Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapseni saivat hoitopaikat eri paikoista. onko kellään kokemusta millaista on arki kahden hoitopaikan välissä

Vierailija
17.11.2006 |

Olen menossa tammikuussa töihin ja vein päivähoitohakemukset jo viime keväänä päivähoidonjohtajalle. Sain tänään tietää, että 1-vuotiasalle on paikka perhepäivähoidosta ja 3-vuotiaalle päiväkodista. Hoitopaikkojen välillä on matkaa 2 km. Olin ehdottomasti toivonut, että he pääsisivät samaan paikkaan, jopa samaan sisarusryhmään. Nyt olen todella ahdistunut, kuinka jaksan viedä läpi tällaisen järjestelyn. Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta järjestelystä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla perhepäivähoitajalla ja 3-vuotias on kohta 4-vuotias, jolloin päiväkoti on parempi paikka. Eikä se etäisyyskään ihan mahdoton. Jos se perhepäivähoitaja on hyvä niin sitten minusta vielä ihan ookoo. Itselläni oli isosisko 4 kun pieni syntyi ja meni sitten takaisin päiväkotiin ja kuopus meni pph:lle kun menin töihin. Ihan hyvin meni.

Vierailija
2/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta, kun aamuisin on kiire muutenkin niin joudut nyt menemään kahteen paikkaan. En suostuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni reilu puoli vuotta, niin kuopus sai siirron samaan päiväkotiin veljensä kanssa. Siis aloittivat hoidossa tammikuun alussa ja elokuussa sai siirron. Eri ryhmissä olivat sen jälkeeenkin, kyseinen päiväkoti vastustaa sisaruksia samassa ryhmässä.

Vierailija
4/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ollut mitään vaikeutta. Jos asiasta haluaa tehdä hankalan, niin silloin se sitä on, mutta ole onnellinen että edes sait hoitopaikan.