Fwb:n kanssa tuli "ero" ja näin hän reagoi
Halasimme viimeisen kerran ja siinä nainen tirautti kyyneleen ja kommentoi: "En enää koskaan saa yhtä hyvännäköistä miestä."
Pilasinko hänet? Aikooko hän verrata kaikkien miesten ulkonäköä jatkossa minuun ja vielä kuolinvuoteellakin miettii, että miten komea se nuoruuden panomies oli?
Kommentit (9)
Otat ap vähän liian vakavasti eron hetkellä annetun kehun. Naisella on jo useampi kuumempi ja taitavampi panomies alla.
0/5 ja jos olisi totta, niin itsesi olisit pilannut sillä että paneskelet salaa jotain rumilusta
Vierailija kirjoitti:
Otat ap vähän liian vakavasti eron hetkellä annetun kehun. Naisella on jo useampi kuumempi ja taitavampi panomies alla.
Kuulostaa melkoiselta lumpulta.
Vierailija kirjoitti:
Nuija ja tosinuija fwb hommissa
Oikeammin: muija ja tosinuija
Mitäs aktuaalista fittendeerosta nyt taas.
No eikö se ollut mukavaa, että hän halusi eron hetkellä sanoa jotain kivaa? Jotain, mitä voit muistella hymyssä suin?
Mulle kerran eräs ex-panomies sanoi, että hän oli tavattuaan mut runkannut ajatellen mua. Kuulemma koskaan ennen ei ollut runkannut niin, että ajattelee jotain tiettyä ihmistä. Toi on ehkä hienoin asia, mitä kukaan mies on mulle koskaan sanonut. Vieläkin saa hymyn huulille.
🇺🇦🇮🇱
Et. Ja ei.