Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pyhä yksinkertaisuus.Eläkeläinen oli menettää 2500 euroa huijarille

Vierailija
23.01.2023 |

Voisiko joskus käyttää sitä järkeä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/41e2242c-ad4c-405b-b6cd-d4b8741a5921

Pankkivirkailijan vika ei ollut, kun auttoi rahansiirrossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on niin kansainvälistä, että hyvin tämmöinen huijaus voi upota hyväuskoiseen. En syytä tuota mummelia tapahtuneesta. Toivottavasti kukaan ei joutuisi huijareiden ansaan, mutta minkäs näille voi.

Vierailija
2/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika on niin kansainvälistä, että hyvin tämmöinen huijaus voi upota hyväuskoiseen. En syytä tuota mummelia tapahtuneesta. Toivottavasti kukaan ei joutuisi huijareiden ansaan, mutta minkäs näille voi.

Mummeli olisi voinut tekstittää: "Soita minulle". Kun siihen olisi tullut tekstarivastaus, jossa olisi tekosyitä joiden vuoksi ei voi soittaa, niin vastaus: "Soita minulle jos haluat että asia etenee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummeli olisi voinut tekstittää: "Soita minulle". Kun siihen olisi tullut tekstarivastaus, jossa olisi tekosyitä joiden vuoksi ei voi soittaa, niin vastaus: "Soita minulle jos haluat että asia etenee".

Tämä olisi hyvä. Jossain myös ohjeistettiin kysymään sellaisia asioita, joihin vain tämä lapsi osaisi vastata, mutta sellaisia, mikä ei vaaranna henkilötietoja. Tyyliin: mikä oli meidän ensimmäisen koiran nimi tai mikä oli lempiunilelusi lapsena.

Vierailija
4/4 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin ihmettelin että tuon vertaa ei mummeli ihmettele kun lapsi kertoo olleensa peräpukamaleikkauksessa. Jos mulle tulisi tommonen viesti niin ihan ekana soittaisin lapsen oikeaan numeroon ja varmistaisin että onko muka rikki. Viimeistään peräpukamavaiheessa hälytyskellot soisi, on se nyt kumma jos ei lapseni olisi tommosta mulle kertonut ja vielä noin suuresta summasta kyse.

Liian helppoja höynäytettäviä ihmiset nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän