähetti pitkän viestin minun puhelimeeni. Se tuli normaalisti; yhtenä pitkänä viestinä joka näkyi vastaanotettujen viestien viestilistassakin vain kerran. Eli sen mukaan minunkaan luurissani ei pitäisi olla vikaa. Ja KUITENKIN senkin jälkeen olen saanut tältä samalta ystävältäni pitkän viestin JOKA NÄKYY KOLMENA ERILLISENÄ VIESTINÄ JOISSA JOKAISESSA KUITENKIN ON KOKO VIESTI - ja alkusanat viestilistassa ovat kuten aiemmin selitin.
Osaako kukaan kertoa mistä tämä johtuu? Puhelinkaupoissa eivät osanneet.
Elä kysy mitä tarkottaa, mut jostain asetuksista bongasin tuon. Oli justiisa ongelmia tiettyjen ihmisten viesteissä.