Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollessaan sillä tuulella sitoo vaimoni minut kyynärpäistä selän taakse.

???
24.01.2023 |

Ollessaan sillä tuulella sitoo vaimoni minut kyynärpäistä selän taakse, vetää köyden niskan ja kainaloiden ali kiinni eteen rinnalle, sitoo nilkat yhteen ja kiristää ne ylös kiinni niskan köyteen.

Hän on sitonut siittimeni ja kivekseni sekä kiinnittänyt kaulaani suuren koiran taluttimen.
Ikääntynyt nainen toteuttaa omia perversioitaan ja kiusoittelee minua kiveksistä.
Ei suostu aina penetratioon vaan kääntää minut kyljelleni ja kiveksistä puristaen sekä joskus jalkapohjiani pieksäen pakottaa minut onanoimaan. Sidotuista kyynärvarsista huolimatta käteni ylettyvät siittimeen.

Nautin tuosta niin paljon, etten vahingossakaan vastustele valmisteluja eli alkusidontaa liikaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo sitoo minut sänkyyn tiukkaan X-asentoon niin ettei ole mitään mahdollisuutta päästä irti tai yrittää itsetyydytystä. Sen jälkeen hän vibrailee itselleen orgasmeja, minun katsellessa ja myös minua niin että melkein saan. Lopuksi hän pitää yhden tai useamman "ratsastustunnin" päälläni.

Minäkään en vastustele kun komento tulee sänkyyn kädet ja jalat levälleen.

Vierailija
2/2 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo sitoo minut sänkyyn tiukkaan X-asentoon niin ettei ole mitään mahdollisuutta päästä irti tai yrittää itsetyydytystä. Sen jälkeen hän vibrailee itselleen orgasmeja, minun katsellessa ja myös minua niin että melkein saan. Lopuksi hän pitää yhden tai useamman "ratsastustunnin" päälläni.

Minäkään en vastustele kun komento tulee sänkyyn kädet ja jalat levälleen.

Vielä kun nuolettaisi itsensä tuossa aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän