Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisissa häissä haluaisitte olla vieraana?

Vierailija
25.08.2008 |

antakaa vinkkejä!Omiani juhlitaan ensi vuoden helmikuussa.Inhottavaa että ihmiset ovat sanoneet että :"Miksi meette talvella naimisiin?Kesällähän sitä häät pitää pitää."Ärsyttää että asiat pitäisi tehdä aina jonkun perinteen mukaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan keittiönihmiset osaavat laittaa ruoan tarjottavaksi haluttuun aikaan. Tutustumisleikkiä ei oikein kehtaa tehdä ku kaikki silleen tavallaan tuntevat toisensa, koska jos pidämme 20 ihmisen häät niin silloin on kyseessä vaan meidän kummankin perheenjäsenet+mummot. Ajateltiin josko sit sukkanauhan heittoaikaan heitettäskin minun mekon alta miesten bokserit. Olisko kiva idea? Ja niitä sais tulla kaikki miehet ottamaan kiinni. Minun mielestä aika huippu idea :D

Vierailija
2/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisiä touhotuksia, vaan ihan aitoa onnellista tunnelmaa. Talvi sopii hienosti häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei varmaan liiaksi kannata olla?Pari hyvää juttua ja sitten vapaata seurustelua?Hiukan alkoholia tarjolle ja cd soimaan?

Vierailija
4/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan keittiönihmiset osaavat laittaa ruoan tarjottavaksi haluttuun aikaan. Tutustumisleikkiä ei oikein kehtaa tehdä ku kaikki silleen tavallaan tuntevat toisensa, koska jos pidämme 20 ihmisen häät niin silloin on kyseessä vaan meidän kummankin perheenjäsenet+mummot. Ajateltiin josko sit sukkanauhan heittoaikaan heitettäskin minun mekon alta miesten bokserit. Olisko kiva idea? Ja niitä sais tulla kaikki miehet ottamaan kiinni. Minun mielestä aika huippu idea :D

Vierailija
5/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene nukkumaan.. ;-)

Vierailija
6/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain leikkejä tai ohjelmaa johon vieraatkin osallistuu, niin sitten sellaista joka perustuu vapaaehtoisuuteen. Mua aina ärsyttää jos on jotain leikkejä niin joku määrää ketkä osallistuu. Oon sen verran huumorintajuton että ei nappaa..

Sitä ei varmaan liiaksi kannata olla?Pari hyvää juttua ja sitten vapaata seurustelua?Hiukan alkoholia tarjolle ja cd soimaan?

Vierailija
7/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ole mukavaa että "pakotetaan" osallistumaan. Itse kumminkin tiedän vieraani ja he eivät ole mitään himoaktiivisia mihinkään leikkeihin osallistumaan.

Vierailija
8/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jokin homma jolla saatais vieraita vähän tutustettua toisiinsa, ettei kaikki vaan istuis siinä samassa tutussa porukassa koko iltaa.

Vierailija
9/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä minuuttiaikataululla järjestettyä klassikko-ohjelmistoa

Vierailija
10/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikkuussa ja me saatiin pelkästään positiivista palautetta, etenkin ajankohdasta.

Talvihäissä on ihana käyttää paljon kynttilöitä ja ulkotulia. Meillä oli myös ilotulitus, joka kesällä ei olisi näyttänyt miltään.

Talvihäissä on ihanaa, kun porukka ei hajoa sinne tänne. Tilan valintaan pitää siksi kiinnittää paljon huomiota (mieluiten iso sali ja muutamia pienempiä tiloja).

Tunnelma on tärkein!

Vierailija
11/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen itse ollu kaksissa talvihäissä ja aivan ihania kummatkin. Niissä on niin eri tunnelma kuin perinteisissä kesähäissä. Häissä joissa on sopivasti hauskaa ohjelmaa ja vapaata seurustelua on kaikista parhaat.

Vierailija
12/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitten jaksettu sinne asti oottaa niin tuli keväthäät. semmoset on kivat, jossa ei ole liikaa porukkaa ja on rento meininki.

Vierailija
13/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraatkin paljon tyytyväisempiä, kun ei tarvi pilata yhtä viikonloppua kesä(lomasta) johonkin häihin.

Vierailija
14/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minuutintarkkaa protokollaa.

Vierailija
15/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syötävää, juotavaa ja hyvä porukka. Ei ainakaan liikaa perinteisiä hääleikkejä, jotain voi tietty olla, jos niin välttämättä haluaa. Jotain ohjelmaa, mutta ei liikaa.

Vierailija
16/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tulisivat turhan nopsaan :-)) Tanssia, huumoria, "sielukas" paikka sekä oikeasti läheiset ihmiset tulevat nyt ainakin mieleen mitä ehdottomasti haluan omiini. Perinteitä voi kunnioittaa sopivasti, mutta esim. morsiamen ryöstö saa jäädä väliin.

Vierailija
17/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä innolla odotan että näen juhlapaikan juhlavalmiudessa. Olen jo ostellut tavaraa ja vielä pitää hankkia lisää. Ajattelin josko sisälle laittaisin kirkkaita "jouluvaloja" tunnelman luojaksi + tietenkin kynttilöitä. Pihalle roihuja. Vieraita tulee 20-40, ei olla vielä päätetty määrää. Niin, ja minä olen myös tuota mieltä että talvihäissä on ihan eri tunnelma kuin kesällä pidetyissä. Se on jotenkin niin taianomaisempaa talvella tai silleen..Tietenkin olettaen että on lunta maassa, kiva pieni pakkanen..

Vierailija
18/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/19 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät oli metsän keskellä sellaisen laavun ympäristössä. Oli rakovalkeeta, jätkänkynttilöitä, ulkotulia, puissa riippui tuikkulyhtyjä. Pari vihittiin siellä, sitten paistettiin makkaraa ja juotiin kahvit ja muksut peuhas lumessa. Myöhemmin illalla aikuiset lähti sitten ravintolaan vähän tanssimaan.

Tunnelma oli jotenkin ihan epätodellinen, pimeä metsä ja kaikki se elävä tuli... Eikä tarvinnut kauheasti miettiä mitä laittaisi päälle, pilkkihaalarit ja pipo=)) Tottahan sitten illalla kaikilla oli juhlavaatteet päällä, morsiammella valkoista ja miehillä puvut, niinkuin tavallisissakin häissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä