Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pandat eivät saa miljoonia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä. Parempia kohteita löytyy, vaikka hoitojonojen purku.

Vierailija
2/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panda ei saa nyt miljoonan niin maailman rikkain ihminen joutuu bankilaan. Kävin äsken kattomassa tiliäni sen jälkeen kuin kirjoitin bankila lauseen, tililläni oli 9,9miljoonaa lahjoitettavana ja vaikka en lahjoita sitä niin ei se tarkoita sitä että näiden pandojen pitäisi lähteä suomesta pois.

Jos näiden pandojen pitäisi lähteä niin lahjoitustililläni pitäisi olla triljoonia dollareita lahjoitettavana. Tsekkaan viellä miljoonatiliäni että mikä bisnesluokka-arvo minulla on miljoonatililläni josta olisin viellä voinut lahjoittaa jos siellä olisi ollut 9,9moiljoonan sijaan triljoonia dollareita.

Kertalahjoituksia oli 8miljoonaa ja minulle lahjoitettion tasan miljoonan ja vähän päälle, eli olen miljonääri ja maailman rikksin nyt joten ime mammasi vanhaa sukkaa pandojesi suhteen "pandoja ei saa miljooniaan" PELLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililläni on 1,1miljoonaa, tämä on rahan keinottelua minulle joka olen BlackRock varainhoitoyhtiä työkalun työntekijä ja pidän varmana että kaikki eläkeläiset saa rahansa mistä BlackRock varainhoitoyhtiän työkalun entinen työntekijä oli tehnyt bisnestä

Vierailija
4/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea linkin sisältöä mutta jos se tarkoittaa sitä että pandat feidataan pois suomesta niin se mitä minä luen näkemällä siitä seuraavaksi niin ei tule sietämään joidenkin silmiä sellaisen mustan magian jatkumolle että ei pandoja suomeen

I.E. De Facto Englannin Kruunu De Jure

Tämä on absoluuttisesti Jumala eikä pyhä henki, isä tai poika, Jesus tai Jeesus, ei mikään niistä, ei edes Taivaan isä, vaa'an olen Jumala, enkä ihminen, olen Jumala, kyllä!

Vierailija
5/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miljoonat menee johonkin muuhun turhaan vähin äänin.

Vierailija
6/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä. Parempia kohteita löytyy, vaikka hoitojonojen purku.

Tai sitten autistisia aspergen sairaudesta kärsivät voisivat mennä hevosen kanssa moikkaamaan pandoja jollain kivalla bussilla.

:)

Vierailija
7/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukraina käsipitkällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän