Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moten ilmaiset sukupuoltasi?

Vierailija
25.01.2023 |

"Sukupuolen ilmaisu sisältää kaiken yksilön toiminnan ja käyttäytymisen, jolla hän ilmaisee itselleen ja muille olevansa nainen, mies tai jotain muuta. Näitä ilmaisun tapoja, jotka ovat kulttuurissamme sukupuolittuneita, ovat esimerkiksi vaatetus, muu ulkonäkö, puhetyyli, ilmeet ja eleet"
Lähde: Seta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moten kuten.

Vierailija
2/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lyhyet shortsit ja hihattoman paidan, sekä vyölaukun. Vielä kun teen manspreadingin, ei jää sukupuolesta epäselvyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota nyt yleensä edes pitää ilmaista?

Vierailija
4/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain oma itseni. Ei ole aikaa ajatella tuollaisia, on niin paljon tärkeämpääkin tekemistä.

Vierailija
5/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun väljiin, ei-paljastaviin vaatteisiin, en meikkaa, fyysinen rakenteeni on naisen, mutta liikkeeni eivät ole sulokkaita, henkisesti olen yksioikoinen, lievästi autistinen introvertti. Päättele siitä.

Vierailija
6/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setan määrittelyn mukaan sukupuoltaan voi ilmaista monin eri tavoin. Olen samaa mieltä. Siksi ei ole kuin kaksi biologista sukupuolta, joilla on erilaisia ilmenemistapoja eli sekä miehet että naiset voivat käyttäytyä, pukeutua, elehtiä jne. eri tavoin, ja silti/siksi edustavat omaa sukupuoltaan, N/M.

Vierailija
7/7 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun meidän kulttuuripiirissä naisten vaatteiksi miellettyihin vaatteisiin, eli hameisiin ja mekkoihin (housuja en omista) ja muutenkin malleiltaan naisvartalolle suunniteltuihin, meikkaan ja koristaudun tavoilla, joita pidetään meidän kulttuurissa naistyypillisinä. Mulla on jonkinlainen käsitys siitä, miten heteromiehille voi viestiä tietynlaista seksuaalista saatavuutta jne.

Noi on tiedostettuja. Oon siinä käsityksessä, että mun liikkeet ja eleet on "naisellisia", tai siis näin olen kuullut, mutta se ei oo tiedostettua sukupuolen ilmaisua, paitsi silloin, jos siinä on joku pyrkimys viestiä miehille jotain kiinnostusta tai lähestyttävyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan