Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeääkö kukaan muu asuntoaan?

Vierailija
27.01.2023 |

Itse häpeän. Meillä on vanha ja pieni osake. Pintaremonttia tehty, muuten paljon alkuperäistä. Vanhemmille ei ole omaa makuuhuonetta. Tuntuu, että lähes tulkoon kaikki muut parisuhteessa olevat kaverit omistavat uuden omakotitalon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän , vanhaa ja kulunutta .

Vierailija
2/4 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä ihan sama. Kolmio vanhassa kerrostalossa, nukutaan itse olkkarissa, jotta lapsilla omat huoneet, kun ovat jo teinejä ja toinen makkari on muutenkin pieni. Joskus olen hävennyt, mutta nykyään kaiken kallistuessa ei tämä ehkä olekaan niin huono juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, meillä ihan sama. Kolmio vanhassa kerrostalossa, nukutaan itse olkkarissa, jotta lapsilla omat huoneet, kun ovat jo teinejä ja toinen makkari on muutenkin pieni. Joskus olen hävennyt, mutta nykyään kaiken kallistuessa ei tämä ehkä olekaan niin huono juttu.

Tuosta olen samaa mieltä, että taloudellisesti tämä on nyt aika hyvä valinta. Luonnollisesti pieni ja vanha maksaa myös vähemmän, joten elinkustannukset pysyy korkojen noustessa kohtuullisena.

-ap

Vierailija
4/4 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin tänne muuttaessani avioeron jälkeen hienosta talosta. Mutta tämä on kotini, rauhan tyyssija. Rauhallinen ja mukava taloyhtiö keskeisellä paikalla, edullinen vuokra ja siihen nähden paljon tilaa. Olen myös saanut laittaa ja korjailla oman mielen mukaan ja kaikki on itse hankittua ja omaa. Taloon on pitkät jonot, joten miksi häpeäisin? En ole lähdössä minnekään, vaikka talous on kohentunutkin.