Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välit siskon kanssa

Kyllästynyt itsekkääseen siskoon
27.01.2023 |

Onko täällä muita joilla välit siskoon ovat välillä hyvät ja sitten taas tosi huonot? Useimmiten huonot kuin hyvät; sisko osaa ärsyttää, kuorii kaikesta kermat päältä ja laittaa sinut tekemään työt. Siskoni on aina osannut välttää vastuuta ilman huonoa omaatuntoa ja saada asioista kaikki mahdollinen hyvä irti. Nyt kun vanhemmat alkavat ikääntyä hän mielellään luistaa vastuusta ja minä saan enimmäkseen auttaa vanhempia. Mutta heti kun rahaa on vanhemmilta jaossa, hän uhriutuu ja esittää köyhää ja on heti käsi ojossa. Yleensä onnistuukin siinä ja saa enemmän rahaa kuin minä, vaikka tosiasiassa hänellä on omaisuutta enemmän.
Paha juttu on myös se, että autoin hänet samalle työpaikalle kuin minä, koska tottakai omaa sukulaista jeesataan. Nyt hän tuntuu syövän minunkin vaativammat työt ja yrittää teettää minulla apulaisen hommia. Ei tunnu oikein ymmärtävän minun asemaani työpaikalla. Selittäminen ei auta. Olenko ollut kiltin tyhmä? Pitäisikö katkaista välit?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen esimiehensä tai onko teillä yhteinen esimies? Juttele hänen kanssaan. Tuollaista ei tarvi sietää

Vierailija
2/2 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esimies, mutta miten ottaa asia puheeksi? Ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla