Korot nousee, mutta pankkitilin talletuskorko on nolla? mitä nyt taas?
Kommentit (42)
Pankkitilillähän todellisuudessa jopa menettää rahaa koska palvelumaksut 9€ olikohan kuukaudessa?
Pelkästään ylisuuren palvelumaksujen alentaminenkin voisi toimia kädenojennuksena nyky korkotilanteessa.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/tilit/kasvutuotto Saa tuoltakin sentään jotain. Ainakin tällä hetkellä.
Ennen visa korteistakin sai bonusta, ei enään
Vierailija kirjoitti:
Kaiken taustalla on kansan köyhdytys ja yritysten/yrittäjien/sijoittajien rikastuttaminen
No mikset sit ala sijoittajaksi?
Minä olen jo alkanut.
Onhan noita muitakin, esim Bigbank 3.30 % eikä nostorajoituksia
Vierailija kirjoitti:
Pankkitilillähän todellisuudessa jopa menettää rahaa koska palvelumaksut 9€ olikohan kuukaudessa?
Vaihda pankkia parempaan. Minulla päivittäisasiointi pankissa maksaa 0€/kk (nordea). Sis rajaton määrä tilejä, 2 luotto/pankkikorttia, verkko- ja mobiilipankkitunnukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda pankkia parempaan. Minulla päivittäisasiointi pankissa maksaa 0€/kk (nordea). Sis rajaton määrä tilejä, 2 luotto/pankkikorttia, verkko- ja mobiilipankkitunnukset...
Yleensä ilmaiset palvelut saa ne joilla on riittävästi rahaa ko. pankissa, eli jälleen kerran rikkaita suositaan, he saa ilmaiseksi vaikka heillä olisi parhaat edellytykset maksaa siitä "palvelusta", köyhiltä vaan otetaan aina kalleimman mukaan, mikä on VÄÄRIN!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Nordeassa joku 8e/kk palvelumaksut, siellä on yksi tili ja yksi debit-kortti. Siellä on varmaan korkeimmat palvelumaksut näistä tunnetuimmista pankeista. En ole jaksanut vaihtaa.
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa pankkien osakkeita ja ottaa korkotuotot sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Nordeassa joku 8e/kk palvelumaksut, siellä on yksi tili ja yksi debit-kortti. Siellä on varmaan korkeimmat palvelumaksut näistä tunnetuimmista pankeista. En ole jaksanut vaihtaa.
Säästöpankissa 8,5€/kk
Vierailija kirjoitti:
Pankit kusettaa minkä kerkeevät. Millä vipuvoimalla tavallinen palkansaaja noilta voi alkaa korkoa vaatimaan?
Tuskin Ruotsissa asiakkaat ovat vaatineet korkoa. Eiköhän ihan vapaaehtoisesti maksa koska haluavat pitää asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankit kusettaa minkä kerkeevät. Millä vipuvoimalla tavallinen palkansaaja noilta voi alkaa korkoa vaatimaan?
Tuskin Ruotsissa asiakkaat ovat vaatineet korkoa. Eiköhän ihan vapaaehtoisesti maksa koska haluavat pitää asiakkaansa.
Ehkä Ruotsissa on myös parempi moraali ja muitakin arvoja yhteiskunnassa kuin pelkkä silmitön ahneus, itsekkyys, toisten riistäminen ja kusetus, valta-aseman väärinkäyttäminen, mielivalta, häikäilemättömyys ja suoranainen psykopatia, kuten suomessa nykyään :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se vaatiminen on, että asiakkaat ei pysy jos palvelu ei pelaa. Mutta Suomessa lampaat on naimisissa oman pankkinsa kanssa eikä sitä nyt kehdata vaihtamaan vaikka kuinka kyykytettäis.
Tässä sen näkee kuinka tyhmää kansa on, korottomilla käyttötileillä makaa yli 80 MILJARDIA!!! Kaikki ylimääräinen käyttötililtä säästötileille, ja mieluiten sellaisille missä ei nosto- tai aikarajoituksia. Tietenkin jos sattuu olemaan mitään lainoja ne kannattaa maksaa pois lainojen korkojen ollessa säästötilien korkoja suurempia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee kuinka tyhmää kansa on, korottomilla käyttötileillä makaa yli 80 MILJARDIA!!! Kaikki ylimääräinen käyttötililtä säästötileille, ja mieluiten sellaisille missä ei nosto- tai aikarajoituksia. Tietenkin jos sattuu olemaan mitään lainoja ne kannattaa maksaa pois lainojen korkojen ollessa säästötilien korkoja suurempia.
Jo on viallinen ajatusvääristymä sulla, sinun mielestä siis kansa on "tyhmää" jos se ei toimi yritysten keksimien mielivaltaisten "sääntöjen" mukaan. Ketähän varten tämä yhteiskunta on olemassa, yrityksiä vai ihmisiä varten???!!!!
Alisa pankki maksaa 3% säästötilille Suomalainen pankki talletussuoja 100 000€
Säästötilin korko 3,00 % - Avaa säästötili 10 minuutissa
Alisa Pankki
Avaa korkeakorkoinen säästötili netissä muutamassa minuutissa. Säästötili ei maksa mitään. Palvelut: Määräaikaistalletukset, Säästötilit, Käyttötilit, Luotot. Ei palvelumaksuja.
Koska olemme maailman onnellisin kansa emmekä tarvitse mitään pröystäileviä korkorahoja. 😌 Mitä ihmisetkin siitä ajattelisivat? 🙀