Äideiltä vastauksia.
En siis omalta äidiltä kehtaa kysyä. Olen 17v poika ja minua vähän jännittää seuraava kohtaaminen tytön kanssa, jos ollaan menossa sänkyyn. En ole kuin yhden kerran ollut vastaavassa tilanteessa ja silloin se loppuisiihen, että tyttöystäväni juoksi pois kun näki kaluni. Ilmeisesti syynä on sen luonnoton koko. Ainakin mitä olen koulun suihkussa nähnyt kavereiden penikset, niin ne ovat todella pieniä verrattuna omaani. Eli voiko se syy olla tosiaan tuollainen? Pitääkö minun jatkossa yrittää tutustua vähän vanhempiin ja kokeneempiin naisiin.
Kommentit (18)
Tässä ovat kaikki klassikon ainekset: äiti, 17-vuotias poika, nuori tyttöystävä, eka kerta, koulun suihku, oma kookas kalu vs. toisten pikku pilit, vanhempi nainen.
Kerro, minkä kokoinen kalusi on (pituus/ympärysmitta/terskan koko). Itse en ole luonnottoman kokoista vielä kohdannut, eri tavoin luonnollisia vain, vaikka ääripäiden välillä on pituudessa ja paksuudessa, suoruudessa ja käyryydessä sekä muissa ulkonäköseikoissa ollut isoja eroja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ovat kaikki klassikon ainekset: äiti, 17-vuotias poika, nuori tyttöystävä, eka kerta, koulun suihku, oma kookas kalu vs. toisten pikku pilit, vanhempi nainen.
Kerro, minkä kokoinen kalusi on (pituus/ympärysmitta/terskan koko). Itse en ole luonnottoman kokoista vielä kohdannut, eri tavoin luonnollisia vain, vaikka ääripäiden välillä on pituudessa ja paksuudessa, suoruudessa ja käyryydessä sekä muissa ulkonäköseikoissa ollut isoja eroja.
Varmaankin toi on vasta kasvuvaiheessa, mutta kun mulla seisoo kivikovana, niin sen pituus on 24 senttiä ja sit mittanauhalla ympäri, ni se on 17 senttiä ja terskan kohdalta se on saman verran. Tuntuis varmaan hyvältä, kun saisi työntää koko varren mitalta jonkun naisen sisään. mä oon toi alottaja.
Onpa sinulla komea kalu! Jätetään ne poikaset suihkuttelemaan pippeleitään, tule nelikymppisen naisopen suihkukaveriksi. Vien poikuutesi unohtumattomalla tavalla. Saat kypsältä naiselta sellaisen hoidon, jotta koulukavereidesi kikkelit kuivuvat kateudesta ja putoavat pois.
Lämpimän vesisuihkun alla runkkaan kalusi kovaksi, saat uittaa siitintäsi uhkeiden tissieni välissä, hotkaisen terskasi suuni imuun, nuolen ja suukottelen kauttaaltaan peniksesi pitkän ja paksun varren. Sitten tartun kovana seisovaan elimeesi ja hieron ja hankaan sillä pakaroitani ja vatsaani samalla kun sinä innokkain nuorin käsin hyväilet vartaloani, upotat kasvosi raskaiden rintojeni pehmeyteen ja suutelet nännejäni.
Lopuksi levitän reiteni ja ohjaan jättiterskasi pilluni huulille, jotka auliisti avautuvat liukuessasi syvälle sisääni. Pystypanossa nussit mahtikullillasi itseäsi 30 vuotta vanhemman naisen henkihieveriin. Jälkiruoaksi saat lipoa pillustani valuvan spermalastin sekä omat mehuni suuhusi.
Odotan täällä sydän pamppaillen, nännit kovina, perhosia vatsanpohjassa ja pillu litimärkänä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sinulla komea kalu! Jätetään ne poikaset suihkuttelemaan pippeleitään, tule nelikymppisen naisopen suihkukaveriksi. Vien poikuutesi unohtumattomalla tavalla. Saat kypsältä naiselta sellaisen hoidon, jotta koulukavereidesi kikkelit kuivuvat kateudesta ja putoavat pois.
Lämpimän vesisuihkun alla runkkaan kalusi kovaksi, saat uittaa siitintäsi uhkeiden tissieni välissä, hotkaisen terskasi suuni imuun, nuolen ja suukottelen kauttaaltaan peniksesi pitkän ja paksun varren. Sitten tartun kovana seisovaan elimeesi ja hieron ja hankaan sillä pakaroitani ja vatsaani samalla kun sinä innokkain nuorin käsin hyväilet vartaloani, upotat kasvosi raskaiden rintojeni pehmeyteen ja suutelet nännejäni.
Lopuksi levitän reiteni ja ohjaan jättiterskasi pilluni huulille, jotka auliisti avautuvat liukuessasi syvälle sisääni. Pystypanossa nussit mahtikullillasi itseäsi 30 vuotta vanhemman naisen henkihieveriin. Jälkiruoaksi saat lipoa pillustani valuvan spermalastin sekä omat mehuni suuhusi.
Odotan täällä sydän pamppaillen, nännit kovina, perhosia vatsanpohjassa ja pillu litimärkänä.
Sä oot melkein mun äidin ikäinen, mutta kyllä mä sunkin iäkäiseen voisin yrittää upottaa, voi olla että se mahtuisikin sinne. Mutta eihän täältä keneenkään yhteyttä voi ottaa. Omanikäisille en ainakaan varmana tuu enää ikinä näyttämään kaluani, nauravat vain ja kaveritkin haukkuu jo hevoseksi, ne voi olla kateellisia. En mä kyllä itse haluaisi, että mulle on tullut näin suuri, se on jo nyt paljon suurempi kuin isälläni kun olen saunassa nähnyt, sekään ei halua enää mua saunaan samaan aikaan, aina keksii jotain syitä. Ehkä aikaa myöten se helpottuu kun itse vanhenen ja tapaamani naisetkin ovat sitten jo kokeneempia ja avarampia sieltä. Mä oon toi alottaja.
Oma ensimmäinen kertani tapahtui pojan kanssa jolla vastaavan kokoinen kalu. Muistan, että se sattui koko ajan tosi paljon koska olin silloin sen verran nuori ja kaikin puolin pienikokoinen. Enhän ollut miesten kaluja nähnyt kuin jossain lehdessä joten luulin että se oli ihan normaalia. Vasta myöhemmin tajusin kalun valtavan koon olleen osasyynä. Se oli sellainen nuoruuden sähellys kummaltakin.
Ja miksiköhän tähän nyt sitten just äideiltä pitäisi saada vastauksia?
Ja joo, oon kahden lapsen äiti mutta en ymmärrä miten se liittyy asiaan?
Luultavasti aloittaja on joku äitiään runkkaillessaan miettivä ja haluaa täältä vastakaikua fantasioilleen.
Aloittaja kai halusi kokeneimmalta naisilta vastauksia, kun ei ole tietoa eikä kokemusta.
Kyllä se helpottaa myöhemmin. Miehelläni on iso ja eka kerta hänen kanssa sattui vaikka en ollut neitsyt. Siihen paikat tottui/venyi. Nyt en itsekkään ole mikään nuori ja tiukka ja kiihottuminen on ihan eri luokkaa kuin nuorena eli aina on tarpeeksi kiihottunut ja märkä jolloin koko ei ole ongelma.
Nuorempana hänenkin petikavereista on joku perunut aikeensa liian ison takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se helpottaa myöhemmin. Miehelläni on iso ja eka kerta hänen kanssa sattui vaikka en ollut neitsyt. Siihen paikat tottui/venyi. Nyt en itsekkään ole mikään nuori ja tiukka ja kiihottuminen on ihan eri luokkaa kuin nuorena eli aina on tarpeeksi kiihottunut ja märkä jolloin koko ei ole ongelma.
Sama jatkaa. Olen miettinyt että pitäisikö minun tai mieheni varoittaa poikaamme, että jos on sattunut perimään melan koon isältään, niin ei hätäile, hosu eikä järkytä sillä kovin nuoria neitsyitä 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos sun paikat on tottunut ja venynyt isolle sopivaksi, niin mitä luulet, tuntuisiko pienempi enää miltään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä koko luokkaa miehelläsi on, yltääkö lähellekään tuon aloittajapojan mittoihin?
Ei pillu mihinkään veny tai laajene. Vaimo pillua nainut koko ikäni isolla ja vieläkin on vähän liian tiukka ja pieni. Kuvittelin, että edes iän myötä tulisi vähän väljemmäksi, mutta pskan marjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun paikat on tottunut ja venynyt isolle sopivaksi, niin mitä luulet, tuntuisiko pienempi enää miltään?
En osaa arvailla tuntuisiko miltään, tuota samaa isoa jo kohta 30v saanut enkä muita ole kokeillut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvailla tuntuisiko miltään, tuota samaa isoa jo kohta 30v saanut enkä muita ole kokeillut sen jälkeen.
Kun joskus pääsisi ottamaan takaapäin tällaisen isoon tottuneen piukkaperseen. Itselläni melko pieni, joten jo pelkkä ajatuskin tuosta, niin alkaa lasti lähtemään reisille. T. Pikkukyrpä.
Onhan aloittajalla komea kalu. Tuon kanssa saa olla kyllä varovainen ja ehkä onkin hyvä harjoitella käyttöä kokeneemman kanssa aluksi. Opettele naisen esilämmitys kunnolla, suuseksiä ja sormetusta. Älä välitä kateelllisten huuteluista, ole kalusta ylpeä ja opettele sen käyttö huolella. Mutta älä elä pelkän ison munasi ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan aloittajalla komea kalu. Tuon kanssa saa olla kyllä varovainen ja ehkä onkin hyvä harjoitella käyttöä kokeneemman kanssa aluksi. Opettele naisen esilämmitys kunnolla, suuseksiä ja sormetusta. Älä välitä kateelllisten huuteluista, ole kalusta ylpeä ja opettele sen käyttö huolella. Mutta älä elä pelkän ison munasi ympärillä.
Eihän ap sitä väittänyt, että se on komea, ainoastaan iso. Vai niinkö se menee, että jos kalu on iso, niin se on samantien komea? Eihän ihminenkään ole välttämättä komea, jos se on iso, yleensä jopa harvemmin komea.
kysyppä tätiltäsi kun menet sen kanssa käymään jossakin
Miten luonnoton koko sillä on? Ei sellainen lähes ajamaton pysty kovin jäätävän kokoiselle antautumaan.
Toista on joku kovan luokan MIlf, se ottaa pesismailan kokoisen sisään heittämällä.