Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustenlähtö miehellä. APUA...

Vierailija
23.01.2023 |

Nyt vertaistukea. Olen 33v mies ja alkaa hiukset harvenemaan. Mitä ihmettä??? Lähdenkö Turkkiin hiusten siirtoon vai mitä??? Hyvät neuvot tarpeen. Kasvaako risiiniöljyllä tai Priorinilla? Mistä te olette saaneet apua? Naistakaan ei ole ja nyt ei varmaan ikinä tulekaan.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen finasteridia, monet pelkää sitä turhaan kokeilla kun on erektio-ongelmat mainittu pakkausselosteessa. Olen transnainen ja sain avun finasteridista, johon tarvitset reseptin lääkäriltä ja sitä pitää syödä noin 6 kk, että tehon huomaa ja loppu elämän ajan. Mut on mun mielestä sen arvoista, tukka pysynyt 10 v päässä nyt kun sitä syönyt ja makea tukka onkin, monet naiset on siitä kateellisia tai sitten  ihailevat hiuksiani. :))) Lääke on myös erittäin halpa, jotakin 20 euroa 100 tbl paketti ja oma annostus on puoli tablettia vrk.

Vierailija
42/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap -- Jos olett Helsingin lähellä, varaa aika Karhupuiston Plastiikkakirurgia-klinikalle. Siellä tehdään hiusrajan pakenemista kammoaville ns. hiuspigmentointeja.

Eli feikataan tietyllä tekniikalla aitoa hiusta ja normia hiusrajaa. Erik.sh tekee.

Toinen huokea vaihtoehto yllämain. lisäksi: voit kääntyä ammattilaisen puoleen hiuslisäkeaiheesta ja varata ajan luontevaan kesk.konsultaatioon ja hiustupeen sovitukseen.

Täysin mittatilaustyönä tehtävä erittäin aidon näk. laadukasta hiusta oleva yksilöity lisäke juuri sinun pääsi.mitoilla onnistuu sekin, jollei valmiista mallistosta löydy.

Nämä paikat ovat rankkojen syöpähoitojen läpikäyneiden kaljuuntuneiden (nuorten naisten ja miesten) potilaiden pelastus:

Hiusextra Heinilä, peruukkiluike Kuokkanen.

Toivottavasti kykenin Sinua näillä vinkeillä hitusen auttamaan..

Toivon upeaa kesää.

terv. satunnainen av-visitor

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista vaan resepti Finasteridille. Napsit yhden 1mg per päivä loppuelämäsi ajan. Tai siis niin kauan, kun haluat pitää ne hiukset, jotka sinulla vielä päässä on.

Reseptejä ei saa apteekista.

Vierailija
44/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että.

Suosittelen asian hyväksymistä. Sinä vanhenet ja kuolet.

Satsaa luonteeseen.

Vierailija
45/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, et ole

Vierailija
46/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies menee kaikinpuolin vanhaksi alle kolmekympoisenä, niin se vain on. 

Vierailija
47/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy kaljuksi. Jos et tykkää, niin sitten ryhdy sellaiseksi Kallio-hipsteri-mieheksi, jolla on aina joku pipo päässä. Kaljuuntumisen vastapainoksi voit kasvattaa parran.

Vierailija
48/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki päähän.

Vierailija
49/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hiusten harveneminen ole mikään este naisen saamiselle. Kahdella kolmesta poikaystävästäni on ollut selvästi havaittavaa kaljuuntumista. Opettele hyväksymään itsesi tuollaisena.

Vierailija
50/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vastauksia suurin osa.

Vierailija
51/55 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tätä tuskin näkee, mutta itse olen 26-vuotias ja olen melkein täysikalju. Hiusraja alkoin vetäytymään jo 16veenä. Tiedän yhden joka on vielä kaljumpi kuin itse, ja hän on minuakin nuorempi.

Joillekin hiusgeenit vain näyttävät keskaria, eikä sille voi mitään. 

Tykkään höylätä kaiken pois, kun se on itseasissa aika terapeuttista. 

Vierailija
52/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata hiustenlähtö.fi sivusto. Sieltä saa finasteridi reseptin etänä neljä kertaa halvemmalla kuin ihotautilääläriltä.😊

Vierailija
53/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani kaljut miehet ovat pitkissä parisuhteissa. He eivät ole tehneet hiuksettomuudestaan ongelmaa, vaan ajaneet kaiken pois. Miksi et tee samoin? 

Naisella vähän eri juttu. Kun on ohuet ja harvat hiukset ja vähän päälaki paistaa, niin siitä ei hyvää seuraa. Kaljua naista pidetään outona.

Vierailija
54/55 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap -- Jos olett Helsingin lähellä, varaa aika Karhupuiston Plastiikkakirurgia-klinikalle. Siellä tehdään hiusrajan pakenemista kammoaville ns. hiuspigmentointeja.

Eli feikataan tietyllä tekniikalla aitoa hiusta ja normia hiusrajaa. Erik.sh tekee.

Toinen huokea vaihtoehto yllämain. lisäksi: voit kääntyä ammattilaisen puoleen hiuslisäkeaiheesta ja varata ajan luontevaan kesk.konsultaatioon ja hiustupeen sovitukseen.

Täysin mittatilaustyönä tehtävä erittäin aidon näk. laadukasta hiusta oleva yksilöity lisäke juuri sinun pääsi.mitoilla onnistuu sekin, jollei valmiista mallistosta löydy.

Nämä paikat ovat rankkojen syöpähoitojen läpikäyneiden kaljuuntuneiden (nuorten naisten ja miesten) potilaiden pelastus:

Hiusextra Heinilä, peruukkiluike Kuokkanen.

Toivottavasti kykenin Sinua näillä vinkeillä hitusen auttamaan..

Toivon upeaa kesää.

terv. satunnainen av-visitor

<

Eli feikataan tietyllä tekniikalla aitoa hiusta ja normia hiusrajaa.

Mutta eikö tuossa käy nimenomaan niin, että muutoin hiusten tippuessa se hiusraja onkin sitten ainoa kohta missä niitä hiuksia on?

Vierailija
55/55 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista vaan resepti Finasteridille. Napsit yhden 1mg per päivä loppuelämäsi ajan. Tai siis niin kauan, kun haluat pitää ne hiukset, jotka sinulla vielä päässä on.

Minun miehelleni tuosta kasvoi hiukan rintakudosta. Aika huomattavan paljon. Sehän on vain seksikästä, kun miehellä on rintakudosta, naiset tykkäävät.