Pienten lasten kuolemat kaksinkertaistuneet!
Ja THL hiirenhiljaa. Häipyi twitterista juuri ennen kuin luvut tulivat julki...
Kommentit (8)
Oletko harkinnut että voisit hukuttaa itsesi wc-pönttöön?
Ne piikit ne piikit, antakaa niitä "rokotuksia" lisää
Vierailija kirjoitti:
Annappa linkkiä tähän faktaan.
Taidat olla itse tuo "Jukka235" eli "Ilkka"
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta hyvä kun hän tuo asioita esille. Asioita, joita viranomaisemme haluavat piilottaa. Nyt syytetään kuolemista RSV-virusta vaikka sitä on vähemmän kuin viime vuonna. Suureen osaan kansasta nämä THLn valheet uppoavat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta hyvä kun hän tuo asioita esille. Asioita, joita viranomaisemme haluavat piilottaa. Nyt syytetään kuolemista RSV-virusta vaikka sitä on vähemmän kuin viime vuonna. Suureen osaan kansasta nämä THLn valheet uppoavat täysin.
Ja sä uskot varauksetta "Jukkaa"? Ihan täydestä menee jotta varmasti puhuu totta? Todistappa että viranomaiset haluaa piilottaa asioita. Todiste ei ole se että "Jukka" sanoo niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskot varauksetta "Jukkaa"? Ihan täydestä menee jotta varmasti puhuu totta? Todistappa että viranomaiset haluaa piilottaa asioita. Todiste ei ole se että "Jukka" sanoo niin.
No, ainakaan näitä ylikuolleisuustilastoja ei haluta esitellä. https://www.euromomo.eu/
Annappa linkkiä tähän faktaan.