Olaplex nro 4 ja 5 pettymyksiä!
Ostin nuo kun sain edullisen tarjouksen mutta shampoon ja hoitoaineen kombinaatio lässäyttää hiukset ja tekee ne parissa pvässä likaisiksi. Onko tuo normaalia? Mulla on kuitenkin värjätyt hiukset eli ei kauhean hyvässä kunnossa eli ei pitäisi liikaa hoitaa.
En voi käyttää kuin noin joka 3. pesussa näitä enkä koskaan peräkkäin. Muita?
Kommentit (13)
Lukenut saman. Joillakin pelkkä shampoo klähmää hiukset likaisen oloiseksi ja tuntuiseksi. Hintaa shampoolla liki 40 euroa, joten ei kovin hyvää mainosta. Ylihypetetty tuote, ei todellakaan sovi kaikille. Onneksi en ostanut, luin kokemukset etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Lukenut saman. Joillakin pelkkä shampoo klähmää hiukset likaisen oloiseksi ja tuntuiseksi. Hintaa shampoolla liki 40 euroa, joten ei kovin hyvää mainosta. Ylihypetetty tuote, ei todellakaan sovi kaikille. Onneksi en ostanut, luin kokemukset etukäteen.
Minäkin luin mutta näin vain ylistäviä kommentteja! Sain onneksi nuo yhteensä alle 50 eurolla ja voin joskus pestä näillä, mutta en peräkkäisinä päivinä koska tuote kerääntyy hiuksiin. No onneksi pienet putelit 250ml eli kai ne joskus kuluu vaikka käytän tuotetta todella vähän koska pieni määrä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Muilla kokemuksia?
Oléxi
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin eräs mies väitti että hänen hiuksensa ovat tuuhentuneet näitä käyttämällä. Miksi mulla sitten vain rasvoittuu?
Teillä on erilainen hiuslaatu ja päänahka. Sinulle kyseiset hoitavat tuotteet näyttävät olevan jatkuvassa käytössä liian raskaita, joten kannattanee ostaa joku toinen pesevämpi shampoo noiden ohelle ja käyttää noita Olaplexejä kuuriluontoisesti tehohoitona.
Ja lisätään vielä että kaikki värjätyt hiukset eivät ole yhtä vaurioituneita kuin toiset. Onko sinulla vaalennetut vai tummemmat, luonnonkiharat vai suorat? Tuntuivat hiukset vaurioituneilta ennen Olaplexin käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luin mutta näin vain ylistäviä kommentteja! Sain onneksi nuo yhteensä alle 50 eurolla ja voin joskus pestä näillä, mutta en peräkkäisinä päivinä koska tuote kerääntyy hiuksiin. No onneksi pienet putelit 250ml eli kai ne joskus kuluu vaikka käytän tuotetta todella vähän koska pieni määrä riittää.
Kyllä vain, paljon oli ylistävää palautetta, etenkin suomalaisilla sivuilla. Kävin lukemassa myös kansainvälisiä kommentteja niin siellä moni ihmetteli tuotteen ominaisuuksia ja hintaa, sekä ihmettelivät kuinka se tekee hiukset likaiseksi, tosi outo koostumus. Olen käyttänyt paljon eri tuotesarjoja, eikä mitään vastaavaa ole ilmaantunut. Itse. Ihmettelen hintaa ja laatua. Sait paketin ehkä kohtuu hintaan, harmi kuitenkin, ettei palvele käyttötarkoitusta kuten olisi kuvitellut. Itse tosiaan monta kertaa aikeissa tilata, mutta lukemani perusteella jöyon tilaamatta. En muutoinkaan pidä ihan yli vaahtoavista shampoista, tämä taisi olla juuri ison vaahdon tekevä, ei se vaahto hiuksia sen paremmaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, paljon oli ylistävää palautetta, etenkin suomalaisilla sivuilla. Kävin lukemassa myös kansainvälisiä kommentteja niin siellä moni ihmetteli tuotteen ominaisuuksia ja hintaa, sekä ihmettelivät kuinka se tekee hiukset likaiseksi, tosi outo koostumus. Olen käyttänyt paljon eri tuotesarjoja, eikä mitään vastaavaa ole ilmaantunut. Itse. Ihmettelen hintaa ja laatua. Sait paketin ehkä kohtuu hintaan, harmi kuitenkin, ettei palvele käyttötarkoitusta kuten olisi kuvitellut. Itse tosiaan monta kertaa aikeissa tilata, mutta lukemani perusteella jöyon tilaamatta. En muutoinkaan pidä ihan yli vaahtoavista shampoista, tämä taisi olla juuri ison vaahdon tekevä, ei se vaahto hiuksia sen paremmaksi tee.
Joo nyt hain englanniksi ja löysin kanssa näitä että "makes your hair look greasy" -kommentteja. Ja on siis tosiaan vaahtova mutta kermainen, tuntuu melkein hoitoaineelta tuo shampoo. Hoitoaine on koostumukseltaa erilainen, sitä ei voi laittaa kuin nokareen.
Mut joo, pas ka ostos mutta tulipa tehtyä. Onneksi noilla voi kuitenkin joskus pestä ettei tarvitse heittää roskiin. ap
Ei toimi minulla. En tiedä miksi hehkutetaan
Mun luonnonkiharaan toimi kermainen shampoo ok. En enää käytä kun siirryin curly girl tuotteisiin.
Saahan sitä sanoa olevansa jeesus .
Vaan onko se pakko uskoa jokaista mainosta?
Mulla on jätettävä hoitoaine aolaplex 6 käytössä. Lässäyttäjä sekin. En oikein ymmärrä tätä hypeä.
Kuitenkin eräs mies väitti että hänen hiuksensa ovat tuuhentuneet näitä käyttämällä. Miksi mulla sitten vain rasvoittuu?