Nainen, masturboitko itseäsi penetroimalla? Saavutatko orgasmin vain jyystämällä emäntintä sisäisesti?
Eli kun tyydytät itseäsi niin kuuluuko siihen miten suurelta osin penetraatiota? Käsin dildolla tai ehkä seinään kiinnitetyllä imukuppidildolla. Enkä tarkoitat dildovibraattoreita vaan pelkästään emätinpenetroivaa tekopenistä. Saatko näin orgasmin etkä pelkstään klitoriksesta joka taitaa olla se yleisin tapa? Onko emättimen jyystämisellä saavutettu orgasmi erilainen? Onko tekopenishommassa syvä liike tärkein vai "hierotko" syvällä olevia pisteitä mistä täällä paljon puhutaan?
Oletteko ehkä harjoitelleet löytämään oikeita paikkoja/rytmiä jotta hyötyisitte yhdynnässä miehen kanssa?
Kommentit (14)
Kyllä se penetraatio on merkittävässä osassa. Minulla on eri kokoisia dildoja ja käytän erilaisia tekniikoita. Yleensä pamputan aika kovaa tahtia pohjaan asti. Olen kokeillut eri kokoisia dildoja, jotta tiedän, miten koon vaihtelu vaikuttaa nautintoon. Olen kokeillut eri rytmejä ja kulmia.
Penetraatio on aivan ehdoton, jotta nautinto olisi täyteläisin. Kuitenkin samalla kun liikuttelen dildoa käytän klitoriksen ulkoiselle osalle minivibraa. Orgasmin saa klitoriksen ulkoisesta osasta ilman penetraatiotakin, mutta dildolla penetroiden orgasmi tulee nopeammin ja on voimakkaampi.
Ehdottomasti jyystän sisäisesti. Voisiko sitä muka muutenkin masturboida?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas kuvaavia nämä peukutukset.Hahhaaa.
Kerrotko hiukan mitä ne sitten mielestäsi oikein kertoo?
Eikö ala- tai yläpeukku ole vähän niin kuin mielipide. Sun mielestä ilmeisen väärä?
Saan orgasmin pelkällä tekopeniksellä, mutta saan helpommin ja ehkä parempia kun mun klitta saa stimulaatio.
Mutt voisin melkein väittää että mun ihan eka orkku on tullut penetraatiolla joskus 13-14v ikäisenä. Mun ystävä kertoi sooloilevansa melkein päivittäin. Väitti käyttäneensä hiusharjaa ja äitinsä dildoa.
No, minä tietysti en halunnu olla nöösi ja halusin kanssa opetella. Sitten ei muuta kuin keksimään juttuja joilla sen voi tehdä. Ehkä hiusharjan varsi oli eka. Jossain vaiheessa halusin kokeilla jotain järeetä, joten päädyin HK siniseen. Haju oli karsee, mutta se tunne oli ihana. Siitä lähti eka omin käsin tuotettu orkku.
Lumpsutan kyllä emätintä joka kerta ja kunnollisen kokoisella tekopeniksellä. Välillä squirttaan ja jos tyydyttelisin vain klitorista niin kyllä se tuntuu pikkutyttöjen touhulta. Jää syvälle tussukaiseen kouristavat panetuksen krampit jotka eivät laukea pois kuin kunnolla sisään työtelemällä.
Ilmeisen yleistä, koska naiset ostavat eniten dildoja ja sisään työnnettäviä vibroja. Enemmistö naisista haluaa pilluunsa täytettä, dildoja tai kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen yleistä, koska naiset ostavat eniten dildoja ja sisään työnnettäviä vibroja. Enemmistö naisista haluaa pilluunsa täytettä, dildoja tai kulleja.
Lieneekin ihan normaalia.
Saahan sitä yrittää lumputella, mutta ilman klitorista ja sen hyväilyä ei tule mittään!
Yleensä satisfyerilla orgasmin lähelle ja sitten ratsastan dildolla samaan aikaan niin että myös klitoriksen syvemmät osat saavat stimulaatiota ja just siltä hetkellä se räjäyttää tajunnan. Ehkä lähinnä ovulaatioaikaan jolloin halu on suurimmillaan. Toki varmaan 80% kerroista masturboin pelkästään tuolla Satisfyerilla ja liukkarilla, se vaan on niin paras. Penetraatio ei ole välttämätön.
Pelkkä satisfyer riittää. Mutta paras on miehen kalu ja miehen sormet yhdessä. Silloin kyllä lentää!
Ei sisälle mitään. Ei lelua ei sormia. Edes miehen toimesta. Klitoriskiihottimella saan tosi nopeasti. Jos oikein kiihottunut niin 30sekkaa menee ku saan.
itsetyydytyksen tarve on tilannesitonainen, mutta haluan hyvinvointia. olen pillukeskeistä ja penetraatiolla saan parempia orkkuja.
Ei kuulu koskaan penetraatiota, en saa orgasmia sitä kautta. Olisi kyllä kiva jos pystyisin.