Pituus ~170cm, paino ~65kg. Mikä koko?
Itsellä nuo mitat eli ihan mielenkiinosta ksyn mitä vaatekokoa samanpituiset/-painoiset käyttävät. Itse taidan olla reilu 36, monet 38 liian isoja. Esim. tilasin villkangastakin H&m:ltä kokoa 38, niin mies kysyi että onko tuo joku äitiysmalli. Eli palautukseen meni.
Kommentit (10)
Pituus mulla sama kuin sulla, painoa 4-5 kg vähemmän.
Käytän nyt puseroista kokoa s tai m, mutta housut ovat kokoa 42 kun tuossa mahassa ja lantiolla on tuota ylimääräistä :(
Muuten olen normaalisti 57-59kg ja käytän kokoa xs, s ja 36-38
Mulla on suvun tyyliin leveä lantio ja siksi melkeinpä kaikki housut kokoa 40. Harmittavan usein vaan lahkeet liian pitkät.
Sillä kysyinkin, kun tiedän että paino ja pituus ei aina kerro kaikkia. Rakenne määrää paljon, mutta myös urheilullisuus jne. En ole tällä hetkellä kovinkaan sporttinen, kun vauva 5kk ja en harrasta aktiivisesti urheilua, mutta aikasemmin kyllä olen ollut.
58-kiloisena alkaa jo mahtua päälle
Ihan mielenkiinnosta... mikä siitä takista teki äitiysvaatteen miehesi mielestä, takin koko vai malli. Eihän 38 ainakaan kokona mikään iso ole.
Eli mitat ja koot samat. Jännä että jotkut samoilla mitoilla ovat kokoa 40. Tosiaan, en ollut koskaan ajatellut...
Ja koko on 38-40. Alaosat yleensä 38, joskus 36 ja harteikkaana sitten yläosat 38-40, yleensä se isompi, jos ei ole kovin joustava kangas.
Koko 36 alkaa mahtua kun painoa on sellaset 55-56 kg.
Mä olen 173 cm ja painan 64,5 kg. Mulla koko 38, kokoa 36 ei uskalla edes yrittää..